Narciso Rodriguez - voňavá závislost

Krásný den,

pokud sledujete můj blog delší dobu, víte, že parfémy a vůně všeobecně jsou má vášeň. Nikdy jsem nepreferovala vyloženě jednu značku, až do chvíle, kdy jsem objevila vůně Narciso Rodriguez a zcela jim propadla. O mém vůbec prvním parfému NR Pure Musc se dočtete v samostatném článku ZDE. Tato neobvyklá pižmová vůně mě uchvátila natolik, že jsem se pustila do prozkoumávání dalších vonných kombinací z dílny tohoto módního návrháře původem z Ameriky, ovšem s Kubánskými kořeny, které na jeho tvorbu měly zcela jistě vliv. 



Mimochodem, věděli jste, že to byl právě on, kdo navrhl svatební šaty pro Carolyn Bessette, nevěstu Johna F.Kennedyho Jr.? Mimo oblečení se však pustil i do světa vůní a v roce 2004 prorazil se svym vůbec prvním parfémem s příznačným názvem For Her, jehož základ je postaven na egyptském pižmu, dodnes budí obrovský rozruch a mnoho lidí jej považuje za synonymum sexuálního vyjádření. Dnes je nabídka vůní z jeho dílny mnohem širší a vyberou si jak ženy, tak muži. Pořídila jsem čtyři různé parfémy a toaletní vody NR pro ženy a níže vám je konkretněji představím a třeba vás také strhnu na NR stranu. Ovšem varuji dopředu, vůně Narciso Rodriguez jsou opravu vysoce návykové!

Narciso Eau Néroli Ambrée
Toaletní voda Néroli Ambrée je jedna z nejnovějších vůní z dílny NR, byla uvedena v roce 2021 jako svěžejší interpretace parfémové vody Ambrée. Je nádherná, citrusově jiskřivá, ovšem zároveň hebká, jako kašmírový šál vás zahalí do omamné vůně. Za mě úžasně evokuje léto a slunce, rozhodně bych ji však neomezila na nošení pouze v letních dnech. Právě naopak, v těch chladnějších dnech vás hezky zahřeje a vybavíte si díky ní dny u vody s drinkem v ruce, paprsky sluníčka zahřívající tváře a kůži odhalených ramen. Byť se jedná o toaletní vodu, výdrž je skvělá, ostatně jako u většiny NR vůní, tím jsou opravdu jedinečné.
Cena od 1187,-Kč, k dostání ZDE 


Druh vůně: citrusová, květinová, dřevitá

Hlava: neroli, plumérie
Srdce: pižmo, pomerančový květ
Základ: ambra, cedr, kašmeran


Narciso Poudrée
Sametová, jemná, přesto nečím velmi intenzivní a silná vůně, to je Poudrée ve smetanovém hranatém flakonu. Mě zprvu příliš neoslovila, po rozvonění na mě byla příliš sladká a něčím připomínala vanilkové vůně, které moc nemusím, ale zvykla jsem si na ni a v chladnějším období ji přicházím na chuť. Není to večerní parfém, spíš na denní, klidně i kancelářské nošení, Z počátku je velmi intenzivně cítit květinová složka v podobě jasmínu a růže, mých dvou milovaných kombinací vonných esencí. Všudypřítomné pižmo ale z květinové klasiky dělá opravdu velmi nevšední vůni a dřevité esence vetiveru a cedrového dřeva lehce tlumí původní nasládlost. Přesto vůni řadím do nejsladších ze všech 4 v tomto článku. Pro milovníky pudrových vůní, které vás spíš zahalí do jemné vůně, bude Poudrée to pravé. Výdrž je za mě lehce nadprůměrná, ale je to dle mě způsobeno tím, že je oproti ostatním NR vůním opravdu jemná, takže ji spíš během dne už tolik necítím, okolí však ano.
Cena od 1128,-Kč, k dostání ZDE 


Druh vůně: květinová, dřevitá

Hlava: jasmín, bularská růže
Srdce: pižmo
Základ: vetiver, cedrové dřevo


For Her Fleur Musc
Pokud holdujete intenzivně květinovým vůním, které jsou plné růží, bude pro vás parfémová voda Fleur Musc to pravé. Nemusíte se však obávat "babičkovské" růžové vůně, sladkost květin je tlumena štiplavým růžovým pepřem, pižmem a lehce orientálním pačuli. Celková kompozice je velmi příjemná, pro mě však zároveň nejtuctovější ze všech testovaných NR vůní, to však neznamená v tomto případě nutně negativum. Sytě cyklaménová barva flakonu přesně odráží to, jakou vůni obsahuje. K dostání je i ve verzi toaletní vody s názvem Fleur Musc Florale, kde je v základu navíc bergamot.
Cena od 1087,-Kč, k dostání ZDE 


Druh vůně: květinová, chypre

Hlava: růžový pepř, růže
Srdce: pižmo
Základ: ambra, pačuli


For Her Pure Musc
Pure Musc je pro mě láska na první přičichnutí, naprosto úžasná, okouzlující, sexy vůně, která si mě (i mé okolí a partnera) naprosto omotala kolem pomyslného prstu. Ještě nikdy jsem jeden konkrétní parfém nevypotřebovala i při své zásobě jiných vůní tak rychle. Zamilovala jsem se natolik, že pořizuji okamžitě v největším balení a budu pořizovat stále dokola. Je krémová, čistá, přesto velmi, velmi intenzivní díky silnému pižmovému základu. Dostala jsem na ni skutečně mnoho komplimentů, výdrž má neprosto neuvěřitelnou, přesto však doporučuji nejdříve vyzkoušet, jak si sedne s vaší kůží. Už jsem se totiž setkala s tím, že na každém voní jinak. Pro mě je však natolik božská, že si zasloužila i svůj vlastní článek, kde se o ní rozepisuji víc.
Cena od 1311,-Kč, k dostání ZDE 


Druh vůně: chypre

Hlava: jasmín, pomerančový květ
Srdce: pižmo
Základ: ambra, kašmír, pačuli


Sečteno podtrženo, vůně Narciso Rodriguez si rozhodně zaslouží alespoň jedno místo na vaší parfémové poličce. Vybere si opravdu každý, jen si raději vyšetřete čas na vyzkoušení a nekupujte naslepo. Díky pižmovému základu vůně opravdu voní na každé kůži jinak a je lepší otestovat přímo na sobě. Víte, že na Notino najdete u vybraných vůní možnost Try it first, kdy se zakoupeným parfémem obdržíte i odstřik, se kterým se rozhodnete, zda si vůni ponecháte, nebo ji nerozbalenou vrátíte zpět?

Která z výše uvedených vůní vás podle popisu zaujala nejvíce? A máte už mezi parfémy NR svého oblíbence? Za mě je to určitě Pure Musc, následuje Néroli Ambrée, Fleur Musc a nejméně mi sedla Poudrée. Už teď ale pokukuji po dalších vůních, které do svého arzenálu pořídím.

Krásný voňavý den,

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky