Stylové a hravé prádlo pro muže i ženy - Trenýrkárna.cz

Krásný den,

dnes mám pro vás výjimečně nekosmetický tip, ovšem se světem beauty má přesto společného dost. Jedná se totiž o stylové a pohodlné spodní prádlo a hravé ponožky z e-shopu Trenýrkárna.cz, které můžete pořídit v nepřeberném množství vzorů a designů, ať už v párové variantě pro sebe a svého partnera, nebo jednoduše pro sebe či pro někoho známého jako pěkný dárek. Mrkněte, jaké kousky jsem vybrala já.



Trenky STYX
Stylové trenky značky STYX jsou k dostání ve variantách pro muže a ženy a pořídit je můžete i ve stejném, párovém designu. Bát se nemusíte ani větších velikostí, u vybraných typů jsou až do 6XL v sekci nadměrek. 



Já jsem vybrala univerzální černo-bílou variantu pro muže - konzervativce, kteří preferují méně nápadné spodní prádlo. Pravdou ale je, že je s oblibou nosím i já na spaní, jsou totiž velmi pohodlné a na těle příjemné. 
Cena: od 349,-Kč





Trenky REPRESENT
Ve stylovosti a nápaditosti designu nezaostává ani další značka spodního prádla REPRESENT, jejíž trenky můžete opět pořídit ve variantě jak pro ženy, tak pro muže a ještě vám navíc dorazí v praktickém dárkovém balení v podobě tuby. 


U značky Represent zakoupíte trenky do velikosti 3XL u pánů a L u dam. Já se přiznám, že co do střihu mi vyhovují víc pánské trenky, jsou delší a pohodlnější, což na spaní nebo domácí lenošení uvítám.
Cena: od 349,-Kč
 

 


Barevné ponožky DOTS SOCKS
Barevné ponožky získávají v posledních letech velkou oblibu, jsou často spojovány s hipster stylem, ale své místo v šuplíku mají už u spousty z nás, ač svým stylem oblékání nijak nevybočujeme. A čím barevnější a divočejší vzor mají, tím lépe :) 


Na e-shopu Trenýrkárna.cz můžete vybírat z velkého množství značek ponožek, mě však nejvíc zaujaly DOTS SOCKS díky krásným vzorům a velmi příznivým cenám. Konkrétně jsem vybrala MELOUN a PUSINKY, obojí ve velikosti L, která odpovídá 43-46, ale nebála bych se ani větší nožky, ponožky jsou dostatečně natahovací. Barvy jsou krásně syté, ponožky se příjemně nosí.
Cena: od 99,-Kč/pár






Myslím si, že už dávno neplatí to, že měkké dárky alias "měkouši" patří do kategorie nevyžádaných dárků, právě naopak! A protože se blíží Vánoce, pojměte tento článek třeba jako tip na orignální a veselé obdarování některého ze svých blízkých. Já už mám vybráno, co vy?

Krásný den a pohodové podzimní dny vám přeji.

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky