Vůně, kterou už nedáte z ruky (kůže) - Narciso Rodriguez For Her Pure Musc

Hezký den,

dlouho, předlouho jsem hledala vůni, která by byla dostatečně nevtíravá pro každodenní nošení do kanceláře, ale zároveň natolik originální a neotřelá, že si vás s ní každý okamžitě spojí. V podstatě jen díky náhodě jsem narazila na značku Narciso Rodriguez a rozhodla se ji blíže prozkoumat. K jedné z mých posledních objednávek na Notino jsem dostala zdarma odstřik toaletní vody NR For Her a po nastříkání na zápěstí jsem se přistihla, že k ní celý den s velkým zaujetím čichám a nemůžu se jí nabažit. Zaujala mě i neskutečná výdrž, která byla na toaletní vodu opravdu překvapivá. Začala jsem tak zkoumat nabídku a složení vůní Narciso Rodriguez a podle popisu a velmi lichotivých recenzí nakonec zvolila parfémovou vodu Pure Musc For Her


Pure Musc je pižmová vůně, která vás nepraští na první dobrou do nosu, ale zcela si vás omotá, splyne s vaší kůží a zahalí vás na celý den do jemného oparu. Je velmi noblesní a elegantní, každý, komu jsem ji dala otestovat, prohlásil, že je to opravdu nádherná a čistá vůně. Zároveň však na každém voní odlišně, což jí přidává na originalitě. Nese označení chypre a složení je jednoduché a přirozené, stejně jako čistý flakon zahalený do mléčného skla. 

Hlava: jasmín, pomerančový květ
Srdce: pižmo
Základ: kašmír, pačuli, ambra

Bílé pižmo je to, co já osobně ještě spolu s kašmírem a jasmínem cítím nejintenzivněji. Pokud milujete tělové vůně s krémovými tóny, případně takovou hledáte, sáhněte po Pure Musc. Kdyby snad na vás byla příliš jemná, případně byste ji chtěli po celodenním nošení zintenzivnit na večer, dá se velmi snadno kombinovat s kteroukoli vůní z kolekce Narciso Rodriguez. Velmi vhodná je právě toaletní voda For Her, kterou jsem zmiňovala na začátku článku. Vytvoříte si tak vůni přesně dle svého gusta. 


Za sebe tak mohu Pure Musc rozhodně doporučit, za dostupnou cenu (30ml/1097,-Kč) získáte originální vůni se skvělou výdrží. A já už vymýšlím, který z parfémů NR rozšíří mou sbírku příště.

Znáte značku Narciso Rodriguez, nebo o ní slyšíte poprvé? A co říkáte na Pure Musc? Zaujala vás podle popisu a složení? Těším se na vaše komentáře.

Přeji krásné jarní dny,

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Máš to veľmi pekne nafotené! :) O parféme som ešte nepočula no vyzerá super a aj ten flakón je veľmi zaujímavý

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky