ALIVE - parfém pro ženy

Hezký den,

kdo mě sleduje už déle, ví, že jsem velkou milovnicí parfémů. Baví mě ta různorodost, kdy každý den můžete vonět úplně jinak, vybrat si parfém podle nálady či počasí a podpořit své sebevědomí, cítit se díky vůni sexy a nebo dokonce šťastná či "naživu". Jednou z novinek roku 2023, na kterou jsem se neskutečně moc těšila, je parfém pro ženy Hugo Boss Alive Parfum, který doplňuje v řadě toaletní a parfémovou vodu Boss Alive a parfémovou vodu Boss Alive Intense (kterou jsem si mimochodem naprosto zamilovala a článek na ni najdete zde). 



Zatímco Alive Intense je spíše dřevitě-ovocná, sladce malinová, Alive Parfum je ambrově-květinová s nádechy kůže, přesto však s lehkým malinovým podtónem. Koncentrace parfému je o něco vyšší, než u parfémové vody, intenzita a výdrž jsou tak posunuty ještě o level výš, byť výdrž Hugo Boss Alive vůní mi přijde neskutečná u všech variant, a to i u toaletní vody!



Podmanivý parfém Alive je nádherně ženský a sexy, dodává pozitivní energii, sílu a sebevědomí. Vůně je hřejivá s živým dřevitým akordem, nádhernými jasmínovými tóny, které vyzařují silný pocit ženskosti a koženým základem. Za mě je to vůně vhodná jak na denní tak večerní nošení. Ideální je pro mě právě teď na podzim a zimu, ale občas jsem ji využila i na teplý letní večer k zvláštní příležitosti. Každopádně je naprosto dokonalá s celodenní výdrží!



Nádherný a přitom vlastně úplně jednoduchý je i flakon parfému, který opět kopíruje klasický hranatý tvar se zlatými detaily a tentokrát je zabalen v temně rudém skle odrážejícím silného ducha ženy BOSS ALIVE. 

Hlava: jasmín
Srdce: vetiver
Základ: kůže



Závěrem: Jedná se o opravdu krásnou vůni, kterou bych se nebála koupit ani naslepo či jako dárek, vzhledem k množství pozitivních ohlasů od žen (ale i mužů) ze svého okolí. Nebo se rovnou mrkněte na komplet sortiment vůní na Elnino, kde si stoprocentně vyberete právě tu svou vůni (a nejen tu). Vánoce se blíží, tak proč někomu blízkému neudělat radost.




Zaujal vás parfém Alive? A co ostatní vůně z řady Hugo Boss Alive? Máte mezi nimi svou favoritku?

Krásný den,
Gábi
@beautygabu




Komentáře

Oblíbené příspěvky