Medik8 - třetí recenze

Hezký den,

už to bude několik měsíců, co testuji další kousky britské značky pečující a velmi účinné kosmetiky Medik8, a tak je nasnadě zhodnocení a posouzení kvalit jednotlivých produktů. Není to zdaleka má první zkušenost se značkou Medik8, proto, pokud byste si chtěli přečíst předchozí recenze, tu na čistící gel Pore Cleanse Gel, Pore Minimising Tonic, Hydr8 B5 a Blemish SOS najdete ZDE a tu na noční sérum Crystal Retinal6 ZDE.


A jaké produkty že jsem tentokrát otestovala? Protože mám mastnou pleť s tendencí k nedokonalostem, zaměřili jsme se opět na čištění, a to čístící pěnou Clarifying Foam, a zároveň na následnou péči pomocí antioxidačního séra Breakout Defence + Age Repair. Z vlastních zásob jsem potom tyto dva pomocníky doplnila o můj milovaný čistící gel Pore Cleanse Gel, který opravdu můžu doporučit všema deseti, a matující krém Refining Moisturiser. 

Čistící pěna Clarifying Foam
Jak jsem již zmínila výše, mám mastnou pleť s občasnými nedokonalostmi. Základem péče o ni je tak důkladné čistění. To pěna zvládne s přehledem, byť je jemnější, než čistící gel Surface Radiance. Je poměrně hustá, takže se po kontaktu s pokožkou okamžitě nevytratí a zvládnete i s menším množstvím vyčistit větši plochu obličeje. Přiznám se, že jsem si ji oblíbila spíš na ranní čištění pleti a přípravu na následný make-up. Na čištění pleti po celém dni, kdy je pleť zanesena, volím raději výše zmíněného dříče Surface Radiance gel. Ovšem pro citlivější pleť bych určitě doporučila spíš pěnu. Ta je skvělá i díky svým antibakteirálním účinkům a jemné vůni po tea tree, která po ránu příjemně nabudí smysly. Velkým plusem je, že ani po jednom z čistících produktů Medik8 jsem nezaznamenala pnutí nebo vysušení pleti, přesto je však pleť důkladně vyčištěna a na tamponku při následné tonizaci nezůstávají žádné zbylé nečistoty. Při každodenním použití mi balení vydrželo téměř 4 měsíce!

Balení 150 ml, cena 660,-Kč, k dostání ZDE 

Antioxidační sérum Breakout Defence + Age Repair
Na tohle sérum jsem byla opravdu hodně zvědavá, protože popis slibuje v podstatě přesně to, co bych si přála na své pleti napravit. Tedy vyřešit již několikaleté problémy s pletí, jako jizvičky po akné, drobné vrásky, pigmentové nerovnosti atd. Sérum by tak kromě redukce jemných vrásek mělo i zvýšit schopnost regenerace pokožky.


A výsledek? Rozhodně jsem za těch několik týdnů zaznamenala sjednocení tónu pleti a drobné zjemnění těch nejvýraznějších jizviček po akné. Sérum je konzistencí takový řidší gel s modrým zbarvením. Velmi snadno se roztírá, na celý obličej stačí malé množství, okamžitě se vstřebává, nezanechává lepkavý pocit. Zkoušela jsem kombinovat s různými hydratačními krémy, ale některé měly po kontaktu se sérem tendenci žmolkovatět. Ideální dvojku vytvořilo sérum právě s hydratačním a matujícím krémem Refining Moisturiser z mých vlastních zásob. Oba produkty se na pleti krásně spojí, vyhladí a zmatní pleť. Ještě bych uvedla, že sérum je možno používat jak na noc, tak na den, ale já jsem preferovala použití na den a na noc potom spíš retinolové sérum.

Balení 50 ml, cena 1050,-Kč, k dostání ZDE 

Bezpochyb je Medik8 skvělá a účinná kosmetika. Protože už mám od značky vyzoušeno poměrně hodně produktů, můžu vypíchnout ty, které bych pořídila (nebo pořizujiú rozhodně znovu, a které měly na mou mastnou a problematickou pleť 30+ nejlepší účinky:
  • čistící gel Surface Radiance (spotřebováno 3.balení)
  • tonikum Pore Minimising Tonic
  • rozjasňující sérum C-Tetra (měla jsem i Pure C15 a to mi naopak nesedlo vůbec)
  • noční sérum Crystal Retinal6
Zkoušely jste některý z těchto produktů? Který kousek od značky Medik8 vyhovuje vám?

Děkuji Medik8 a e-shopu Medaprex a těším se na nějaké další testování.

Pěkný den přeji,

Vaše Gábi
@beautygabu


Komentáře

Oblíbené příspěvky