Nuxe - multifunkční suchý olej

Pokud patříte do skupiny těch, kteří ještě nikdy nevyzkoušeli nic od Nuxe, určitě jste alespoň slyšeli o jejich nejznámějším, ikonickém produktu, suchém oleji Nuxe Huile Prodigieuse, který má nově i variantu pro velmi suchou pleť - Riche.  Olej je velmi multifunkční a hodí se v podstatě na všechno... Obličej, tělo, vlasy.


Já už od Nuxe pár produktů zkoušela, naposledy řadu Aquabella na smíšenou pleť (recenze ZDE), ale suchý olej mě zatím úspěšně míjel. Z řady Prodigieuse jsem si zamilovala hydratační krém, který mě ale víc než účinky samotnými uchvátil dokonalou vůní. Mám takový pocit, že jsem na ní jednu dobu byla dokonce lehce závislá, tak návyková a dokonalá je. A po prvním ovonění suchého oleje mé čichové smysly zaplesaly, voní totiž úplně stejně! 

Suchý olej v nové variantě Riche je obohacen o vzácné rostlinné oleje a vitamín E. Oproti klasické verzi obsahuje také vyšší koncentraci oleje z makadamiového oříšku, který vyživuje, hydratuje a podporuje přirozenou kožní bariéru. Navíc je olej z víc než 98% přírodní a neobsahuje žádné minerální oleje, silikony ani parabeny. 

Já ho používám momentálně denně, a to většinou večer po sprše na celé tělo. Okamžitě se vstřebá bez jakéhokoli pocitu mastnoty, přitom je ale kůže na dotek opravdu hebká a vyživená. Vůně je tak dokonalá a uklidňující, že si při usínání dávám vlasy, jejichž sušší konečky také ošetřuji olejem, co nejblíž k obličeji, abych mohla inhalovat, než usnu. Párkrát už jsem olejíček zkusila i na obličej, ale tuto variantu vzhledem k mému typu pleti a aktuálnímu souboji s nedokonalostmi pomocí speciální kosmetiky, využívat nebudu. Každopádně šplíchnu olej na kůži i kdykoli během dne. Když mám sušší paže a dlaně, do vlasových zábalů, nebo když si prostě jen chci připomenout tu omamnou vůni. Nejednou už jsem použila olej i na krk místo parfému! Balení 100 ml mi i přes každodenní používání vydrží snad věčnost, protože mám pocit, že vůbec neubývá. Přesto, až se jednou dostanu na dno lahvičky, jsem si jistá, že pořídím znovu! 

Děkuji lékárna.cz za možnost otestovat tento malý zázrak!

Co vy? Už jste olej zkoušeli? Co na něj říkáte?

Krásný den,
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky