Nuxe Aquabella

Pokud se něčím značka Nuxe dostala do povědomí kosmetických konzumentů, pak je to rozhodně její ikonický suchý olej Huile Prodigieuse s tolik typickou vůní. Věřím, že jen málo z vás o něm nikdy neslyšelo. Kromě zázračného oleje však můžete vybírat z široké škály řad specializujících se na různé typy pleti i kožní problémy. Značka cílí na využití síly rostlin a včelích produktů. Produkty jsou tak bez parabenů, umělých barviv a minerálních olejů. Já jsem byla dlouhá léta vždycky přes zimu věrná skvělému hydratačnímu krému z řady Prodigieuse s antioxidačním a proti stresovým účinkem, který byl téměř z 90% přírodního původu. Ale o něm až jindy.


Nuxe nedávno představil zcela novou řadu Aquabella věnující se požadavkům a potřebám smíšené pleti. Řada čítá tři produkty, a já jsem díky spolupráci s Lékárna.cz mohla dva z nich podrobit zátěžovému testu. 

MIKROEXFOLIAČNÍ ČISTÍCÍ GEL
Čistící gel je určen pro každodenní použití, měl by hloubkově čistit póry, odstraňovat přebytečný maz a zanechat pokožku svěží bez vysušení. Díky mikro peelingovým kuličkám slouží i jako jemný mechanický peeling, tolik na vysvětlenou k významu slova mikroexfoliační v názvu, pokud by snad někdo nevěděl.


Gel je příjemný, nic extra hustého, ale stačí malé množství na vyčištění celého obličeje i dekoltu. Nádherně voní, to je za mě velké plus, ale právě kvůli peelingovému účinku ho nemůžu používat každý den, a už vůbec ne ráno i večer. Nechápejte mě špatně, peeling není nijak hrubý nebo nepříjemný, ale přeci jen pro mou problematickou pleť to není to pravé ořechové a raději vyhledávám jemné čistící gely či pěny a peeling jako takový si dopřeju zvlášť. Pozitivní ale určitě je, že mikro kuličky jsou velmi snadno odbouratelné a rozložitelné a nezatěžují tak přírodu. Věděli jste, že právě kuličky z peelingů, které jsou převážně tvořeny plasty, jsou velkou ekologickou hrozbou? Čističky vod si s nimi totiž neporadí a nezachytí je, právě kvůli pidi velikosti, a ty pak konči v řekách a mořích a ryby si je často pletou s potravou...a víc už asi dodávat nemusím. I z tohoto důvodu je možná fajn se zamyslet, jaké peelingy používat a vybírat si ty se snadno rozložitelnými součástmi, ideálně přírodního původu, případně si peeling vyrobit snadno doma. na internetu je receptů spousta!


Abych se ale vrátila zpět k recenzi Nuxe gelu, pozitivní je 86% přírodního složení, pleť je po použití hebká a čistá, ale na můj vkus možná trošku moc vysušená. Balení mi přijde neskutečně nepraktické, protože si vždycky vylámu nehty, abych víčko otevřela. Nevím, zda mám zrovna nějaký vadný kus, ale pravidelně musím otvírat zubama, abych se k obsahu vůbec dostala :)) Pokud bych měla ohodnotit známkou jako ve škole, získal by čistící gel pěknou trojku, na víc si mě bohužel nezískal.
Cena 288 Kč, balení 150 ml

ZKRÁŠLUJÍCÍ LOTION SÉRUM
Lotion sérum je v podstatě jiný název pro hydratační esenci, tonikum. Pojem sérum totiž ve vás může mylně vyvolat dojem, že se jedná o péči v klasické podobě tak, jak ji znáte. Tedy sérum, které vetřete, vkapete, vmasírujete...jak chcete...do pleti před použitím krému/gelu/oleje. V případě Nuxe Aquabella se jedná o tekutou formu, kdy mléčné tonikum nanesete na vatový tamponek a pleť potíráte. Efekt je téměř okamžitý, póry jsou stažené, pleť hebká a hydratovaná, a to vše bez vysušení. Sérum není primárně určeno pro čištění pleti, ale já ho používám pravidelně i na dočištění. A funguje skvěle! Celou řadu provází opravdu krásná vůně, ta mi doslova učarovala. Lotion sérum hodnotím jedničkou s hvězdičkou, to si určitě znovu pořídím, je totiž opravdu úžasné.
Cena 342 kč, balení 200 ml


Znáte značku Nuxe? Který produkt je váš nejoblíbenější? Těším se na vaše tipy!

Děkuji za váš čas a přeji krásný den,
Gábi


Komentáře

Oblíbené příspěvky