Útulný domov s obrázky z Gallerix

Hezký den,

pomysleli jste si někdy, jak byste si rádi zútulnili svůj domov, ale nevíte si s tím úplně rady?
V dnešním článku mám pro vás tip na dekorace v podobě obrázků, díky kterým povýšíte místnost na opravdu útulné a stylové místo, kde budete rádi trávit čas. A přitom stačí tak málo!



Obrazové stěny jsou fenoménem (nejen) posledních let co se interiérového designu týče. Správně zvolená kompozice barev, rámů a samotné poskládání obrázků k sobě totiž může doladit či úplně změnit vzhled vašeho domova. A pokud se bojíte, že se vám dekor časem okouká, pořiďte si několik sad pro různá roční období a změňte tak ladění celého interiéru podle sezóny.






Já jsem vsadila na švédskou značku Gallerix, která má v nabídce opravdu široké portfolio krásných plakátů v několika velikostech, a stejně tak i rámů různých barev a materiálů. E-shop je velmi přehledný, intuitivní a krásně zpracovaný. Vybírat můžete ze spousty kategorií typu abstraktní, dětské, módní, motivační texty, příroda, historie, černobílé a mnohem více. Plakátů nabízí Gallerix více než 3000, takže věřím, že si vybere opravdu každý!




Můj záměr byl už delší dobu zaplnit stěnu v obývacím pokoji barevně sladěnými plakáty s přírodními motivy. Takových má Gallerix v nabídce opravdu spousty, a přiznám se, že bych nejraději vzala úplně všechny! Nicméně nakonec jsem vybrala několik z nich, které k sobě ladily nejvíce. Pro doplnění a ozvláštnění jsem vzala i jeden motivační plakát, který však barevně krásně zapadl mezi ostatní a hodí se i do naší holčičí domácnost. Krom jednotlivých dekorů pak můžete zvolit i různé velikosti obrázků pro efektnější kombinování. 



Já vzala nejvíce těch se standardní velikostí 21 x 30, doplnila o dva střední velikosti 30 x 40 a jako pomyslnou třešinku na dortu (a zároveň nejdominantnější plakát celé stěny) vybrala obraz, který mě naprosto uhranul. Vypadá totiž, jako by ho někdo namaloval přímo pro mě. Nese název Watercolor Woman With Flowers a já se v něm prostě tak nějak shlédla, protože i já mám potetovanou paži pivoňkami, mám ráda abstrakci a černou barvu. Zkrátka se mi někdo přesně trefil do vkusu.




Po zarámování jednotlivých plakátů, rozvržení kompozice obrázků a naťukání hřebíčků už nic nebránilo tomu vytvořit si doma jedinečnou obrazovou stěnu, která neskutečně zútulnila celou místnost a je radost se na ni každý den dívat. Co říkáte? Inspirovala jsem vás?

Krásný den a těším se na vaše zprávy, jaké plakáty jste vybrali vy.

Vaše Gábi
@beautygabu






Komentáře

Oblíbené příspěvky