Dokonalé obočí - velký test fix a tužek na obočí

Hezký den,

stejně, jako se mění trendy ve finálním vzhledu obočí, příbývá na trhu množství různých produktů pro jeho úpravu. Od tužek přes fixy, pudry až k pomádám a různým gelům. Já se přiznám, že dávám poslední dobou přednost spíš přirozenějšímu vzhledu obočí s vykreslenými či přiznanými chloupky. Tatam jsou ostré hrany linie obočí jako podle pravítka vytvořené pomádou. Vyzkoušela jsem pět kousků, které mě zaujaly a zapadají do mého aktuálního konceptu úpravy obočí. Jak si vedly, který bych znovu nepořídila, a který naopak už nedám z ruky? To si přečtěte na následujících řádcích.



NYX mikrotužka na obočí
Mikrotužka s vysouvací tuhou je za mě must-have. Já sama jich mám doma alespoň deset od různých značek a v různých cenových kategoriích a nedám na ně dopustit. Dá se s nimi totiž krásně definovat obrys obočí, ale zaroveň vykreslit jednotlivé chloupky, aniž byste museli neustále ořezávat do ostra, jako je tomu například u klasických tužek na obočí. 



NYX mikrotužka má bezesporu výhodu v poměrně široké škále odstínů (já mám odstín Taupe) a velmi příznivé ceně. Kvalitou bych ji směle přirovnala k Precisely My Brow Benefit, jen ta cena je téměř 4x nižší. Pozitivně hodnotím i kartáček na konci tužky, kterým si pročesávám obočí před úpravou a zároveň rozčesávám pro přirozenější efekt po aplikaci tužky. 


Tuha je tak akorát tvrdá. Nemám ráda příliš měkké, jednak se lámou a taky s nimi nelze dělat tak ostré linky. Tato se neláme ani když trošku přitlačím, to hodnotím jako velké plus. Zároveň se přes den nerozmazává a drží velmi dobře! Za mě opravdu skvělá volba.
Cena cca 220 Kč, k dostání ZDE 





L´Oreal fix Micro Tatouage
Tuto fixu jsem vzala spíš ze zvědavosti, protože k produktům s trojhrotem jsem, vzhledem ke zkušenosti z minulosti, velmi skeptická. Tyto hroty totiž na rovném povrchu (na ruce) mohou vytvořit pěkné, ostré linky, ale jakmile se do cesty postaví chloupky obočí, vznikne sjednocený flek bez definovaných linek. 



U fixy Micro Tatouage se i navzdory tomu, že hroty jsou poměrně krátké, nějaké chloupky vykreslily, ale celkově působí obočí velmi nepřirozeně a pro dokonalý vzhled bych musela určitě dodefinovat tvar obočí tužkou nebo nějakou méně intenzivní fixou. 



Shrnutí - L´Oreal Micro Tatouage patří k těm lepším z trojhrotových fix, a pokud těmto holdujete nebo vás lákalo podobný produkt vyzkoušet, běžtě do ní.
Cena 242 Kč, k dostání ZDE 




Revlon fix Shape & Glow 
Značka Revlon není v kosmetickém světě žádný nováček, byť určitě známější, než její dekorativní kosmetika, jsou různé elektro pomůcky pro úpravu vlasů, vousů apod. Fix Shape & Glow mě zaujal nejen cenou, ale i funkcí 2v1, kdy na jednom konci najdete tenký fix a na straně druhé rozjasňující pudr.


Celý popis obsahuje označení "ultra jemný" a s tím musím souhlasit, bohužel v negativním smyslu. Fix je velmi slabý, pro trošku barvy musíte přitlačit, tím ale zase ztratíte možnost vykreslit tenkou linku, protože v podstatě kreslíte silnější stranou hrotu. 




Přesnost nebo preciznost v tomto případě bohužel není možná, výsledný efekt při spoustě snahy nestojí vůbec za to. Rozjasňující pudr je celkem fajn i jako jemný stín, ale kvůli němu si fix nekupujete. 
Cena 81 Kč, k dostání ZDE 




MAC oboustranný fix Shape & Shade
Achjo. Na tento fix jsem se těšila asi ze všech nejvíc, ale tohle je za mě bohužel opravdu strašný propadák :( Nevím, zda by jiný odstín byl výraznější, ale nemyslím si. Já zvolila odstín Taupe, ale bohužel fixa je velmi, velmi slabá a stejně tak i pudr z druhého konce tužky v podstatě vůbec není pigmentovaný. 



Fixa nemá klasický hrot, jak jej běžně známe, ale jde v podstatě o vlákna spojená do špičky. Bohužel však i při dostatečném protřepání náplně z hrotu vychází jen velmi slabá barva, která je po pár naneseních zcela neviditelná. 




Pudr má efekt téměř nulový, pro vyplnění prázdnějších míst v obočí musíte nanést opravdu hodně produktu pro vůbec nějaký efekt. Za to pětikilo si raději kupte 2x mikropero NYX, o kterém píšu níže. 
Cena 536 Kč, k dostání ZDE 




NYX mikropero Lift & Snatch
Celé toto testování jsem podnikla v podstatě hlavně kvůli fixu Lift & Snatch! značky NYX. Na sociálních sítích mě totiž velmi zaujalo, výsledný efekt mi přišel jako přesně to, co hledám a od fixu na obočí očekávám. Precizní tenoučké vykreslení jednotlivých chloupků obočí, výdrž a přijatelnou cenu. 



A s velkým nadšením a úlevou musím oznámit, že přesně tohle všechno pero Lift & Snatch! splňuje! Recenze na sociálních sítích nelhaly, fix je naprosto skvělý a za mě je to můj nový oblíbenec v této oblasti dekorativní kosmetiky, který budu pořizovat pořád dokola. 



Hrot pera se netupí ani po třítýdenním používání, síla náplně je stále stejná, pero nevysychá po pár použitích, nezanáší se při kontaktu se zapudrovanou pletí, má velmi široký výběr odstínů. Doporučuji všema deseti!
Cena 267 Kč, k dostání ZDE 




Sečteno podrtrženo, z tohoto testování vychází nejlépe značka NYX, oba její produkty, tedy mikrotužku i mikropero, můžu doporučit všema deseti. Lehce v rozpacích jsem z trojhrotového fixu Micro Tatouage L´Oreal a v žádném případě nedoporučuji fix Revlon a MAC, které v testu úplně propadly. Pokud se však chcete porozhlédnout i po dalších alternativách, mrkněte na Elnino, kde je nabídka produktů na obočí opravdu široká. A pokud by vás nějaký zajímal, dejte mi vědět a já ho za vás otestuji v některém z dalších článků.

Hezké slunečné dny přeji,

Gábi
@beautygabu




Komentáře

Oblíbené příspěvky