Originální plakáty pro zútulnění každé místnosti - POSTER STORE

Krásný den,

v dnešním článku se trošku odprostíme od kosmetiky, ale u krásy a hezkých věcí zůstaneme. Představím Vám totiž skandinávský e-shop POSTER STORE, který nabízí tématicky zaměřené a opravdu úchvatné a originální plakáty. Ty si můžete rovnou zasadit do některého z nabízených rámů, případně jen tak zavěsit na Poster hanger z dubového dřeva pro rustikálnější vzhled. 



Protože já jsem velký milovník abstraktních motivů a obrázků květin, vybírala jsem právě z těchto kategorií. Nejvíc mě zaujaly plakáty s pivoňkami, kterých je na výběr opravdu velké množství. Ty jsem potom doplnila fotkami lístků se zlatými detaily a abstraktním velkoformátovým plakátem se vzorem mramoru. 





Na skandinávském e-shopu POSTER STORE si vybere zkrátka opravdu každý. Najdete zde moderní a originální plakáty do každé místnosti, kvalitní rámečky různých barev a velikostí, a to vše za velmi příznivou cenu. Stačí si vybrat vzor, zadat velikost plakátu, k němu adekvátní rámeček nebo poster hanger a pak už kombinovat a aranžovat různé velikosti pro originální dekoraci do bytu či domu. Pokud si snad přeci jen nevyberete z aktuální nabídky, tak každé úterý přibude na e-shopu nová kolekce s dalšími neokoukanými obrázky. 




A aby se vám nakupovalo ještě lépe, mám pro vás unikátní SLEVOVÝ KÓD na 40% slevu na všechny plakáty (krom Kolekce umělců), platný od 19.1. do 1.2.2022. Stačí zadat BTGBX40 do příslušné kolonky v objednávce na e-shopu. 



Jak se vám líbí můj výběr a výsledné aranžmá? Určitě mám v plánu pořídit ještě další plakáty na doplnění, a to i do dalších místností. Ani jsem netušila, jak krásně zabydleně a útulně bude obývák působit, když se do něj přidá pár obrázků. Zkuste to taky! A pokud si nevíte rady, mrkněte na inspiraci od ostatních spokojených zákazníků.

Krásný den,

Vaše Gábi
@beautygabu






Komentáře

Oblíbené příspěvky