Home spa, aneb dopřejte si relax v prostředí domova

Hezký den,

současná situace s covidem nám zcela přeházela pravidelný režim a rituály, které nám pomáhaly zrelaxovat tělo i duši, jako jsou návštěvy wellness center, saun, masáží apod. To však neznamená, že bychom relaxaci měli vynechat, právě naopak! Naše nervy potřebují zrelaxovat víc, než kdy jindy. Zde jsou mé tipy na pomocníky, kteří pomohou ulevit tělu i mysli.



Vonné svíčky Yankee Candle
Že jste zvyklí pálit svíčky jen na podzim a v zimě? Chyba! Na trhu je v dnešní době široká nabídka různých značek svíček s báječnými vůněmi, které vám provoní domovy i v teplejších dnech. Určitě každý zná svíčky Yankee Candle, ty mají nabídku asi nejrůznorodější a vybere si opravdu každý. Já si nově pořídila krásnou relaxační svíčku Pink Sands, která provoní místnost dokonalou kombinací vůně dřeva, vonokvětky, vanilky, melounu, pižma, bobulí a citrusů. Dopřejte si horkou lázeň s hýčkajícím olejem a zapalte si tuto dokonalou svíčku. Představujete si to? Relax domácích lázní se vším všudy! A na masaž přizvěte třeba partnera...:)


Masážní váleček na obličej
Masážní válečky (rollery) a Gua Sha destičky zaznamenaly obrovský boom před pár lety a svou oblíbenost si stále drží. A není divu, pleťová masáž s nimi je totiž nesmírně příjemná a z dlouhodobého hlediska i prospěšná pro pružnost kůže, zmírnění otoků a zpevnění obličejových kontur. Vybírat můžete z nabídky různých značek, stejně tak i barevná škála drahých kamenů, ze kterých jsou masážní hlavice vyrobeny, je velmi různorodá. 



Mě zaujala na Notino cenově výhodná sada luxusní značky Zoe Ayla s dvěmi hlavicemi v růžové barvě a rukojetí v barvě mého milovaného růžového zlata. Opravdový skvost už od pohledu, co říkáte? Nejvíce jsem si oblíbila použití rolleru pro vmasírování oblíbeného oleje nebo pleťového séra do pleti. Stejně tak je velmi příjemné dát váleček na chvíli do lednice a ráno si promasírovat oční okolí opuchlé po probdělé noci.




Používáte masážní válečky na obličej? A jaké jsou vaše nejoblíbenější svíčky s relaxační vůní? Podělte se v komentářích o své osvědčené domácí rituály pro zklidnění těla i mysli. 

Opatrujte se a buďte zdraví!

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Yankee Candle svíčky zbožňuju! Mám doma jednu na každé období, abych mohla pálit furt. :D Jinak válečky na obličej jsem vždycky vyzkoušet chtěla, ale ještě jsem se k tomu sama nedostala.:) Kupovala jsem ho kamarádce k vánocům a měla radost, je to super dárek. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím tomu, že je to fakt maximálně příjemné. Prostě... Masáž je vždycky moc velká paráda. Já mám poukaz do jednoho masérského salonu a vždycky odcházím jako znovuzrozený. Fakt bych to doporučil každému. Nebo možná skoro každému. :) Přeci jenom je to trochu jiný druh masáže, než na kterou jsou někteří zvyklí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky