Vůně do auta a bytové vůně

Hezký den,

stejně, jako se ráda voním parfémy, obklopuji se krásnými vůněmi i doma a v autě. Na výběr je obrovské množství různých produktů, od vonných destiček, panáčků, bloků až po vonné spreje a bytové parfémy. 


Protože jsem si momentálně pořídila automobil, vybírala jsem vůně právě do auta. Naštěstí na Notino je celá kategorie, kde si přehledně můžete vybrat vůni, která je pro vás ta pravá. Já jsem zvolila několik typů a své zkušenosti s nimi vám shrnu v krátkých recenzích.

Mr&Mrs Cesare Citrus & Musk
Kdo by neznal ikonického voňavého panáčka do auta? Ten je k dostání v mnoha vůních i designech. Já mám už delší dobu béžového s vůní černého čaje a nyní jsem k němu pořídila i typickou holčičí verzi, růžového panáčka s ovocno-citrusovou vůní (někteří ji přirovnávají k růžovému Versace Bright Crystal). 


Panáček se klasicky umístí do otvoru větrání. Zpočátku voní velmi intenzivně, a to i bez nutnosti mít zaplou klimatizaci (proudění vzduchu). Po pár týdnech jeho vůně zeslábne a je cítit právě pouze se zaplým větráním. Velkým plusem však je, že pořízení nového panáčka vás rozhodně nezruinuje (na výběr jsou i designové verze) a můžete vůně střídat, případně kombinovat, dle libosti. Výdrž je zhruba 2-3 měsíce, pokud chcete vůni intenzivnější, vyměňte panáčka už cca po 2 měsících. Interiér automobilu provoní, ale s pachy po zvířatech či tabáku si neporadí, resp. pouze jemně převoní, ale nepohltí.
1ks, cena 158,- Kč, k dostání ZDE 


Millefiori Icon Sandalo Bergamotto
Nebudu lhát, vůně do auta Millefiori Icon mě zaujala hlavně designem. Obaly jsou totiž opravdovou lahůdkou a interiér vám zároveň krásně ozdobí.


Na výběr je obrovské množství variant, od těch s kovovým efektem, jako mám já (konkrétně Hammered Metal), až po textilní s všemožnými vzory. Stejně tak můžete vybírat i vůni. Já zvolila tu s názvem Sandalo Bergamotto, což je jemně kořeněná, dřevitá vůně, lehce připomínající pánský parfém. 

Složení:
Hlava: grep, sicilský citron, bergamot, levandule
Srdce: římský kmín, červené ovoce, jasmín, koriandr, myrha
Základ: vanilka, guajakové dřevo, santalové dřevo, pačuli



Vůně se pomocí aplikátoru zacvakne do otvoru v klimatizaci a dá se libovolně natáčet a upravovat. Když vás konkrétní vůně omrzí, stačí si zakoupit náhradní náplň s jinou vůní, která se jedndouše zacvakne do univerzálního designového obalu. Vůně Sandalo Bergamotto je rozhodně v interiéru auta cítit, ale není to žádný bolehlav. Momentálně ji mám otevřenou cca měsíc a stále ji cítím. Tuším ale, že vydrží ještě maximálně měsíc a budu muset znovu vyměnit. Náplně jsou ovšem opět za velmi dobrou cenu od 100 do 150 Kč, takže pořízení se vyplatí.
1ks, cena 341,- Kč, k dostání ZDE 

Millefiori Natural bytový sprej
Bytový sprej je něco, co stejně jako vonné difuzéry a aroma lampy, ocení každý milovník provoněného interiéru. Dávno odzvonilo používání záchodových sprejů v místostech. Pro navození příjemné atmosféry v bytě pomohou právě bytové spreje, případně parfémy. Millefiori má ve svém portfoliu řadu Natural, která obsahuje, kromě jiného, i bytové spreje, které jsou nezávadné vůči ovzduší, ale také vůči textiliím. Není tedy problém takový sprej použít přímo na sedačky, a to i sedačky automobilu, případně jakékoli látkové potahy. 


Já spreje používám hlavně na zadní část automobilu, kde vozím čtyřnohého člena naší rodiny, který, hlavně teď v teplejších měsících zrovna dvakrát nevoní. Sprej velmi účinně a v podstatě okamžitě pohlcuje pachy. Vydrží ale vonět razantně kratší dobu, než vůně zmíněné výše, ale zase se dá interiér kdykoli "přešplíchnout", když je zrovna potřeba. Tajný tip pro vás, našplíchejte sprejem ubrousek a vložte pod kobereček/sedadlo automobilu, vůně se pak bude postupně uvolňovat a příjemně vonět. 


Zvolila jsem dvě varianty, svěží Cold Water a květinový Jasmine Ylang. Obě vůně jsou krásné, favoritem je pro mě však rozhodně růžový Jasmine Ylang. Je i o dost intenzivnější a vydrží podle mě vonět déle. Ráda je používám i v interiéru, modrý v koupelně a v chodbě, růžový v pokojích.
1ks, 150 ml, cena 319,-Kč

Jak vás můj výběr zaujal? Které vůně do auta používáte nejraději? A co bytové spreje či parfémy? Získal si vás některý, nebo dáváte přednost svíčkám či difuzérům? 

Těším se na vaše komentáře.

Krásný den,
Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky