Roztomilá paletka tvářenek theBalm AUTOBALM GRL PWDR

Hezký den,

máte rádi tvářenky? Já se přiznám, že jsem tvářenkový závislák. Baví mě zajímavé odstíny, ale i líbívé reliéfy a obaly. Přednost dávám pudrovým, ale nepohrdnu ani krémovými či tekutými "zdravíčky". Když jsou potom v paletce, ještě navíc s rotomilým obalem použitelným i po vypotřebování náplně, není nad čím váhat!


theBalm AUTOBALM GRL PWDR
Původem americkou značku kosmetiky theBalm, známou svými retro hravými obaly a skvělými produkty, používám už hodně dlouho a na většinu kousků nedám dopustit! Ostatně velkou recenzi theBalm si můžete přečíst ZDE


Pudrové produkty typu tvářenky, pudru či bronzeru vlastním od značky spíš v samostatných baleních, která jsou skladná a obsahují praktické zrcátko. Trošku jsem se zprvu bála, že paletka AUTOBALM GRL PWDR bude zbytečně velká, ale nemusíte se strachovat, i tohle balení je skvěle kompaktní a vejde se do každé kabelky. 


Navíc plechový obal je o dost odolnější proti poškození než obaly papírové. Obsah je tak zaručeně ochráněn před rozbitím. Zároveň také obsahuje zrcátko a náplň je vyndávací. Až vám tak pudry dojdou (případně vás přestanou bavit), není nic snazšího, než je vyndat a použít plechovou krabičku na cokoli, co vás napadne. 


Paletka obsahuje 3 matné tvářenky (z nichž odstín Bleeker se dá směle použít jako koturovací bronzer) a jeden krásný champagne rozjasňovač s názvem Fifth, který já moc ráda používám jako oční stín, protože úžasně rozjasní pohled. Odstíny se dají libovolně kombinovat, nepráší, jsou příjemně máslové, na obličeji neflekatí, zkrátka kvalita, na kterou jsem u značky theBalm zvyklá. Navíc je paletka k dostání za opravdu výhodnou cenu. Nezbývá mi, než ji všema deseti doporučit!
1ks, 4 x pudr, cena cca 450,- Kč, k dostání ZDE 


Zaujala vás paletka tvářenek? Vlastníte doma některý kousek značky theBalm? Pochlubte se v komentáři, budu se těšit na vaše tipy. 

Děkuji e-shopu Elnino za poskytnutí produktu na testování. 

Přeji krásný den,

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky