Manufaktura Rebarbora & Divoká třešeň

Po loňské velmi úspěšné limitované kolekci Lípa která byla vytvořena k příležitosti stého výročí založení republiky, přichází další, tentokrát jarní limitovaná kolekce Manufaktura v netradiční, ale dokonalé kombinaci trpké a svěží vůně rebarbory a sladkých tónů divoké třešně. Já jsem dostala možnost celou kolekci vyzkoušet a své dojmy z jednotlivých kousků vám přiblížím v následujících mini recenzích.


Sprchový gel a šampón
V zimě mívám hodně vysušenou pokožku těla a nesnesu sprchové gely, po kterých je ještě vysušenější, nepříjemně pne a štípe. Naštěstí s Manufakturou mám jistotu, že bude moje pokožka při sprchování v těch pravých rukou. Gel je totiž opravdu jemný, složením až skoro olejový, nádherně voní a vytváří bohatou pěnu. Na vlasy jsem ho nezkoušela, bojuji s objemem a aktuálně používám pouze speciální produkty k tomu určené. Složení je na bázi cukru, kokosového, mandlového a olivového oleje a neobsahuje žádné SLES ani silikony, takže je gel vhodný i pro velmi citlivou pokožku. Obsažené ingredience jsou z téměř 97% přírodního původu.

Balení 255 ml, cena 169 Kč, k dostání ZDE 

Sametové tělové mléko
Miluju! Tohle tělové mléko opravdu miluju a z celé kolekce je to, myslím, můj vůbec nejoblíbenější kousek. Je lehounké, ale citelně hydratuje. Kromě hebké pokožky a překrásné vůně po něm nezůstane po natření ani památky. Okamžitě se vstřebá bez jakéhokoli náznaku mastnoty, takže pokud hledáte mléko "namazat, obléknout a jít", už nehledejte, našli jste. V mléku se, víc než v jakémkoli jiném produktu z kolekce, projeví svěží a lehce kyselkavá vůně rebarbory, která malinko potlačí pro někoho možná silnou sladkost třešně. Kromě extraktu z rebarbory a výtažku z divoké třešně bude vaši kůži hýčkat kyselina mléčná, mandlový olej, glycerin a panthenol. Mléko je z 98,07%  přírodního původu.


Balení 255 ml, cena 239 Kč, k dostání ZDE 

Hydratační krém na ruce
Já nevím, jak to Manufaktura dělá, ale krémy (a nejen je) prostě umí! Stejně jako tělové mléko, i revitalizující hydratační krém na ruce je prostě dokonalost. Konzistencí je spíš řidší, žádný "hutňák", ale pokud trpíte na struhadla, jako já teď po zimě, tento krém na ruce vás jich okamžitě zbaví. A hlavně dlouhodobě!! Mám zkušenost, že po některých krémech na ruce se můžu po hodině znovu namazat. Tak s tímto krémem opravdu ne. Balení je naprosto rozkošné, takže se nemusíte stydět krém kdykoli a kdekoli vytáhnout a namazat. Ruce jsou po použití opravdu heboučké, až si je musím pořád hladit :) Není divu, že je tak účinný, když obsahuje samé výživné ingredience jako mandlový a makadamiový olej, bambucké máslo, zklidňující panthenol, ovesný beta-glukan a kyselinu mléčnou. Tohle je prostě must have do každé kabelky, dámy!

Balení 75 ml, cena 149 Kč, k dostání ZDE 

Hydratační balzám na rty
Balzámy na rty jsou "must have" a neznám snad nikoho (včetně mužů), kdo by alespoň jeden nevlastnil. Mám ráda spíš ty hutnější, které vytvoří na rtech neviditelnou (nebo klidně i lehce zabarvenou) vrstvičku, která déle vydrží. Balzám Manufaktura je bezbarvý, konzistencí spíš jemnější. Po nanesení začne na rtech okamžitě roztávat a ty jsou efektně lesklé a hydratované. Vůně je velmi jemná a po rozetření v podstatě téměř okamžitě zmizí. Rty ale zůstávají příjemně hebké bez nutnosti dalšího neodkladného "nátěru". Navíc je balzám z téměř 94% tvořen přírodními ingrediencemi.


Balení 4g, cena 119 Kč, k dostání ZDE

Osvěžující hydratační pleťová mlha
Přiznám se, že na mlhu jsem se neskutečně těšila, protože v předchozí limitované kolekci Lípa chyběla. Bohužel musím říct, že mě trošku zklamala. Ani tak obsah samotný, jako spíš zvláštní vůně s jakoby chemickým "ocasem". Nevím, co to může způsobovat, nebo jestli to tak cítím jen já (obzvlášť, když je mlha z téměř 99% tvořena přírodními složkami!), ale mlha voní zcela jinak než zbytek produktů z kolekce. Rozprašovač je malinko tuhý a tekutinu nerozstříkne úplně daleko, takže je třeba přiložit poměrně blízko k obličeji, což ale zase může při silnějším stlačení zapříčinit obličejovou sprchu. Nicméně dobrá zpráva je, že na obličeji už po vstřebání zůstane jen lehounká vůně a pleť je příjemně hydratovaná. Dokážu si představit, že v létě to bude hodně příjemná záležitost, hlavně na osvěžení kdykoli během dne, případně jako tělový sprej.

Balení 155 ml, cena 259 Kč, k dostání ZDE 

Dámská toaletní voda
Jsem parfémový maniak a doma mám poměrně solidní sbírku. Nechybí v ní ani "toaletka" z loňské limitované kolekce Lípa, kterou jsem myslela, že už nic nepřekoná. Ale rebarboře a divoké třešni se to podařilo. Vůně je sladší, právě díky třešni, ale rebarbora sladkost skvěle kontroluje a v pravou chvíli dodává trpkost, díky níž působí vůně celkově svěže a velmi příjemně. Kromě těchto dvou hlavních tónů hraje v toaletní vodě důležitou roli zelené jablíčko, něžná fialka, jasmín a pomerančový květ. Co se výdrže týče, ta bývá všeobecně u toaletních vod nižší. Nicméně byla jsem opravdu mile překvapena, že jsem na sobě vůni cítila i po celodenním nošení a na oblečení zůstává do vyprání. Je i pravděpodobné, že to, jak intenzivně vůni na sobě vnímám, je způsobeno tím, že na ni můj nos ještě není zvyklý. Ovšem to jí nijak neubírá na kvalitě. Pokud hledáte skvělou vůni na jaro/léto, tady rozhodně nešlápnete vedle! Zajímavé je určitě i to, že toaletní voda je z 90% tvořena přírodními ingrediencemi.

Složení
Vrchní nota: rebarbora, lístky fialek, zelené jablíčko
Střední nota: jasmín, pomerančové květy, divoká třešeň, černý rybíz
Spodní nota: vanilka, santalové dřevo, mošusy

Balení 155 ml, cena 259 Kč, k dostání ZDE 

Osvěžující poctivý sirup
Mňam! Tohle je prostě lahoda. Moje maminka vyrábí domácí sirupy, takže jsem zvyklá jen na to nejlepší :-) A tento sirup se opravdu povedl. Malinko mi připomíná dětství, kdy předmětem sporů a hádek mezi námi sourozenci bylo, kdo ukořistí lák ze zavařených třešní. V sirupu jsou třešně cítit opravdu hodně a je to prostě lahoda. Pokud nějaký ještě zbyde, dokážu si ho dost dobře představit v létě na ovocný salát nebo jako pověstnou třešinku (skoro doslova) na zmrzlinový pohár. Skvěle poslouží i jako ingredience do osvěžujících alko o nealko koktejlů. Tohle prostě musíte ochutnat. Obsahuje 98% přírodních ingrediencí, jako je rebarborová a višňová šťáva a dužina a výtažek z divoké třešně.

Balení 250 ml, cena 159 Kč, k dostání ZDE 

Jako vždy se Manufaktuře podařilo vytvořit ucelenou kolekci s nevšední, ale velmi lákavou kombinací vůní. Maximálně oceňuji i dokonalý design, který vyloženě svádí k tomu někoho touto nádherou obdarovat. Děkuji za možnost kompletní kolekci otestovat a  už teď jsem zvědavá, co vymyslí Manufaktura příště!

Vám děkuji za návštěvu blogu a přečtení recenze. Co na novou řadu říkáte? Už jste něco z kolekce Rebarbora & Divoká třešeň zkoušeli? Co Vás zaujalo nejvíce?

Krásný den,
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky