BELL COSMETICS - třetí recenze

Značku úspěšné hypoalergenní dekorativní kosmetiky Bell Cosmetics už určitě nemusím představovat. Pokud snad ano, můžete si přečíst některou z mých předchozích recenzí, první velká ZDE a druhá velká ZDE. U nás lze kosmetiku bohužel zakoupit pouze online na oficiálním e-shopu. V tomto případě hodně závidím kolegyním ze Slovenska, protože tam jsou stojany Bell například v drogeriích Teta.


Už je to pár týdnů, co mi přišel balíček s novinkami, ale i stálicemi, které jsem ještě neměla možnost vyzkoušet. Pojďme tedy bez dalšího zdržování na představení a mini recenze jednotlivých kousků.

FRESH BRONZE POWDER
Miluju matné, pudrové bronzery a dokazuje to především jejich solidní zastoupení v mé kosmetické sbírce. Někdo sbírá motýlky, já bronzery :) Původně jsem si moc přála vyzkoušet přímo konturovací novinku Bell pudr Chillout Face Modeller, ale v balíčku jsem místo něj našla Fresh Bronze Powder, který naštěstí, i přes mé počáteční obavy, neobsahuje třpytky, takže se dá taky skvěle použít na konturování. K dostání je v jednom odstínu, komplet tmavý pudr. Je jemně namletý, konzistencí až máslový a pleti dodává zdravě opálený vzhled. Dá se velmi snadno vrstvit bez flekatění, ale je samozřejmě třeba mít při nanášení "lehkou ruku". Odstín mi teď v zimě vyhovuje, nemění se do oranžova, zůstává přirozený. Myslím ale, že v létě na opálenou pleť mi stačit nebude a vytáhnu nějaký tmavší kalibr :)
Cena 169 Kč, k dostání ZDE



LIQUID EYE CONCEALER
Korektory jsou moje "must have", hlavně kvůli tmavým kruhům pod očima, které chci přirozeně co nejvíc zakrýt a projasnit. Tekuté korektory používám nejčastěji a mám jich opravdu velkou spotřebu. Liquid Eye Concealer od Bell mám v odstínu 02 Medium a je i tak dostatečně světlý, aby nesplýval s make-upem. Pro bledulky bych tak doporučila určitě ten světlejší odstín 01. Korektor není vůbec špatný, ale na úplné zakrytí kruhů tak, jak si představuji a jak dokážou moje nejoblíbenější korektory na jeden zátah, nestačí. Respektive stačí, ale musí se víc navrstvit. Poměrně rychle zasychá, tak je třeba zapracovat co nejrychleji, aby netvořil mapky. Není to špatný korektor, ale doporučuji spíš tomu, kdo nepotřebuje super silné krytí.
Cena 119 Kč, k dostání ZDE




CREAMY ROUGE GLOW STIC
Krémová tvářenka v tyčince je produkt, který jsem si nesmírně oblíbila i přesto, že v drtivé většině preferuji pudrové tvářenky. Tato je ale v nádherném růžovém odstínu s opravdu nenápadným glow efektem. Nejlépe se mi zapracovává jemným poťupkáním houbičkou i prsty, ale určitě se dá použít i štětec. Rozjasňovače na sebe moc nepoužívám, protože zvýrazňují nedokonalosti, ale tato tvářenka ho pro takové případy, jako jsem já, dokonale nahradí svým jemným odleskem. K dostání je ve dvou odstínech, 01 růžový a 02 zlatavý.
Cena 145 Kč, k dostání ZDE



SHIMMERING SANDS EYESHADOWS
Co se očních stínů značky Bell Cosmetics týče, velmi jsem si oblíbila klasické matné MONO stíny v neutrálních odstínech. Používám je na základní stínování víčka, případně pro jemnější denní líčení. Třpytivé stíny mě nadchly stejně tak! Jsou máslové a výborně se nanáší jak štětcem, tak prstem. Pigmentace je střední, ale jde spíš o třpytivý efekt, který je nádherný, především díky vysokému podílu perleťových pigmentů. Složení je hypoalergenní, bez konzervantů, minerálních olejů a parfemace, a tak jsou stíny vhodné i pro majitelky citlivých očí. Vybírat můžete ze šesti krásných odstínů.
Cena 99 Kč, k dostání ZDE 



SECRETALE VELVET LIPSTICK
Matnou sametovou rtěnku Secretale mám už ve třech odstínech a je to jedna z mých nejoblíbenějších rtěnek vůbec. Je neuvěřitelně pigmentovaná a na rtech hedvábně hladká. Sice je matná, ale pořád krémová a bez jakéhokoli pocitu stahování. Na klasickou rtěnku má poměrně solidní výdrž, ale nelze očekávat odolání celodennímu provozu :) Na první pohled zaujme i obal v luxusní kombinaci matné černé a zlaté. Odstín 06 je poslední z řady šesti nabízených odstínů a je zároveň i nejtmavší. Nádherná, temně rudá je "must have" každé kosmetické výbavy, navíc za tuhle cenu není nad čím přemýšlet. 
Cena 109 Kč, k dostání ZDE

Zleva swatche na ruce odstín 03-05-06

METALLIC LIQUID LIPS
Nebudeme si nic nalhávat, tahle metalická rtěnka v odstínu 04 Ibiza je opravdu divočina :) Zase na druhou stranu odstínů je k dostání celkem 6 a většina z nich nositelných. Navíc je rtěnka na rtech opravdu příjemná, krémová. Bell rtěnky prostě umí a pro někoho, kdo neholduje matným rtěnkám, ale ani nechce ústy házet prasátka, je to skvělá alternativa.
Cena 119 Kč, k dostání ZDE



INTENSE COLOUR MOISTURIZING LIPSTICK
Intenzivně pigmentovaný balzám na rty, tak bych jednoduše popsala tuhle máslovou rtěnku v tužce. Doporučila bych ji pro všechny ty, kteří mají suché rty, ale přesto se nechtějí vzdát upraveného vzhledu rtů s výraznými barvami. Rtěnka totiž neuvěřitelně vyživuje a okamžitě zvláční popraskané a suché rty. Zároveň ale vypadá na rtech krásně a na rozdíl od jiných "máslíček" konkurenčních značek se mi toto nerozpíjí mimo kontury rtů.
Cena 99 Kč, k dostání ZDE 





Děkuji mé milé Julii z Bell Cosmetics za další krásný balíček, z nějž už jsem rtěnku Velvet, bronzer, tvářenku a třpytivé stíny zařadila do šuplíku pro každodenní líčení.

Co vy a Bell? Už jste si taky našly své oblíbence? Dejte mi vědět, jaké ;)

Přeji krásný den,
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky