Weleda měsíčková

Weleda je jedna z těch značek přírodní kosmetiky, které si mě opravdu získaly. V mém obsáhlém kosmetickém arzenálu si svoje místo uhájil především mandlový olejíček, březový olej na celulitidu a komplet řada s vilínem na mastnou a problematickou pleť. Protože i své holčičce chci dopřát kvalitní péči a zbytečně její jemnou kůži nezatěžovat chemií, odmalička pro ni používám převážně výživné olejíčky (meruňkový, mandlový), jemné šampony a mycí gely a pěny do koupele. I když jsem samozřejmě měsíčkovou řadu Weleda zaregistrovala, nikdy jsem ji zatím nezkoušela. To se změnilo až teď, kdy jsem dostala nabídku od Radky z Lékárna.cz otestovat měsíčkový kojenecký olej, krém na opruzeniny a zubní gel. A co na ně říkám? Čtěte dál :-)


Měsíčkový kojenecký olej
Pro začátek bych jen uvedla, že moje dítko už není žádný kojenec, má dva a půl roku, ale jak jsem už zmínila výše, olejíčky jsou základ péče o její pokožku. Měsíčkový olej Weleda je velmi oblíbený spoustou maminek kolem mě, a já s nimi musím souhlasit. Olejíček neobsahuje žádnou parfemaci ani alergeny, pouze sezamový olej s výtažkem z měsíčku lékařského, takže je super vhodný i pro miminka s ekzematickou kůží a to dokonce už od prvního dne narození. Perfektní dárek pro novorozence, co říkáte? Olej je navíc super výživný a vhodný pro tolik oblíbené baby masáže. (Skvěle se hodí i na masáže dospělých, stačí třeba přidat kapku oblíbeného esenciálního oleje pro uvolnění nejen svalů, ale i smyslů) Výborně se vstřebává a má zklidňující účinky pro podrážděnou nebo opruzenou pleť. Balení je poměrně velké a olejíčku stačí opravdu malé množství na promazání celého tělíčka, takže vystačí na dlouho a cenově se vyplatí. Za sebe můžu olejíček doporučit hlavně pro menší miminka. Já mám pro tu svou skoro tříleťačku raději olejíčky, které alespoň trošku voní (mandle, meruňka, malina,...), miminka voní sama o sobě :))
Balení 200 ml, cena 255 Kč (v akci na Lekarna.cz)


Měsíčkový kojenecký krém
Co se týče péče o dětský zadeček, většinu lidí automaticky v této spojitosti napadne Bepanthen nebo Sudocrem. Naštěstí už existuje víc možností, jak zabránit opruzeninám, případně vyléčit ty již vzniklé, a to i přírodní cestou s měsíčkovým kojeneckým krémem Weleda. Ten obsahuje mandlový a sezamový olej spolu s výtažkem z měsíčku lékařského a heřmánku, které jsou pěstovány v čistě ekologickém zemědělství. Vůni dodává směs přírodních éterických olejů. Krém je poměrně hutný a stačí ho opravdu malinko na ošetření opruzeného místa, případně jako prevence podráždění. Kromě zadečku a oblasti styku s plenou se hodí i na zklidnění drobných poranění a ekzémů kdekoli na těle. Moje Emička na opruzeniny ani ekzémy naštěstí nikdy moc netrpěla, ale zrovna chvíli po obdržení krémů k testování měla trošku průjem a zadeček byl lehce opruzený. Po nanesení přípravku se do pár hodin zklidnil a byl zcela bez jakéhokoli podráždění nebo začervenání. Navíc vůně je opravdu moc příjemná, bylinková. Lituji, že jsem krém neobjevila, když byla Emi malé miminko. Tak třeba ho ještě využiju do budoucna, uvidíme :)
Balení 75 ml, cena 169 Kč (v akci na Lekarna.cz) - k dostání i mini verze 10 ml za 66 Kč


Dětský zubní gel
Každý rodič určitě ví, jaký boj je donutit dítě čistit si pravidelně zuby! My jsme to měli úplně stejně, občas to bylo už opravdu o nervy a párkrát jsem to prostě vzdala a řekla si, že na to přijde časem sama. Ale potom jsem dostala tento gel s výtažkem z květů měsíčku lékařského. Nemám žádnou povinnost pět na jakékoli produkty, které testuji, chválu. Ale v tomto případě to udělám a moc ráda! Díky tomuto gelu si chce Emma čistit zuby nejen pravidelně 2x za den, ale kolikrát si přijde i během dne. Gel obsahuje přírodní ingredience, které nejen že zabraňují vzniku zubního kazu, ale i dobře chutnají a nezpůsobí neplechu v citlivém dětském bříšku, pokud gelík spolknou. A nebudeme si nalhávat, že děti pasty při čištění zubů nepolykají, že :) Navíc obsažený alginát (přírodní látka s bobtnajícími účinky) zajistí, že se gel dostane i na místa, kam nedosáhne kartáček, a ochrání a vyčistí celou pusinku včetně dásní. Tento gel je opravdový zázrak a doporučují ho všem rodičům hned, jakmile se vašim ratolestem objeví první zoubky, nebo pokud bojujete s pravidelným čištěním zoubků. Prostě bomba!
Balení 50 ml, cena 126 Kč


Děkuji mockrát Lekarna.cz za možnost objevit to, o čem jsem už dlouho slyšela, ale nevěnovala tomu přílišnou pozornost. Zubní gel budu kupovat pořád dokola a olejíček s krémem budou pravidelné dárky pro přibývající novorozence v okolí :) 
Máte zkušenost s Weleda měsíčkovou? Těším se na vaše reakce:)
Pěkný den, Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky