Bioaroma - 100% přírodní řecká kosmetika

Díky blogování mám možnost poznat značky, kterých bych si dost možná bez sociálních sítí ani nevšimla. A speciálně v případě Bioaroma by to byla obrovská škoda! Tahle kosmetika ručně vyráběná ve slunném Řecku je totiž 100% přírodní, plná vůní a síly rostlin, a to zcela bez vody a tím pádem i bez chemických látek a konzervantů!  Věděli jste, že právě voda obsažená v kosmetice je důvod, proč se přípravky musí konzervovat? Podporuje totiž množení bakterií a mikroorganismů, čemuž se zabraňuje právě přidáním chemických látek a konzervantů. Velmi sympatické mi je na značce i to, že používá recyklovatelný obalový materiál a pochopitelně i to, že netestuje na zvířatech. A teď už k samotným produktům, které jsem mohla vyzkoušet...


PLEŤOVÉ TONIKUM S DIKTAMEM A RŮŽÍ
Můj vůbec nejoblíbenější kousek z celé sady! Opravdu. Pokud vás tonikum neohromí tím, jak skvěle hydratuje, zaručeně si jej zamilujete kvůli té kouzelné medovo-růžové vůni. Obličej s ním šplíchám i několikrát denně. Ráno, ihned po vyčištění pro hydrataci pleti před nanesením séra a krému. Kdykoli během dne pro osvěžení, případně jako fixaci make-upu. Večer před nanesením noční péče. A nejlepší na tom je, že mi přijde, jako by snad ani neubývalo!! Baví mě i rozprašovač, který je přesný a neplýtvá tímhle zázrakem všude kolem. Kromě toho funguje skvěle i na dočištění pleti s pomocí tamponku a používám ho i na vymíchání pleťových masek nebo rozpuštění papírků s vitaminem C. Tonikum obsahuje výtažek z růže, která hydratuje, zpevňuje a harmonizuje, diktamos, který regeneruje a revitalizuje, a tea tree, který je známý pro své antiseptické a antibakteriální účinky. Je tak vhodné v podstatě pro každý typ pleti, včetně té s akné. A já už ho nedám z ruky, nebo spíš ze své kosmetické výbavy. Už jsem vás nalákala?:)
Cena 295,-Kč, balení 100ml


ALOE VERA GEL
Tahle drobná lahvička by měla být povinně součástí lékárničky každé rodiny. Je to totiž takový malý všelék a multifunkční pomocník. Kromě aloe vera obsahuje i esenciální olej z levandule, tea tree a diktamos. A čím že je tento aloe vera gel tak zázračný? On má totiž sílu opravdu hloubkově hydratovat. Hodí se tak skvěle na ošetření popálenin, zklidnění pleti podrážděné po dlouhodobém pobytu na slunci nebo bodnutí hmyzem. Funguje jako takové sérum, které ale můžete použít jak před nanesením oblíbeného krému, tak po. Složení je naprosto nemastné a okamžitě se vstřebá do pokožky bez nepříjemného lepkavého pocitu. Moje mastná pleť si tak doslova chrochtá blahem:) Stejně jako pleťové tonikum s diktamem, i aloe vera gel používám na vymíchání pleťových masek. Mám tak jistotu, že i ve spojení s odmašťujícím jílem nebude moje pokožka pnout a štípat. Balení se může zdát maličké, ale na ošetření pleti stačí vždy opravdu pidi množství gelu, takže lahvička vydrží velmi dlouho. Za mě skvělá chladivá a hydratační záležitost, kterou určitě pořídím znovu.
Cena 325,-Kč, balení 40ml



ČISTÍCÍ MASKA PRO MASTNOU A SMÍŠENOU PLEŤ
Zbožňuju masky všeho druhu, jílové, slupovací, plátýnkové, plátkové,...dopřávám si je často, ale nutno podotknout, že je i dost střídám. Tato čistící maska v prášku se doporučuje používat 2x týdně, což se mi v období testování ne úplně dařilo. Nemohu tak přímo posoudit vliv na pokožku z dlouhodobějšího hlediska, ale vždy po použití byla pleť příjemně hladká a zmatněná. Maska je primárně určena na mastnou a smíšenou pleť s projevy akné. Obsahuje zelený jíl a bergamot, ty regulují tvorbu mazu a mají regenerační a antiseptické účinky. Jak jsem již zmiňovala, maska je práškové konzistence a před nanesením na pleť je třeba ji vymíchat s tekutinou. Na to lze použít pár kapek vody, případně se mi velmi osvědčil právě výše zmíněný aloe vera gel nebo pleťové tonikum s diktamem. Maximálně doporučuji nejdříve odsypat množství prášku a až poté postupně po malých dávkách přidávat tekutinu nebo gel. Předejdete tak nežádoucí řídké konzistenci a spotřebě příliš velkého množství masky. Upřímně, mně se nikdy nepodařilo vymíchat hladkou masku tak, jak ji známe z již hotových zakoupených produktů. Pokaždé byla taková jakoby žmolková a nanesená vrstva tak velmi nepravidelná. Ani vlastně nevím, jestli je to tak správně, nebo dělám něco špatně :/ Každopádně na pleti je maska příjemná, nijak neštípe ani netáhne. Nechá se působit dokud zcela nezaschne a nezačne opadávat. To je ten správný čas ji smýt. Pleť po použití není vysušená, ale hebká a zmatněná, póry jsou stažené. Znovu si masku asi nepořídím, ale pouze z důvodu, že jsem líná ji vymíchávat a raději dám přednost produktům s okamžitým použitím :)
Cena 267,-Kč, balení 40g


KRÉM PROTI CELULITIDĚ
Můj favorit, co se krémů na celulitidu týče. Tohle super voňavé sádlíčko má totiž takovou sílu, že ho na pokožce nohou cítíte ještě dva dny po namazání. Ale vezmu to postupně...
Krém je určen na boj s pomerančovou kůží a obsahuje opravdu silný zástup bojovníků. Směs organických éterických olejů rozmarýn, jalovec, cypřiš, černý pepř, šalvěj a lemongrass nejen že intenzivně rozehraje vaše čichové buňky, ale také aktivuje spalování nahromaděného tuku. Samozřejmě by mělo být nanášení spojeno s masáží, kterou můžete ještě zintenzivnit pomocí masážních luf nebo kartáčů. Tím zároveň podpoříte cirkulaci a tok lymfy, prokrvíte končetiny a pomůžete postupnému odvodnění. Krém pomáhá posilovat žilní stěny a zmírňovat otoky, pokud na ně trpíte. Konzistence je opravdu taková až sádlová, po kontaktu s kůží se okamžitě rozpouští. Díky obsaženým olejům je lepší krém nanášet na navlhčenou pokožku, ideálně po koupeli, jinak trvá vstřebání o dost déle a může zůstat mastný film. Přiznávám, že jsem lajdák a nemažu každý den. Navíc partnerovi krém moc nevoní, říká, že si potom doma připadá jako v lékárně:) Ale mně tedy voní moooc, tak jakoby lesně, bylinkově :) Každopádně nelze očekávat, že budete sedět doma na gauči, mazat krém a za měsíc budou vaše nohy dokonalé, to je asi jasné. Jako podpora zdravého životního stylu je ale krém opravdu skvělý a zlepšení stavu pokožky znatelné.
Cena 695,-Kč, balení 200ml



Děkuji mnohokrát e-shopu Bioaromakosmetika.cz za možnost vyzkoušet některé z jeho zázraků a objevit zase další skvělou přírodní kosmetiku s prokazatelnými účinky - Bioaroma.

Co vy? Zkoušeli jste už některý produkt od této značky? Zaujal vás některý z mnou testovaných? Těším se na vaše reakce a přeji krásný den.
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky