Renovality - Hyaluronové sérum

Česká rodinná firma Renovality se postupně stává velkým fenoménem na poli přírodní kosmetické péče o pleť i tělo. Na sociálních sítích se rychlostí blesku šíří posty s ikonickými tmavě fialovými skleněnými lahvičkami. Ani já nejsem výjimka! Meruňkový olej doporučuji kudy chodím, a není proto divu, že je často vyprodaný:)) Já sama si ho nakupuji do zásoby minimálně po dvou lahvičkách.
V této recenzi se ale zaměřím na produkt, který se vymyká převážně olejové nabídce výrobků Renovality, a to hyaluronové sérum v praktickém balení s pumpičkou.


HYALURONOVÉ SÉRUM
Jak jste si možná všimli, když o tomto produktu mluvím na Instastories, používám často výraz "můj miláček", a zaslouženě! Hyaluronové sérum jsem si naprosto zamilovala a jednoduše jsem se na něm stala závislá :) Máte to taky tak s nějakým produktem?

Díky obsahu nízkomolekulární kyseliny hyaluronové a rúžového hydrosolu je sérum ideální pomocník v prevenci vzniku vrásek. Zároveň zajišťuje regeneraci a ochranu pleti a hloubkově ji hydratuje. Nízkomolekulární kyselina je použita proto, aby přípravek pronikl co nejhlouběji do vrstev pokožky.

Než jsem sérum vyzkoušela, nikdy jsem si nemyslela, že bych tento typ pleťové péče potřebovala. Ale když jsem vypotřebovala první lahvičku, bylo mi jasné, že musím mít další a další...:) 

Konzistence je lehounká, představte si ji jako takový řidší rosolovitý gelík :) Jemně voní po růžích, ale rozhodně nic vtíravého nebo silného. Čím si mě sérum asi nejvíc získalo je to, že se po vklepání do pokožky okamžitě vstřebá a vytvoří sametový základ pro krém či další péči. Pleť po použití vůbec nelepí. Navíc ho používám i na krk a dekolt, vrásčitý výstřih chci oddálit co to jde. Sérum je jeden z těch produktů, jehož účinek ale neuvidíte okamžitě. Jsem si ovšem jistá, že z dlouhodobého hlediska opravdu funguje jako prevence vzniku vrásek! Používám ho více než 2 měsíce, ráno i večer a spolu s dalšími produkty pečlivě vybranými pro mou mastnější pleť se stal nedílnou součástí mého každodenního rituálu péče o obličej.
Balení 50ml s pumpičkou, cena 349,-Kč, koupíte ZDE.

Už jste měli možnost sérum vyzkoušet? Co používáte na zajištění hloubkové hydratace pleti? 
Těším se na komenty a přeji krásný den!:)


Komentáře

  1. Hyaluronové sérum od Renovality je nejlepší :-) výsledky jsou opravdu viditelné, za sebe mohu doporučit :-) a i ostatní olejíčky od značky mi vyhovují. nezanechávají tak mastný pocit jako ostatní.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky