ARTDECO - Minerální pudrový make-up a Bronzující pudr

Německá značka ARTDECO byla pro mě vždy synonymem pro luxusní dekorativní kosmetiku určenou převážně profesionálním vizážistkám a make-up artistům. A taky tomu tak dříve bylo. Ovšem postupem času se, hlavně díky pestré nabídce kvalitních produktů, stala nedílnou součástí kosmetické výbavy tisíců "běžných" žen po celém světě. Věděli jste třeba, že si díky magnetickým boxům můžete vytvořit paletku obsahující stíny a tvářenky přesně podle svého vkusu? V nabídce ARTDECO naleznete opravdu vše, co si jen můžete představit ve spojení s líčením, ale i péčí o pleť. Navíc čtyříkrát do roka vychází trendové kolekce vytvořené spolu s předními světovými vizážisty a určené na jednotlivá roční období. Protože se kvapem blíží letní sezóna a venkovní teploty už dosahují téměř tropických hodnot, představím vám dva produkty z řady dekorativní kosmetiky ARTDECO, které jsou ideální právě (ale nejen) na léto.


MINERÁLNÍ PUDROVÝ MAKE-UP
Mineral Powder Foundation neboli minerální pudrový make-up jsem chtěla už dlouhou dobu vyzkoušet. Mám totiž mastnější pleť se sklonem k nedokonalostem a každý tekutý či tuhý make-up mi dřív nebo později začal ucpávat póry a přispívat k zánětům. Navíc každý takový make-up (ano, i matující) se musí na mastné pleti řádně zapudrovat, což je zblízka prostě vidět, ať už výrobce uvádí cokoli. Když jsem četla popis minerálního pudrového make-upu, věděla jsem, že to by mohlo být to pravé pro mě. Ten totiž slibuje, především díky obsahu zinku a hořčíku, přirozené krytí bez zanášení pórů a následného vzniku pupínků. Díky pudrové konzistenci je velmi vhodný právě na mastnou pleť, ale výrobce uvádí využití pro všechny typy pleti, včetně extrémně citlivé.


Balení je lehounké, plastové, se šroubovacím víčkem. Vzhled je v podstatě jednoduchý, přesto působí kvalitním a luxusním dojmem. Samotný obsah kryje mřížka, jejíž otvory jsou tak akorát velké pro odsypání potřebného množství pudru. Ten je opravdu jemňounce namletý a nanáší se ideálně pomocí kabuki štětce. Mně tato aplikace taky vyhovuje, krouživými pohyby se make-up velmi snadno aplikuje v tolika vrstvách, kolik je třeba pro požadované krytí. Sama za sebe ale musím říct, že mi stačí jedna až dvě vrstvy pro kýžený dokonalý efekt. Krytí je opravdu skvělé, trošku mě teď s prvním opálením trápí pigmentové skvrny a make-up si s nimi skvěle poradí. Na moje kruhy pod očima je krátký, ale zase nutno podotknout, že to i spousta korektorů. Vybrala jsem si odstín 3 Soft Ivory, a i když se může zdát někomu na první pohled tmavší, je podle mě ideální na světlou až středně světlou pleť s neutrálním podtónem. Po použití minerálního make-upu už nemusím pudrovat celý obličej, fixuji pouze T-zónu a oblast pod očima metodou "baking". A tento postup se mi opravdu osvědčil. Nejenže má moje pleť až "photoshopový" vzhled, ale vydrží podstatně déle bez nepříjemného lesku a roztékání make-upu po obličeji. Navíc můžu být klidná, že je moje pokožka díky obsahu oxidu titaničitého a zinečnatého v pudru chráněna před UV zářením. Jsem opravdu šťastná, že jsem mohla tento produkt vyzkoušet, protože je opravdu skvělý a můžu bez ostychu říct, že jsem zřejmě konečně našla ten pravý make-up pro svou šílenou pleť!
Balení 15g, na výběr 5 odstínů, doporučená cena 629,-Kč, zakoupíte ZDE



KOMPAKTNÍ BRONZUJÍCÍ PUDR
Do letní kosmetické výbavy neodmyslitelně patří bronzer. Já jsem si velmi oblíbila ty, které jsou spíše matnější bez výrazného třpytivého efektu. Každý highlight efekt totiž ještě více zvýrazní moje nedokonalosti pleti, jako jsou jizvičky po akné či nerovnosti. Navíc se s matným bronzerem dá skvěle konturovat. Mezi takové patří i Bronzing Powder Compact od ARTDECO. Na výběr je ze 4 odstínů, přičemž každé balení obsahuje vždy tmavší a světlejší část. Já jsem si vybrala odstín 50 Almond a tmavší část je pro mě momentálně ideální (na léto bych se ale nebála zvolit i tmavší odstín). Dodá krásně opálený vzhled, jemně zvýrazní kontury a já ho s oblibou používám i místo tvářenky. Světlá část je na můj vkus na bronzer až moc světlá, ale díky absenci třpytivých částeček se dá skvěle využít i jako pudr.


Balení je opět lehounké, plastové, uzávěr je zacvakávací na patent, takže nehrozí nechtěné otevření v kabelce. Co se mi strašně líbí na jakékoli kosmetice jsou reliéfy či zdobení. Tento bronzer má krásný vzor slunečních paprsků, kvůli kterému mi chvíli trvalo, než jsem vůbec produkt vyzkoušela, abych se mohla déle kochat pohledem na štětcem nezničené sluníčko :) (Taky to tak máte?) Výdrž na pleti je, řekla bych, průměrná, v závislosti na kvalitě podkladu :) Dětskému objetí ale neodolal a skončil na tričku. Na druhou stranu, co (kdo) odolá dychtivému dětskému objetí?:)) 
Balení 10 g, na výběr ze 4 odstínů, doporučená cena 599,-Kč, zakoupíte ZDE



Moc děkuji značce ARTDECO a e-shopu profiskin.cz za možnost rozšířit si obzory v oblasti kvalitní luxusní kosmetiky za přijatelnou cenu a objevit parťáka pro dokonalý vzhled problematické pleti. A vy určitě mrkněte na Profiskin, v nabídce mají totiž kromě kosmetiky ARTDECO i skvělé oleje Frei Öl, odličovací rukavice Glov a spoustu dalšího!

Jaké máte zkušenosti s kosmetikou ARTDECO? Dejte mi vědět do komentářů. Děkuji a pěkný den!

Komentáře

Oblíbené příspěvky