Dermalogica Clear Start - Breakout Clearing Kit

I když v dubnu oslavím 30.narozeniny, stále mě trápí akné a nedokonalá pleť. Proto, když jsem v soutěži s lékárnou Dr.Max vyhrála cestovní sadu kosmetiky Dermalogica určenou právě na problematickou pleť, přišlo mi to jako dar z nebes v tu nejvíc vhodnou chvíli:) Asi jako každý, kdo bojuje s nějakou nedokonalostí, i já se léta snažím najít tu pravou péči, která mě zbaví pupínků a věčného oslňování kolemjdoucích házením prasátek z mého čela a tváří :))) Dělám si z toho teď tak trošku srandu, ale kdo to zná, ví, že je to opravdu nepříjemná záležitost a tak trošku boj s větrnými mlýny.


Produkty Dermalogica jsem podrobněji zaregistrovala až v době, kdy jsem se ponořila do světa blogování a začala se důkladněji zajímat o kvalitní dekorativní i pečující kosmetiku. Značka vznikla v 90.letech v USA a od té doby se stala úspěšnou a oblíbenou u profesionálů i běžných spotřebitelů ve více než 80 zemích světa. U nás je běžně k dostání ve specializovaných kosmetických salonech, v lékárnách i na e-shopech s kosmetikou.

BREAKOUT CLEARING KIT
Sada z řady Clear Start obsahuje pět produktů v cestovním balení, které zajistí kompletní péči o problematickou pleť díky vzájemně se doplňujícím účinkům jednotlivých produktů. Já jsem je poctivě testovala více než pět týdnů a teď vám je postupně představím i s vlastním ohodnocením.



Breakout Clearing Foaming Wash
Prvním kouskem z této řady je čistící gel. Všude na českých e-shopech nacházím název čistící pěna, ale ve skutečnosti se opravdu jedná o čirý gel, který po kontaktu s vodou lehce napění. Trošku jsem váhala, zda to prozradit hned na začátku recenze, ale stejně se to dozvíte:)
Nikdy jsem neměla možnost vyzkoušet lepší čistící produkt na pleť! Opravdu, nikdy! Jen pro jistotu podotýkám, že se nejedná o žádnou placenou reklamu, ale jen a pouze mou vlastní zkušenost. Pokud bych měla vybrat jeden TOP kousek z tohoto setu, byl by to právě tento čistící gel. Už po prvním použití bylo znát, že funguje skvěle a přesně tak, jak slibuje popis. Pleť je po něm příjemně čistá, jemná, ale vůbec ne vysušená. To byl totiž doposud můj největší problém s většinou čistících produktů. Třebaže pleť byla vyčištěná, zároveň byla vysušená, štípala a speciálně v oblasti tváří a čela nepříjemně táhla. To se po použití "Foaming wash" nestalo, především díky absenci alkoholu. Hlavními aktivními složkami jsou kyselina salicylová a oleanolová, výtažek z kůry africké vrby, tužebník, čajovník a výtažek z pomerančové kůry. Gel má velmi příjemnou, svěží vůni. V období testování jsem ho používala 2x denně, ráno a večer. Do té doby jsem si většinou čistila pleť speciálním přípravkem pouze večer, ráno jsem jen osvěžila pleť micelární vodou. Chyba!!! Naštěstí jsem se poučila a na stavu pleti je to opravdu znát.
Doporučená cena: 545,-Kč, k dostání ZDE


Breakout Clearing All Over Toner
Tonikum ve spreji jsem při prvním prostudování setu považovala spíš za zbytečnost. Jenže...Jak jsem brzy zjistila, ono má v celém procesu péče své dost důležité místo! Používám ho pravidelně 2x denně, vždy po důkladném vyčištění gelem. Občas, když mám "no makeup day", osvěžím pleť tonikem i v průběhu dne. To ale není jeho hlavním úkolem. Především totiž, hlavně díky obsažené kyselině salicylové, výtažku z čajovníku a vilínu viržinského, předchází zánětlivým procesům a kontroluje produkci přebytečného mazu. Silně voní po levanduli a lze jej použít na celé tělo. Já si občas "šplíchnu" sprej i na záda jako prevenci vzniku pupínků.
Doporučená cena: 545,-Kč, k dostání ZDE


Blackhead Clearing Pore Control Scrub
Jemný peeling se doporučuje používat 3-5 týdně, já s ním čistila pleť zhruba 1x za 2-3 dny v rámci večerní péče. Po dlouhodobějším a pravidelném užívání opravdu eliminuje výskyt černých teček, přesně jak slibuje. Navíc šetrně odstraňuje odumřelé kožní buňky a zanechává pleť jemnou a čistou. Příjemně voní po obsaženém jílu, zeleném čaji a mentolu. Peelingová zrníčka nejsou hrubá, použití je tak víc než příjemné.
Doporučená cena: 545,-Kč, k dostání ZDE



Oil Clearing Matte Moisturizer SPF15
Matující denní krém je další zázrak, který v mém soukromém žebříčku top produktů zaujímá ve své kategorii první příčky. Je lehounký, takže si myslím, že bude skvělý i v horkých letních dnech, navíc s ochranným faktorem SPF15. (Jo! Konečně něco pro mě na léto!) Navíc nádherně svěže voní a zanechá pleť příjemně hydratovanou a matnou. Mně se pleť přes den poměrně hodně mastí, nehledě na roční období a venkovní teplotu. Nebudu vám tady tedy vykládat pohádky, že pleť vydrží po použití krému až do večera sametová a matná. Nevydrží. Ale kontrola lesku je opravdu znatelná. Pleť se mastí výrazně méně a navíc se mi, a to ani po použití make-upu, neobjevují zanícené pupínky jako dříve.
Doporučená cena: 655,-Kč, k dostání ZDE



Breakout Clearing Overnight Treatment
Noční péče o pleť je nezbytnou pomyslnou třešinkou, která by se rozhodně neměla vynechávat. Protože kdy jindy, než právě přes noc, můžete napravit neplechy spáchané na obličeji přes den a zároveň pomoci pleti zregenerovat. Tento lehounký krémovo-gelový pomocník je k tomu jako stvořený. Obsahuje chladivou okurku a zklidňující lékořici. Pokud trpíte, stejně jako já, na zarudlá místa a nesjednocenou barvu pleti, budete po ranním pohledu do zrcadla překvapeni, že i vy můžete mít jednobarevný obličej po použití tohoto nočního zázraku.
Doporučená cena: 545,-Kč, k dostání ZDE



Jsem opravdu šťastná, že jsem konečně narazila na kosmetiku, která má za tak krátkou dobu užívání prokazatelné výsledky (a jaké by je asi teprve měla při dlouhodobém použití). Zlepšení stavu pokožky je znatelné, a kdybych to tušila, nafotím fotky před a po. Příště napravím, slibuju! Škoda jen, že cestovní balení mi při každodenním užívání nenávratně rychle ubývá. Když mi dnes z lahvičky od čistícího gelu místo očekávané zázračné tekutiny vystřelil napůl vzduch, vypadlo ze mě žalostné "Ale nééééé...uuuuž?:(" 

No, začínám házet do prasátka, abych si pořídila kompletní sadu, tentokrát ve velkém balení. Do narozenin to nestihnu, ale do Vánoc času dost :)

Děkuji značce Dermalogica, že vytvořila tuto skvělou kosmetiku a dala mi alespoň na chvíli naději, že třeba jednou budu moci vyjít ven úplně bez make-upu a mít zdravou pleť! 

Také děkuji Dr.Max za výhru v soutěži ;)

Pokud vás kosmetika z řady Clear Start láká a nechcete si hned kupovat velká balení jednotlivých produktů, vyzkoušejte set s kompletní péčí Breakout Clearing Kit. Sada je k dostání za cenu 810,-Kč ZDE.

Znáte tuto kosmetickou značku? Používáte některý z jejich produktů? Jak bojujete s nedokonalostmi pleti? Dejte mi vědět do komentáře pod článkem ;) Pěkný den!:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky