Benecos - přírodní dekorativní kosmetika

Poslední dobou mě baví objevovat a zkoušet přírodní kosmetiku, a to nejen tu pečující, ale i dekorativní. Zajímá mě především, zda lze i s přírodními produkty dosáhnout výsledků jako s těmi chemicky upravenými. 

Nedávno jsem objevila německou značku Benecos, která se specializuje právě na přírodní dekorativní, tělovou a vlasovou kosmetiku bez použití silikonů, parabenů, parafínů ani syntetických barviv. Navíc značka podporuje CrueltyFree, tedy žádný z produktů není testován na zvířatech!

Škála produktů z řady dekorativní kosmetiky je opravdu široká. Vybírat můžete rtěnky, lesky na rty, laky na nehty, pudry, BB krémy, korektory, make-upy, tvářenky a bronzery, oční stíny, řasenky a tužky na oči, rty i obočí. Navíc v nabídce naleznete i jemné štětce ze syntetických vláken.

A teď už více k samotným testovaným produktům, já jsem si mohla vyzkoušet rtěnku a lak na nehty v krásných rudých barvách. 

Rtěnka má přívlastek lesklá, k dostání je ve 12 překrásných odstínech a jako všechny produkty této značky má označení BIO. Obal je v přitažlivé černé barvě v kombinaci se stříbrným tělem a je celkem bytelný.

Odstín Just red je na první pohled opravdu sexy, sytá tmavě červená vyloženě láká k přiložení na rty. Obsažená jojoba, slunečnicový olej a včelí vosk, vše v organické verzi, dělá ze rtěnky opravdové krémové potěšení na rty. Po nanesení rty zůstávají krásně hebké a vláčné, skoro jako bych si místo rtěnky dala balzám. Bohužel i sytost a pigmentace je spíše balzámová.

Z toho jsem byla malinko překvapená, očekávala jsem totiž opravdu syté, plné krytí na první nanesení. To se však nedostavilo a pro výraznější efekt jsem musela rtěnku přetřít vícekrát.

Co mě mile překvapilo byla příjemná vůně jakoby do pomeranče, která přetrvává i nějakou chvíli po aplikaci na rtech.
Celkově je rtěnka velmi příjemná, přírodní složení ji určitě dává plusové body, mezi moje topky ale patřit nebude právě kvůli slabšímu krytí a pigmentaci. Zakoupíte ji za 145,-Kč ZDE.

Lak na nehty jsem obdržela v nádherném odstínu Cherry red. Vy ale můžete vybírat z 15 jemných i dokonale výrazných jedinečných barev. Lak neobsahuje formaldehydy, kafr, kalafunu, ftaláty, toluen, parabeny, silikony a haloorganické látky! Taky jste se při čtení výčtu látek obsažených v běžných lacích na nehty zhrozily? Já teda ANO! I navzdory absenci látek vypsaných výše nejsou laky certifikovány jako přírodní, jsou však veganské a BIO.

Balení laku je masivní, na mě možná až moc, protože při práci s víčkem je šířka spíše na obtíž a já jsem zvyklá na drobnější laky. Není to ale nic, co by se nedalo upravit správným grifem při uchopení. Byla jsem zvědavá, jak takový netypický téměř přírodní lak vlastně voní. Není to štiplavý zápach jako u běžných laků, spíš mi vůně připomíná fixu nebo jemný odlakovač :)) Těžko popsat, každopádně po ovoci nevoní :) Co rtěnce dle mého chybí, laku rozhodně přebývá. Málokdy se setkám s tak neuvěřitelnou barevnou sytostí u laku na nehty!!! Většinou musím dát 2 vrstvy pro kýžený efekt, ovšem u laku Benecos bohatě stačí jedna vrstva. Krytí je opravdu úžasné!! Navíc lak zasychá poměrně rychle a nádherně se leskne.

Co se týče aplikace, štěteček je příjemně široký pro snadné a rychlé použití. Zkoušela jsem lak několikrát a pro delší výdrž rozhodně doporučuji použít průsvitný lak Top Coat, případně dvě vrstvy samotného laku. S jednou vrstvou je výdrž cca 2-3 dny, než se začne na špičkách oprýskávat. Druhá vrstva prodlouží výdrž zhruba o další 2-3 dny. 
Lak mě rozhodně nadchl a za cenu 111,-Kč nebudu váhat ani vteřinu při pořízení dalších odstínů do mé kosmetické výbavy. Koupíte ZDE.

Děkuji moc českému zastoupení značky Benecos za poskytnutí produktů na testování!

Co na značku říkáte vy? Máte s ní zkušenost? Láká vás? Znáte? Neznáte? Dejte mi vědět do komentáře, budu se těšit ;)

Komentáře

  1. Ta rtěnka je opravdu málo pigmentovaná, zase ale na druhou stranu, jednu takovou mám doma také od Gabriela Salvete a byla jsem dost překvapená jak často ji nosím, už je skoro fuč, když se člověk holt nechce patlat, použiji něco méně pigmentovaného :-) , lak vypadá super, mám doma červený přírodní od BO.HO a pigmentaci má taky luxusní , též stačí jedna vrstva :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky