ANGELIC Mocná příroda - tělové cuvée a mýdlový fondant

Když se mi ozvala moc milá Jana z Angelic Mocná příroda s nabídkou vyzkoušet jejich přírodní kosmetiku, neváhala jsem ani vteřinu. Stejně jako při výběru konkrétních produktů a vůně. Tělové olejové cuvée je krásné a lákavé už na první pohled, takže zde byla volba jasná. Druhý produkt jsem vybírala čistě podle popisu a slibovaných účinků a zvolila jsem mýdlový fondant. Už jen ty názvy zní lákavě, že?

Ale pojďme si ještě krátce představit tuto čerstvou značku z Čech, která ctí pravidla mocné přírody :) Celá filozofie Angelic je vytvořit kosmetické produkty bez použití chemie, naopak s využitím síly z přírody a léčivých účinků bylin. Pečlivě jsou vybírány i obaly, které v žádném procesu výroby nebyly testovány na zvířatech, pouze na hodných lidech, jak sami uvádí :) A to je další věc, která celý koncept posouvá do velmi sympatické roviny a odlišuje jej od desítek dalších značek zaměřujících se na přírodní kosmetiku. Popisky na jednotlivých produktech totiž neobsahují strohé návody na použití, ale jsou napsány velmi mile a vtipně. Už to jasně dokazuje, že tato kosmetika je vyráběna lidmi, které to opravdu baví a očividně nad výrobou používají nejen hlavu, ale i srdce.

Při výběru vůně jsem neváhala ani vteřinu a zvolila měsíček s meduňkou. Proč? Měsíček je totiž znám jako skvělý soupeř v boji s ekzémy, akné a suchou pokožkou. Navíc má uklidňující účinek pro mysl a uvolňující pro svaly, a je tak ideální při volbě tělové péče před spaním.

MÝDLOVÝ FONDANT
Jedná se o přírodní mýdlo s výtažkem z měsíčku a meduňky. Na omak je fondant jemnější a měkčí než klasické mýdlo, navíc obsahuje, stejně jako cuvée, okvětní lístky měsíčku. Lze ho použít na celé tělo místo sprchového gelu (případně jako předvoj pro novinku sprchové olejové cuvée), případně místo klasického mýdla na ruce. Je totiž prokázáno, jak vtipně uvádí sami tvůrci, že čisté ruce sbližují lidi :)) Mýdlo nádherně voní, pokožku nevysušuje a zanechává ji příjemně čistou a svěží. Perfektně připravenou na použití tělového cuvée :)





TĚLOVÉ OLEJOVÉ CUVÉE
Že vás zarazil výraz cuvée ve spojení s kosmetikou? Mě upřímně taky, doposud jsem ho totiž slyšela pouze v souvislosti s vínem, kde je používán jako označení vína složeného z více odrůd. Možná proto použili tvůrci název i u tělového oleje, protože je složen z mnoha kvalitních surovin :) Ale to je pouze moje domněnka :)

Cuvée se používá místo krému či jiné tělové péče, ideálně po koupeli, aby se krásně vstřebalo do rozehřáté pokožky. Já ho používám vždycky večer po sprše, na ráno mi přijde moc mastné, a přes noc má tak spoustu času pracovat a hýčkat mou pokožku :) Navíc ta vůně je opravdu božská, uklidňující, ale zároveň svěží díky obsažené meduňce. Moje smysly si opravdu pomlaskávají. Perfektní je i na masáž celého těla, pro uvolnění svalů a uklidnění nervů :) Cuvée je opravdu hutné a spíše mastnější, stačí ho tedy malé množství pro natření a vyživení celého těla. I přes každodenní používání tak lahvička nějaký ten pátek určitě vydrží ;)



Děkuji Angelic za možnost vyzkoušení této skvělé kosmetiky, rozhodně si pořídím ještě balzám na rty a sprchový olej. Kdybych měla vanu, neváhala bych ani při koupi koupelové soli. Za cenu 265,-Kč za tělové cuvée a 128,-Kč za mýdlový fondant dostanete opravdovou kvalitu a jen tu nejlepší přírodní péči. Nebo si rovnou poříďte krásný dárkový set obsahující i dolce na rty s pečující mandlí;)

Znáte Angelic Mocná příroda? Láká vás některý z produktů? Dejte mi vědět do komentáře;)
Děkuji a přeji pěkný den!

Komentáře

Oblíbené příspěvky