Bell Cosmetics - Druhá velká recenze

Bell Cosmetics jistě spoustě z Vás již nemusím představovat, pokud snad ano, mrkněte třeba na mou první velkou recenzi, případně přímo na český e-shop

Před Vánoci mě velmi potěšil další balíček plný úžasné kosmetiky, který byl původně určen pro doplnění mé kosmetické výbavy. Po poctivém testování jsem se ale rozhodla se svými dojmy podělit a napsat druhou velkou recenzi na Bell kosmetiku. Jdeme na to :)


MAKE-UP 5v1
Tento tuhý make-up mě velmi lákal už od prvního "prolistování" e-shopu Bell. Za cenu 199,-Kč (momentálně v akci za 169,-Kč ZDE) totiž dostanete hned pět různých účinků v jedné krabičce.
Make-up obsahuje ochranný faktor SPF 25 a chrání tak pleť před nežádoucím slunečním zářením.
Balení je velmi praktické a skladné, obsahuje aplikátor (jemnou houbičku), která skvěle poslouží pro úpravu make-upu, pokud zrovna nemáte štětec či klasickou houbičku. Navíc je součástí i zrcátko, takže opravdu nic víc není třeba. 
Samotný make-up je středně tuhý, ale po kontaktu s pokožkou se konzistence změní až na tekutou a velmi lehce se zapracovává. Krytí je střední, na pokožce však vypadá velmi přirozeně. Mám smíšenou pleť a textura make-upu si dobře poradí s mastnějšími místy. Malinko jsem měla pocit, že vyloženě sušší místa by mohl spíše zvýraznit, proto za mě doporučuji spíše pro normální/smíšenou/mastnou pleť. Na výběr je ze 3 odstínů, můj testovaný je nejsvětlejší 01 Natural. Nejsem žádná bledulka, ale do tmavšího bych určitě nešla. Celkově hodnotím make-up jako moc příjemný. Můj TOP to asi nebude, ale nosím ho v kabelce na úpravy na cestách či na večírky ;)


MATUJÍCÍ BÁZE MS.PERFECT
Podkladové báze jsou pro mě kapitola sama pro sebe. V první velké recenzi jsem měla k dispozici na testování Mat&Smooth bázi, která mi ale kýžený efekt nepřinesla. Matující báze Ms.Perfect mi rozhodně vyhovuje víc. Má bílou barvu a krémovou strukturu, vůně je velmi jemná. Poměrně rychle se vstřebá, vyplní jemné vrásky i póry a pleť zanechá příjemně matnou a hebkou. Výdrž je pro mě podstatně delší než výše zmiňovaná báze. Za mě tedy super! Zakoupit ji můžete ZDE za víc než skvělou cenu 139,-Kč.


TŘPYTIVÝ PUDR NA OBLIČEJ A TĚLO
"Highlighter" se chtě nechtě stává nedílnou součástí kosmetické výbavy nejen profesionálních vizážistek, ale i většiny žen a dívek, které mají rády dokonalý vzhled svého líčení. A podle mě právem! Třpytivý pudr je totiž takovou tou pomyslnou třešinkou na závěr každého líčení. Tento od Bell je navíc hypoalergenní s obsahem perleťových pigmentů a lze použít kromě obličeje i na tělo a rozzářit tak třeba dekolt či ramena pro zvýraznění opálení nebo na slavnostní událost. Já ho používám téměř denně, je opravdu skvělý! ;) K dostání je za 119,-Kč ZDE.




SAMETOVÁ RTĚNKA SECRETALE
Rtěnka Secretale Velvet je můj TOP produkt z tohoto testovaného balíčku! A nejen díky úchvatné sexy rudé barvě v odstínu 05 ;) Rtěnka je neuvěřitelně sytá, skvěle pigmentovaná. Na rtech je hladká, sametová, polomatná, zanechává je krásně vláčné a hebké. Opravdová pecka!!...A malinko váhám, jestli dokonce nepředčí mou doposud preferovanou pudrovou rtěnku Bell ;) Navíc je k dostání za více než příznivou cenu 109,-Kč ZDE.





MATNÁ RTĚNKA ROYAL
Na rtěnku Royal Matt jsem se moc těšila, protože miluji matné rtěnky a odstín 01, který jsem dostala, je na první pohled úchvatný! Po vyzkoušení musím konstatovat, že je rtěnka spíš než matná polomatná. Zanechává rty hebké a hydratované. Vůbec nestahuje a nevysušuje rty jako některé matné tekuté rtěnky. Celkově je moc příjemná a navíc krásně voní po ovoci! Nepřijde mi tak sytá jako rtěnka Velvet, tak ji budu využívat spíše přes den ;) Koupíte za cenu 109,-Kč ZDE.



NUDE RTĚNKA SECRETALE
Tato rtěnka je vhodná pro všechny ženy, které dávají přednost jemnějším barvám na rtech. K dostání je v šesti jemných odstínech, které dodají rtům nenápadné tónování a příjemně je zvláční. Vlastně bych řekla, že jde o takový zbarvený balzám na rty. Já testovala odstín 01 Caramel Pudding, který zbarví rty lehce do cihlové barvy. Moc krásně vypadá obal v bílo-zlaté, to je opravdu luxus ;) Koupíte za 95,-Kč ZDE.

LAKOVÁ RTĚNKA SECRETALE
Lak na rty jsem dostala ve dvou výrazných odstínech 01 (broskvový) a 06 (fuchsiový), na které se moc těším v létě, protože budou vypadat božsky k opálené pleti! Samotná rtěnka je tekutá, ale velmi hustá a barva sytá. Konzistence by na první pohled mohla připomínat lesk, ale po nanesení na rty se změní v opravdový lak s nádherným třpytem. Rtům dodá šťavnatý vzhled a navíc krásně voní! Určitě "must have" na léto! Cena 119,-Kč a koupíte ZDE.



PODKLADOVÁ BÁZE NA RTY
Tento produkt je skvělý, pokud chcete zvýšit odolnost a výdrž své oblíbené rtěnky. Báze má tělovou barvu a rty příjemně vyhladí a zvláční. V podstatě funguje jako takový balzám, který ale po zaschnutí drží jako přibitý a usnadňuje nanášení rtěnky či lesku. Šikovná věcička za 89,-Kč ;)

HYPOALERGENNÍ PUDROVÁ RTĚNKA
Tuto rtěnku jsem testovala již v první velké recenzi, jen jsem chtěla ukázat i další nádherný odstín, který jsem mohla zkusit tentokrát, a to 02 ;) 

A na závěr foto pro porovnání jednotlivých rtěnek ;)

Ještě jednou moc děkuji českému zastoupení Bell Cosmetics za poskytnutí kosmetiky na testování i pro mé vlastní užívání ;)
Jak se Vám produkty líbí? Máte už svého favorita? Dejte mi vědět do komentářů ;)

Komentáře

  1. Ten rozjasňovač vypadá skvěle a ta báze pod rtěnku mě taky dost zaujala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňovač je super! Za málo peněz hodně muziky 😊

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky