Naturalium NUTS - Tělové máslo & Vlasová maska

Naturalium jistě nemusím představovat, ale přeci jen pro ty z Vás, kteří ještě neměli tu čest. Jedná se o značku nabízející tělovou a vlasovou kosmetiku s autentickou vůní ovoce. Neobsahuje žádná barviva, parabeny, ftaláty ani jiné škodlivé látky. 

Naturalium přišla na trh s novou úžasnou řadou NUTS, která nabízí hned dvojí péči díky pečlivě vybrané kombinaci těch nejvýživnějších ořechů. Vybírat můžete z variatny mandle/pistácie (extra vyživující), argan/para ořech (omlazující) a karité/makadamský ořech (regenerační). 

OMLAZUJÍCÍ TĚLOVÉ MÁSLO
Zbožňuji ořechy, jejich chuť i vůni, a pokud si je navíc můžu namazat na sebe, tím líp. Tělové máslo mám v kombinaci argan/para ořech a musím říct, že ta vůně je opravdu omamná. Na partnera je to moc silné, ale já bych se po promazání tímto máslíčkem nejraději olízla nebo rovnou zakousla :-D Konzistence není úplně hutná jako je tomu u tělových másel některých jiných značek. Řekla bych spíš, že má hustotu šlehaného másla. Ovšem o to lépe se nanáší. Co velmi oceňuji je, že se okamžitě vstřebá a nezanechá ani náznakem pocit mastnoty. Pokožka je po něm krásně hebká, hydratovaná a úchvatně provoněná. Po vypotřebování, což bude s mou spotřebou hodně brzy, si určitě pořídím i máslo v mé milované kombinaci mandle/pistácie. 




EXTRA VÝŽIVNÁ VLASOVÁ MASKA
Na vlasové masky ani kondicionéry moc nejsem, mám jemné vlasy a vždycky mi přišlo, že po těchto přípravcích je mám ještě jemnější a zplihlé. Proto jsem na tuto masku byla celkem zvědavá, tím spíš, že je doporučena ke každodennímu použití. Vůně je, stejně jako u másla, prostě božská! Použití je snadné, maska se aplikuje na vlhké vlasy po celé délce, nechá se pár minut působit a opláchne. Velmi usnadí rozčesávání, což se svými poměrně dlouhými vlasy ocením. Velmi mile mě překvapilo, že po vysušení fénem nebyly vlasy nijak zplihlé, naopak příjemně hebké, pružné a vyživené. Určitě masku nebudu používat každý den, ani zřejmě po každém umytí, ale na občasnou regeneraci ji využiji moc ráda!



Děkuji tímto Naturalium za poskytnutí produktů na testování! ;-)

Znáte Naturalium? Používáte? Jaké produkty jsou pro Vás ty nej? Těším se na Vaše poznatky;-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky