LUMENE Adventní kalendář - 21.-24. den

Velké finále je tady! Doma jsme všichni rozbalili dárky z pod stromečku a já otevřela poslední okýnko božského adventního kalendáře Lumene. Škoda, že jich není víc, ale nemůžu být nenažraná :) Mám teď doma na dlouhou dobu opravdové poklady obsahující pramenitou arktickou vodu. Pojďme si tedy představit poslední čtyři z nich ;)


Den 21. - VEDENKESTAVA Odličovač voděodolného make-upu
Tento odličovač je dvoufázový a neparfemovaný. Zbaví pleť i voděodolného make-upu a zanechá ji čistou a svěží. Je na olejové bázi a je tedy třeba ho před použitím pořádně protřepat. Trošku mi přijde, že na pleti nechá lehce mastnější olejový film, a to pro mě není moc příjemné. Víc jsem si oblíbila micelární vodu, po které je pleť opravdu krásně čistá, hebká a matná. Na odlíčení silného make-upu je ale tento odličovač opravdu skvělý ;)


Den 22. - NORDIC SECRET Volume Lash Primer
Podkladová báze je velmi vhodná pro ty, kterým nebyly do vínku dány husté, výrazné řasy, případně pokud vaše řasenka nevytváří požadovaný objem a je vám líto ji vyměnit za jinou. Navíc je báze bohatá na vlákninu, řasy oddělí a prodlouží. Obsahuje také komplex hydratačních složek , které řasy vyživují a zjemňují.


Den 23. - LAHDE Gelová maska
Tato hydratační obnovující a okysličující gelová maska dodává okamžitou hydrataci pro unavenou a dehydrovanou pleť. Obsahuje čistou arktickou pramenitou vodu a účinnou březovou mízu bohatou na minerály. Zároveň je obohacena o okysličující ingredience, které pokožku vyhladí a podpoří obnovu buněk. Může se použít dvěma způsoby, a to buď jako maska nebo jako intenzivní ošetřující péče s působením přes noc. Za mě opravdu moc příjemná záležitost ;)


Den 24. - INVSIBLE ILLUMINATION Rozjasňující a zkrášlující sérum
V posledním okýnku na mě čekala opravdová bomba a zároveň můj jednoznačně nejoblíbenější produkt z celého kalendáře. Toto revoluční, okamžitě rozjasňující a zkrášlující sérum zcela mění definici make-upu. Sérum citlivě zdokonaluje pleť, sjednocuje tón a dodává pleti severský jas. Obsahuje čistou arktickou vodu, extrakt ze semínek ostružiníku morušky a perleťové pigmenty, které pleť přirozeně rozjasní. Má lehounké složení, takže nevytváří efekt masky. Jeho výhodou je možnost vrstvení a zvýraznění krytí. Pro jemné, přirozené krytí však bohatě stačí jedna vrstva. Opravdu nádherně voní a na pleť lze aplikovat pomocí prstů, štětce či houbičky, jak je kdo zvyklý. Navíc lze také použít jako rozjasňující podkladová báze pro dosažení dokonalého efektu spolu s vaším oblíbeným make-upem. Za mě rozhodně TOP!

Komentáře

Oblíbené příspěvky