Trend It Up - nové úlovky listopad

Znáte to, jdete do DM pro tampony nebo deodorant, snažíte se nekoukat na stojany s dekorativkou a daří se, úspěšně je míjíte a míříte rovnou k pokladně...ale ouha, u pokladny jsou slevové stojany a před Vámi fronta. No nic, jen nakouknu...Hmm a už mám v košíku tyhle kousky od Trend It Up:) Tak se na ně podrobněji podíváme v recenzi.


MAKE-UP SHEER NUDE - Tento make-up podle názvu slibuje přirozeně vypadající a hedvábnou pleť, tak jsem na něj byla celkem zvědavá. Na výběr jsem měla odstín 010, který je pro opravdové bledulky, nebo 030, který po rozetření na ruce vypadal, že by mohl sednout.


Tuba je menší, obsah 30ml je ideální na cesty i do kabelky. Víčko je klasické šroubovací a make-up se vytlačuje skrz úzké hrdlo přesně podle množství, které potřebujete, takže nestoupá zbytečná spotřeba výrobku. Konzistence je spíš tekutější, ale zase ne řídká. Patří určitě k lehčím make-upům, krytí lehké až střední. Ale musím říct, že poměrně pěkně sjednotí pleť a vypadá velmi velmi přirozeně. Velmi snadno se s ním pracuje, ať už použijete prsty, houbičku či štětec. Není nijak matující, takže v případě mastnější pleti určitě doporučuji přepudrovat. Jako velké plus hodnotím, že nezalézá do vrásek ani v sušších místech okolo očí. Bohužel to ale není bůhvíjaký držák, takže po pár hodinách musím upravit a přepudrovat. Za ty peníze ale určitě příjemný make-up na běžné denní nošení ;)


ULTRA SMOKEY EYESHADOW PEN - Tyhle stíny v tužce mi padly do oka okamžitě (nejen pro to, že byly za 30,-Kč :) ). Vybrala jsem 2 odstíny, které mi přišly nejpoužitelnější, a to 030 metalická hnědá a 050 metalická fialová. Tužka je poměrně široká, samotná náplň je vysouvací dle potřeby. Co mi přišlo celkem fajn, byl rozmazávací aplikátor na druhé straně. Později jsem ale zjistila, že je docela k ničemu, protože stíny spíš gumuje než plynule rozmazává.





Obě barvy jsou ale moc krásné, syté a s lehkými třpytkami. Pokud použijete prst nebo štětec, dá se s nimi celkem pěkně pracovat pro opravdový kouřový efekt. Nevýhoda ale je, že se po poměrně krátké době na víčku slévají do rýh...pudrový stín to holt není :)


GLOSS INFUSION LIPSTICK - Rtěnku jsem si pořídila taky ve dvou odstínech, světlejší 010 a tmavší 050.


Světlý je opravdu lehounký, spíš bych ho přirovnala k lehce tónovanému balzámu na rty. Co se mu ale nedá upřít je hydratace a přirozený lesk, který rtům dodá. Odstín 050 jsem si oblíbila natolik, že si ho po vypotřebování určitě koupím znovu. Skvěle zvýrazní přirozenou barvu mých rtů a dodá jim jemný růžovo-červený nádech. Na večer bych si dala něco výraznějšího, ale na den, když nechci použít jen balzám a přesto chci mít hydratované a lesklé rty, je to pecka!


Používáte některý z produktů Trend It Up? Co na ně říkáte? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky