Lehké vůně na léto, které si můžete střídat s partnerem

Krásný slunečný den přeji,

teploty nám začaly atakovat "třicítku" a to pro mě, kromě odlehčení svršků, znamená i odlehčení vůní, které používám. Nemám ráda těžké, výrazné a dusivé vůně, když je venku jako v prádelně. Dávám přednost lehčím, svěžím, citrusovým toaletním vodám a tělovým sprejům, které mě zahalí do lehké všudypřítomné vůně, ale nikoho (ani mě samotnou) neobtěžují. 


Přesně takové vůně má v nabídce Calvin Klein pod řadou CK One. Jedná se o toaletní vody ve velkém 100 ml balení, které jsou navíc unisex, takže je směle můžete používat vy i váš partner. A jestli si myslíte, že to není možné, tak se můžete sami přesvědčit o opaku pořízením některé z toaletních vod. Na každém z vás bude vůně maličko jiná, to mi věřte. Vybírat můžete z úspěšných stálic ověřených lety na trhu, nebo zvolit některou z novinek, které vychází každý rok ve speciální edici. Já vám dám tip na dvě toaletní vody, které mě zaujaly nejvíc a na léto jsou podle mě úplně úžasné.

Calvin Klein CK One Summer Daze
Toaletní voda Summer Daze byla představena v roce 2022 a její vůně byla inspirována letním cestováním a dobrodružštvím. Představte si svobodu, kterou pociťujete jízdou automobilem malebnou slunečnou krajinou, citrusovými álejemi, širokými cestami podél mořského pobřeží, západ slunce. Přesně tak voní unisex vůně Summer Daze. 


Cítím citrusovou svěžest a ovocnou sladkost zároveň, díky pižmu a vetiveru se však nemusíte bát nějaké laciné citrusové vůně, naopak vůně má sexy nádech. Na to, že se jedná o toaletní vodu, musím uznat, že má velmi příjemnou výdrž, a když během dne přivoním ke kůži, stále Summer Daze cítím. 
Balení 100 ml, cena cca 760 Kč, k dostání ZDE 

Hlava: kumquat
Srdce: máta, ledový čaj
Základ: vetiver, bílé pižmo



Calvin Klein CK One Reflections
One Reflections je novinkou roku 2023 a inspirována byla letním dnem s kamarády u vody, piknikem, bezstarostnými okamžiky. Oproti Summer Daze je za mě méně citrusová, přestože toaletní voda One Reflections vonné složky tohoto svěžího ovoce obsahuje. Vůně má v sobě něco velmi přitažlivého, pravděpodobně je to právě pižmo, které z obou toaletních vod dělá voňavá lákadla. Zarověň mi ale One Reflections přijde méně intenzivní (což pro někoho může být plus) a také více do pánska, což oceňuji, protože pánské vůně jsou pro mě natolik zajímavé, že bych si je kolikrát šplíchla raději než ty dámské.


Zprvu je cítit lehce štiplavý zázvor, který doplní osvěžující ledový čaj. Trvanlivý základ ale tvoří elegantní dřevité akordy a přitažlivé pižmo. Krásná, univerzální vůně pro muže i ženy, kterou můžete nosit po celý rok.
Balení 100 ml, cena cca 760 Kč, k dostání ZDE 

Hlava: citron, zázvor, bergamot
Srdce: led, zelený čaj, zimolez
Základ: pižmo, santalové dřevo

Zaujala vás některá z těchto toaletních vod? Nebo máte v oblibě jinou Calvin Klein vůni z řady CK One? Budu se těšit i na tipy na ty vaše oblíbené příjemné letní vůně. A pokud zrovna nějaou vybíráte, mrkněte na e-shop Elnino, kde jich je na výběr velké množství a vždy za skvělou cenu!

Krásné léto a užívejte slunečných dnů!
Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky