Jak z vůně udělat orignální dárek

Hezký sváteční čas, mí milí,

čas do Vánoc se krátí a vy jistě finišujete s dárky pro své milované a blízké. Pokud chcete věnovat vůni, ale přijde vám to jako obyčejný a fádní dárek, nechte na něj obdarovanému vygravírovat originální vzkaz, datum vašeho seznámení nebo vaši oblíbenou přezdívku. Povýšíte tak lahvičku vonné esence na něco unikátního a jedinečného. Já této služby využila už i loni a vždy se takto originální dárek setkal s velkým úspěchem. Notino službu gravírování nabízí u vybraných parfému, ale i u kosmetiky. Můžete tak třeba nechat vygravírovat jméno své sestry na její oblíbenou řasenku nebo rtěnku. 




Pokud se snad bojíte, že to do Vánoc nestihnete, nebojte, v Notino jsou opravdu rychlí. Já jsem jeden den objednala a druhý den už jsem měla parfém i s gravírováním doma. A případně můžete využít osobní vyzvednutí v některé z poboček Notino, pakliže nedůvěřujete přepravním společnostem. 




Hledáte-li inspiraci na krásnou pánskou vůni pro svého milého, mrkněte na toaletní vodu Armani Emporio Stronger With You, která je za mě ve své cenové kategorii jedna z nejkrásnějších na trhu. Navíc ji můžete pořídit v několika dalších variantách - Intensely, Absolutely a Freeze. Na to, že se jedná o toaletní vodu, má velmi dobrou výdrž. Je lehce nasládlá, příjemná, sexy. Armani ji vytvořil jako párovou vůni k dámské parfémové vodě Because It´s You, kterou já osobně naprosto zbožňuji, a už mám doma taky svou gravírovanou lahvičku.




Ale zpět k pánské Stronger With You, nese označení fougere orientální, aromatická, ale nebojte se, není to žádná dusivka. Myslím, že se nemusíte bát koupit i naslepo, je opravdu překrásná a rozvíjí se v průběhu celého dne. Je velmi nadčasová a elegantní, přesto bych však řekla, že pro ni najdete využití jak přes den, tak na večerní, slavnostnější příležitosti. Posuďte sami, zda je pro váš kompozice vůní lákavá.

Složení
Hlava: máta, růžový pepř, kardamom, lístky fialky
Srdce: meloun, šalvěj, ananas
Základ: cedr, kaštan, vanilka, ambrové dřevo

Jak se vám nápad gravírování na kosmetiku líbí? A využili jste už této služby, kterou Notino nabízí víc než dva roky? A kterou pánskou vůni byste doporučili zase vy mně pro budoucí výběr dárku?

Krásné Vánoce!

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Já budu dávat letos taky parfémy jako dárek. ještě nikdy jsem je neobjednávala přes internet pro někoho jiného, ale jelikož mi došly nápady a nikdo z rodiny se nevyjádřil k tomu, co chce pod stromeček, tak jsem každému objednala parfém a buď se jím trefím do vkusu, nebo ne :-D .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky