Recenze nejoblíbenějších suchých šamponů

Krásný den,

patříte-li mezi ty, jimž do vínku nebyla dána hustá hříva lesklých vlasů, případně jste majitelkou snadno se mastících vlasů s tendencí plihnout, pak bude tento článek pro vás jako dělaný. Vzala jsem si totiž na paškál několik suchých šamponů s funkcí volume, které by kromě oživení vlasů měly dodat objem a strukturu i těm nejjemnějším vlasům. Jak si který vedl, obstály známé značky a platí nutně dražší = lepší?



got2b Fresh It Up Etxra Volume
Poměrně známá značka vlasové kosmetiky got2b spadající pod křídla Schwarzkopf nabízí více variant suchých šamponů, a to včetně těch pro brunety nebo blondýny. Přiznám se, že zde jsem neměla nijak velká očekávání a bohužel nutno konstatovat, že překvapení se nekonalo. Takhle, přípravek funguje jako klasický suchý šampon, lehce vlasy oživí, ale objemový efekt je nulový. Pozitivní nicméně je, že ani na tmavých vlasech jsem nezaznamenala bílé stopy, stejně tak na dotek nejsou vlasy tolik zmatněné a vysušené, jako u zbylých testovaných produktů. Vůně je jemná, příjemná. Znovu však určitě nepořídím.
Běžná cena: 150 Kč, k dostání ZDE 
Hodnocení: 1/5




Love Beauty & Planet Volume and Bounty
Se značkou LB&P zažívám premiéru a musím přiznat, že dojmy jsou víc než pozitivní. Alespoň tedy suchý šampon pro objem jemných vlasů s obsahem kokosové vody a vůní květu mimózy si mě zcela získal. Má dokonale vyvážený poměr osvěžení vlasů, ztužení a dodání objemu. Neslepuje, vlasy nejsou hrubé a přesušené, přesto mají nadýchaný objem jako by byly právě umyté. Lehce bělí, když stříknete z příliš krátké vzdálenosti, ale dá se velmi snadno vyčesat nebo jednoduše nanášet z větší vzdálenosti. Rozhodně pořídím znovu. Nevýhodou je snad jen cena, která je oproti ostatním testovaným produktům vyšší.
Běžná cena: 184 Kč, k dostání ZDE 
Hodnocení: 4/5 (vyšší cena, jinak skvělý)




COLAB Extreme Volume 
COLAB je britská značka suchých šamponů, které byly vytvořeny ve spolupráci se s beauty odborníky. Svými účinky, designem ale i cenou bych je přirovnala ke značce Batiste, která je u nás, troufnu si říct, mnohem známější.  Šampony jsou opět k dostání v několika variantách a vůních, já jsem zvolila Extreme Volume, která opravdu dostává svému jménu. Ze všech testovaných produktů má rozhodně nejvýraznější tužící efekt a dodá opravdu mega objem. Zároveň je však třeba počítat s hrubostí vlasů a lehkým slepením. Bílé stopy jsem zaznamenala minimálně, nemusíte se tak bát ani použití na tmavých vlasech. Cena je velmi příznivá a určitě vyzkouším i jiné varianty.
Běžná cena: 113 Kč, k dostání ZDE 
Hodnocení: 5/5




Batiste Heavenly Volume
Značku Batiste zřejmě netřeba představovat, svými suchými šampony je ze všech výše uvedených neznámější. Zkoušela jsem více variant "sucháčů" Batiste a žádná mi nesedla tak, jako Heavenly Volume. Účinkem bych přirovnala k šamponu Colab Extreme Volume, nicméně bohužel Batiste víc bělí a taky mám dojem, že mnohem rychleji ubývá. Plusem ale zase je, že Batiste se dá sehnat za nejpříznivější cenu ze všech výše zmíněných značek, proto ho nakupuji ve velkém a mám doma stále zásoby. 
Běžná cena: 103 Kč (v akci na Notino za 89 Kč), k dostání ZDE 
Hodnocení: 5/5




Osis+ Texture Blow
Tento produkt není tak zcela v kategorii suchých šamponů, přesto jsem ho do testování zařadila, protože by měl kromě dodání objemu při tepelné úpravě vlasů také zamezit nadměrnému maštění vlasů a osvěžit pokožku hlavy. Jedná se o pudrový sprej pro objem a nanáší se na vlhké vlasy před fénováním. Bez fénování ho ani nezkoušejte, vlasy budou slepené a nevzhledné. Zaregistrovala jsem na něj poměrně pozitivní reakce, se kterými však nemohu souhlasit. Objem a strukturu dlouhých vlasů si představuji zcela jinak. Pro hustější vlasy bude sprej skvělý, protože dodá přirozený objem, nezmatňuje, vlasy jsou příjemné na dotek. Pokud však máte jemné vlasy bez objemu, raději sáhněte po něčem jiném.
Běžná cena: 239 Kč, k dostání ZDE 
Hodnocení: 2/5




Sečteno podtrženo, z testovaných produktů budu opakovaně pořizovat pouze tři, a to COLAB, Batiste a LB&P. Pokud však nehledáte vyloženě suché šampony pro objem, mrkněte na Notino, kde si vyberete i z široké škály klasických "sucháčů".

Máte svůj oblíbený suchý šampon, na který nedáte dopustit? Dejte mi tipy na ty, které bych měla otestovat zase příště. Budu se těšit na vaše komentáře.

Pěkný den,

Vaše Gábi
@beautygabu


Komentáře

Oblíbené příspěvky