Tipy na vánoční dárky

Hezký den,

Vánoce se kvapem blíží a tak je jistě nejvyšší čas řešit i dárky. Letos jsme kvůli covidu vesměs odkázáni na e-shopy a já se přiznám, že mi to vůbec nevadí. Tlačenice při nákupech jsem stejně nikdy neprožívala a přeci jen nákup z domova je mnohem pohodlnější. 



Pro část dárků jsem si vybrala e-shop Bonami.cz, ve kterém rozhodně nenakupuji poprvé. Mají totiž obrovský výběr nejen dekorací a nábytku, ale i módních doplňků, potřeb do domácnosti a krásných hraček a vychytávek pro děti. Ale i mnohem více, však mrkněte sami! Pokud si nejste jisti, co vybrat, Bonami má vánočního rádce s tipy na dárky přehledně rozdělěnými podle kategorií. Mrkněte na můj výběr, třeba vám něco padne do oka a necháte se inspirovat. 

Hodinky Cluse
Kromě značky Cluse najdete na Bonami i jiné značky, mě však zaujaly právě tyto hodinky Cluse La Bohéme s šedým koženým řemínkem a detaily v barvě růžového zlata jako krásný dárek pro všechny ženy či slečny. Hodinky pořídíte teď s úžasnou slevou! A pokud se vám snad tyto nelíbí, na výběr jich je velká spousta.





DOKE ručně háčkované doplňky
Česká značka DOKE má opravdu nádherné čepice, šály a rukavice ve všech možných barvách a vzorech. Jsou krásné, kvalitní a mají na výběr zboží jak pro ženy tak pro muže. Já vybrala šedou háčkovanou čepici s barevnými knoflíky a k ní ladící šálu. Čepice nekouše a krásně hřeje, protože je podšitá úpletem ThermoCool. Tunelová šála už pak čepici jen krásně doplní a zahřeje krk.




Rex London pro děti
Pokud ještě neznáte značku Rex London, je nejvyšší čas se seznámit. Ta má totiž ve své nabídce obrovské množství nádherných dárků pro děti (ale nejen pro ně). Jejich deštníky s hravým potiskem už jsem koupila v podstatě všechny, protože máme v rodině spoustu dětí a každé z nich nutně potřebuje deštník, to dá rozum. Stejně tak batůžky v ladícím dekoru. Stačí si jen vybrat. Do sady už mi chyběl jen deštník s Červenou Karkulkou :)



Sada dětských příborů
Každý malý strávník jistě ocení svůj osobní příbor, ještě navíc když má krásný design a potisk se zvířátky. Já jsem pořídila sadu Forest značky Vialli Design z nerezové oceli. Vybírat však můžete ze spousty dalších ZDE.




Dárky pro hospodyňky
Čím jsme starší, tím víc jistě oceníme praktické dárky. Máte kolem sebe někoho, kdo rád peče? Zcela jistě ocení některou z luxusních forem na bábovky Nordic Ware. Vyrábíte své džemy nebo paštiky? Pak budete potřebovat krásné a praktické zavařovací sklenice a k nim rovnou i polepovací štítky, ať si můžete své jedlé výrobky označit. A v kuchyni to samozřejmě nejde bez hravého textilu v podobě utěrek a chňapek. Já pořídila ty od značky Cooksmart, která má kuchyňské doplňky za opravdu skvělé ceny!




Dětské polštářky
Nevím jak vaše děti, ale naše Emma miluje polštářky, používá je i jako muchláčky. Letos jsem jí pořídila krásný růžový polštárek s příměsí bavlny s potiskem kočičky značky Apolena. Na Bonami však vyberete polštářky i pro kluky, s pejskem nebo snad s autíčkem či rytířem? Výběr je obrovský!



Koupelnové doplňky
Kdo by nechtěl mít v koupelně krásné a praktické doplňky? I ty můžete na Bonami pořídit. Já jsem vybrala velký stojan na kartáčky značky Joseph Joseph, který je ideální pro vícečlennou rodinu.  Kategorie koupelna toho však nabízí mnohem víc.




Jak se vám mé tipy líbí? Vyberete něco z nich pro své blízké? Na Bonami toho najdete mnohem více a navíc s akcí vánoční cashback, kdy se vám všechny penízky utracené do Vánoc přesně na Štědrý den promění v kredity, které můžete využít na další nákupy.

Přeji vám krásný a hlavně pohodový předvánoční čas,

vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Super typy na dárky :-) . Určitě se nechám inspirovat. Já zatím nemám nápad, co komu koupím, ale za to vím, co chci já :-D . Zamilovala jsem se do náušnice Afrodité , tak doufám, že jsem manželovi dostatečně vysvětlila, že je fakt chci a dostanu je :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Letos je to u nás jednoduché. Dáváme jen takové drobné blbinky, protože nejvíc peněz nás stál nový nábytek Olomouc. Respektive prostě zařízení nového bytu, který jsme před pár týdny dořešili. Ten nákup myslím. :) No, takže narychlo koupit sedačku, stůl, postel a další věci. Člověk by chtěl sice šetřit, ale všichni dobře víme, že v tomto ohledu to moc nejde. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky