Letní vůně vybíraná naslepo - Bottega Veneta Illusione

Hezký den,

volíte aktuálně používané vůně podle ročního období? Já myslím, že počasí a venkovní teploty k tomu tak přirozeně svádí, v létě použít jemnější, možná ovocnější vůni, na podzim a v zimě zase hřejivou, klidně i těžší. Protože jsem velký milovník parfémů a ráda objevuji neustále něco nového, rozhodla jsem se rozšířit svou sbírku o další vůni. Tentokrát byl však průběh výběru jiný, než kdy dříve. Nový parfém jsem totiž vybírala zcela naslepo, bez jediného ovonění, pouze na základě popisu a zkušeností českých i zahraničních uživatelek. 


Přiznám se, že většina mých oblíbených parfémů obsahuje ve složení jasmín, růži, nebo ideálně obojí. Tyto ingerdience mým čichovým smyslům velmi lahodí, a ať už jsou následně zkombinovány s čímkoli dalším, v 99% mi konečná vůně sedne. 


Takových vůní mám však doma už hodně a řekla jsem si, že tentokrát zabloudím malinko jinam a uvidím, zda je i bez mých esenciálních jistot možné najít vůni, kterou si zamiluji. Vybírala jsem dlouho a důkladně, četla recenze, porovnávala složení a nakonec mi vyšel vítěz z dílny italské značky proslavené tradiční řemeslnnou výrobou produktů z ručně proplétané kůže - BOTTEGA VENETA.


Konkrétně tedy květinovo-dřevitá parfémová voda pro ženy Bottega Veneta Illusione ve velikosti 75ml. Ta se pyšní designově nepřeplácaným, v podstatě jednoduchým flakonem, který však díky mramorovanému víčku působí luxusně a potěší oko každého milovníka mimimalismu.


Podobně je na tom i vůně samotná. Jemná, smyslnná, luxusní. Při prvním ovonění jsem si však nebyla jistá, zda mi bude stačit. Je totiž opravdu diametrálně odlišná od všech parfémů, co mám doma. Já jako první velmi intenzivně cítím sladký fík, který je však doplňen o elegantní bergamot a šťavnatý černý rybíz. Sladkost velmi brzy vystřídá lehce nahořklý pomerančový květ. Konečnou hřejivě omamnou podobu vůni dodá dřevo olivovníku a fazole tonka (ta je mimochodem taky mou velmi oblíbenou přísadou, stejně jako jasmín a růže).


Tato parfémová voda rozhodně není nic, co by vás koplo do nosu. Dost možná si zezačátku nebudete ani jisti, zda vám vlastně voní. Velmi rychle si vás však omotá, hlavně tím, jak se krásně rozvíjí. Já ji teď v podstatě nosím každý den. Je pravda, že si díky ní připadám jako na dovolené, ona totiž opravdu voní jako procházka po promenádě, opalování u bazénu a večerní posezení v baru u moře zároveň. Je hřejivá, svůdná, ale zároveň má v sobě něco velmi svěžího, jemného, až čajového. Jsem si jista, že díky hřejivosti ji budu vyhledávat i na  podzim a v zimě. Jediné, co bych možná očekávala malinko lepší, je výdrž. Já vůni na sobě po pár hodinách téměř necítím, ale přikládám to tomu, že ona je opravdu jen jako takový závoj, lehounká. Na oblečení je to však držák, tam ji cítím až do vyprání.

Druh vůně: květinová, dřevitá

Hlava: černý rybíz, bergamot
Srdce: fík, pomerančový květ
Základ: tonka fazole, olivovník


Parfémová voda je k dostání na Notino ve 3 velikostech - 30, 50 a 75 ml (cena 1225/1810/1990 Kč)

Kdybych měla závěrem zhodnotit parfém hvězdičkami na škále od 1* do 5*, získal by ode mě 4,5* pro svou jedinečnost a nevšednost. Můj vyběr naslepo tak tentokrát dopadl výborně!

Co vy, šly byste do výběru vůně naslepo? A která vůně je pro vás spojená s dovolenou a létem?

Krásný den,

Gábi
@beautygabu





Komentáře

Oblíbené příspěvky