Astratex - spodní prádlo, plavky a mnoho jiného pro každou postavu

Hezký den,

myslím, že základem šatníku každé ženy by mělo být kvalitní, pohodlné a hlavně skvěle padnoucí spodní prádlo. Schválně zmiňuji "skvěle padnoucí", protože nešvarem velké spousty žen je, že nosí nevhodnou velikost podprsenky, aniž by to vlastně tušily. Důsledkem toho jsou bolesti v zádech, špatné držení těla a nedostatečná (nebo přehnaná) podpora prsou. Dalším faktorem je estetika, jistě samy uznáte, že pohled na ňadra přetékající z malé podprsenky, případně naopak odstávající podprsenka při volbě větší velikosti, než máme, není zrovna pěkný.


Naštěstí je dávno pryč doba, kdy byly na výběr tři typy (a velikosti) podprsenky a pro nákup krásného spodního prádla a plavek už nemusíme jen do kamenných obchodů. Nákup online je snazší, než kdy jindy, a rozhodně z něj nemusíte mít žádný strach. Na e-shopu Astratex si navíc vybere opravdu každá žena s jakýmkoli typem postavy. V nabídce je totiž spodní prádlo od velikosti 60/D až do 120/G. Kromě překrásného spodního prádla však můžete vybírat i plavky, sportovní oblečení, doplňky, a to i pro muže a děti.


Já jsem delší dobu pokukovala po černém spodním prádle zdobeném krajkou a nakonec jsem zvolila vyztuženou podprsenku Triangle Bra a k ní krásné krajkové kalhotky Manche. Obojí mi sedí, jako by bylo přímo na mě ušité, podprsenka dělá krásný dekolt a krajkové detaily vytváří velmi luxusní dojem.

Protože plavková sezona se kvapem blíží, vybrala jsem si na e-shopu i nové dvoudílné plavky. Těch je v nabídce opravdu spousta, ale mě zaujaly nejvíce barevné plavky Carlotta s vyztuženým košíčkem a zajimavě řešeným spodkem, který se dá různé upravovat a stahovat pomocí šňůrky.



Zvolila jsem velikosti, na které jsem zvyklá z běžné konfence a vše mi padlo, jako ušité přímo na mě. Nemusíte však mít strach, pokud vám objednané zboží nesedne, bez problémů lze vrátit, případně vyměnit za jinou velikost.

Momentálně probíhá na Astratex velký letní výprodej! S kódem BEAUTYGABU10 získáte ještě 10% slevu navíc na vše, a to až do 30.6.2020.

Nakupujete spodní prádlo a plavky na internetu? Pokud ne, teď je ta nejvhodnější chvíle to vyzkoušet :) Nezapomeňte se potom podělit o své úlovky!

Krásný den,

Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Já astratex nemám moc v lásce a to hlavně proto, že to vlastní jeden nejmenovaný politik a tak to není úplně něco, co bych chtěla podporovat :) Nicméně, pokud bys chtěla vyzkoušet i jiný eshop, určitě se mrkni na <a href="https://lanotte.cz>lanotte</a> . Mají tam super ceny a nepodporuješ tím zbytečně bohaté lidi :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky