Mizon - pleťová péče se šnečím extraktem

Hezký den,

o využití šneků v gastronomii jste už určitě slyšeli (nejeden z náš si vybaví scénu z Pretty woman), ale víte, že hlemýždí sliz se velmi často využívá i v kosmetickém průmyslu pro své blahodárné účinky? Má totiž vysoce hojivé, regenerační a hydratační vlastnosti a skvělý je tak především na aknózní pleť. 


Já se v této recenzi zaměřím na řadu Snail repair korejské značky Mizon, kterou jsem dostala možnost vyzkoušet přímo od českého zastoupení značky. Konkrétně se tedy podíváme na čistící pěnu, sérum, regenerační krém, oční krém a BB krém.


Čistící pěna
Čistící pěnu je možné pořídit buď jednotlivě v tubě 60 ml, nebo v dárkovém dvojbalení. Při prvním seznámení však doporučuji pořídit nejdříve samostatnou tubu. Pěna je určena pro všechny typy pleti, za sebe však mohu říci, že je vhodnější spíš na mastnější, problematickou pleť. Pěna totiž velmi intenzivně a hloubkově čistí a citlivější nebo sušší pleť by to nemusela úplně dobře snést. 


Konzistencí se jedná spíš o takový lehce lepivý, hutný gelový krém, který po kontaktu s vodou zvětší objem a změní se na hutnou pěnu (představte si to trošku jako hutnější pěnu na holení). Spotřeba je tak velmi nízká, protože stačí opravdu malé množství na pokrytí celého obličeje i dekoltu. 


Čistí tak intenzivně, že kůže po použití až jakoby lehce vrže a může i malinko pnout. Je tak určitě třeba použít následně hydratační péči. Velmi zvláštní je vůně, na kterou jsem si zezačátku musela zvyknout, ale naštěstí to byl jen prvotní dojem, který postupem času ustal. Celkově pěnu můžu určitě doporučit, splní přesně to, co má.
Balení 60 ml, cena 243 Kč, k dostání ZDE 

Regenerační sérum proti vráskám
Jak jsem začala s pěnou pozitivně, u tohoto séra budu spíš negativní. Bohužel mi totiž ale vůbec nesedlo a citelně mi ucpávalo póry. Dala jsem mu šanci několikrát, ale vždy se mi hned další den začaly tvořit pupínky :( Po vysazení séra znovu zmizely. Je ale primárně určeno spíš pro suchou a citlivou pleť, takže to je možná i důvod, proč mé mastné pleti moc nesedlo. Oproti tomu třeba mé mamce sedlo sérum výborně.


Nicméně balení je moc hezké, s praktickým kapátkem a skleněným obalem. Konzistencí se jedná o středně lepivý, čirý gel bez vůně, který se výborně vstřebává. Škoda jen, že mé pleti sérum nesedlo.


Balení 30 ml, cena 540 Kč, k dostání ZDE 

Regenerační krém 
Pokračujeme mým vůbec nejoblíbenějším produktem z řady Snail, který mám v době psaní této recenze téměř vypotřebovaný. Regenerační krém s filtrátem hlemýždího sekretu 92% je naprosto úžasný! 


Jedná se vlastně spíš o takový gelový krém, velmi lehký konzistencí, bez vůně, bez zápachu, bez barviv. Okamžitě se vstřebává, citelně zpevní a jakoby vyplní pleť, hydratuje, ale zároveň zmatňuje. Hotový zázrak pro mou mastnou pleť! Navíc jsem po pár týdnech používání zaznamenala výrazné zesvětlení pigmentových skvnek a stop po akné. S jizvičkami si zcela neporadí (na to snad jen laser), ale potvrzuji, že jsou určitě jemnější, stažené. 


Balení 75 ml ve skleněné dóze se šroubovacím víčkem mi vydrželo téměř půl roku při každodenním používání ráno i večer. Takže rozhodně pořizuji znovu, protože koupě se opravu vyplatí, navíc když mi tak skvěle sedl. 
Balení 75 ml, cena 635 Kč, k dostání ZDE 

Oční krém
Oční krém mám v praktické tubě velikosti 10 ml. Je velmi příjemný, nemastný, okamžitě se vstřebává a vypíná oční okolí. 


Já používám hlavně na noc, ale pro sušší oční okolí není problém použít i na den, jako podklad pod korektor/make-up je úžasný! Balení opět, stejně jako u krému, vydrží opravdu dlouho. Pokud tak hledáte báječný oční krém, s tímto rozhodně nešlápnete vedle.


Balení 25 ml, cena 423 Kč, k dostání ZDE 

BB krém SPF 32
Hned za regeneračním krémem se na pomyslné druhé příčce umístil BB krém s SPF 32. Dříve byl k dostání pouze ve světlounkém odstínu vhodném pro bledé Asiatky. Momentálně je ale odstín přizpůsoben evropskému trhu a na své si přijdou i opálenější ženy. Inovovaná verze BB s SPF 50+ a praktickou pumpičkou má na výběr dokonce 4 odstíny! 


BB má příjemnou krémovou konzistenci, stačí ho opravdu maličké množství na pokrytí větší plochy. Dobře se roztírá prsty i houbičkou, má zmatňující efekt, ale pleť je s ním taková šťavnatá, hydratovaná. Má střední až vyšší krytí, ovšem na pleti vypadá velmi přirozeně. Krásně sjednotí odstín pleti a úžasný je na vyplnění jizviček po akné a zakrytí skvrnek a barevných nerovností. 



Je bez parfemace a měl by sednout i citlivé pleti. Sluneční ochrana je jen třešinkou na dortu :) Já s ním v létě zcela nahradila make-upy a myslím, že ho neodložím ani na podzim a v zimě. Za mě opravdu bomba!


Balení 50 ml, cena 479 Kč, k dostání ZDE 

Z recenze jasně vyplývá, že mě kosmetika Mizon, a konkrétně právě řada Snail s hlemýždím extraktem, velmi mile překvapila. Za příznivé ceny totiž dostanete skvělou kosmetiku, která hlavně funguje a pomáhá. Pro aknózní pleť s počínajícími vráskamí 30+ tak můžu řadu velice ráda doporučit. Já sama rozhodně tyto produkty budu pořizovat i nadále, protože když už člověk vidí takové výsledky, není důvod přecházet jinam. 

Máte se značkou Mizon zkušenosti? Případně s korejskou kosmetikou jiné značky?

Děkuji Mizon za možnost vyzkoušet a objevit tak úžasnou kosmetiku!

Krásný den,

Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky