Navrácení objemu pro slabé a řídnoucí vlasy

Hezký den,

značku salónní (ale i domací) vlasové péče Goldwell vám jistě nemusím představovat. Zároveň ji u mě nevidíte poprvé, objemové produkty Ultra Volume z řady Dualsenses a Stylesign jsem si velmi oblíbila pro každodenní péči o jemné vlasy a získaly u mě stálé místo na poličce v koupelně. Tentokrát jsem ale dostala možnost zaměřit se spíše na příčinu a prevenci řídnutí vlasů a péči o vlasovou pokožku s pomocí pečující produktové řady Kerasilk Revitalize a posilující řady Kerasilk Repower.


Novinková řada Kerasilk Revitalize se zaměřuje na péči o pokožku hlavy, konkrétně na její omlazení a oživení. Pokožka hlavy totiž stárne až 6x rychleji než pleť! A ruku na srdce, staráte se o pokožku hlavy tak, jako o pleť? Myslím, že málokdo může říct, že ano. Ta nám to potom vrací svěděním, pálením, ale i ztrátou elasticity a tím pádem snazším vypadáváním vlasů. V cestě za zdravou vlasovou pokožkou nám často stojí i přemíra používání zatěžujících stylingových produktů a suchých šamponů, které zároveň s vlasy odmašťují i pokožku, což vede k jejímu přesušení.

Já se několik měsíců snažila používat výhradně produkty z řady Revitalize a Repower, které vám na následujících řádcích představím. Zároveň jsem omezila suché šampony na minimum. Jaké výsledky to přineslo? Čtěte dále...

Kerasilk Revitalize šampon
Šampon je určen primárně pro jemné a řidnoucí vlasy, slibuje obnovu jejich hustoty a posílení. První, co me zaujalo, je krásná vůně, která provází vesměs všechny testované produkty. Člověk má pocit, že je opravdu někde v salonu, protože přesně takto vždycky voní salónní produkty. Šampon příjemně pění, není potřeba ho tak vyplýtvat na jedno umytí moc. Protože jsem začala testovat na podzim, kdy mě velmi trápila suchá a napjatá pokožka hlavy, již po prvních pár umytích jsem zaregistrovala účinky šamponu právě na pokožku v plné síle. Ta mě totiž zcela přestala štípat, nepnula a nebyla tolik vysušená. Na to konto se mi i méně mastily vlasy. Pokud vás tak trápí vlasová pokožka a slabé, řídnoucí vlasy, tento jemný šampon rozhodně doporučuji.


Pěnový kondicionér Kerasilk Repower na objem
U jemných vlasů bývá největším problémem právě kondicionér. Pokud je totiž příliš krémový, hutný, vlasy ještě více zatíží a ty jsou pak možná vyživené, ale zcela bez objemu, zplihlé a s tendencí snadněji se mastit. Pěnový kondicionér z objemové řady Repower je pro jemné vlasy opravdu perfektní.


V podstatě se jedná o hutnou pěnu, kterou rozetřete do délek (ale v tomto případě vůbec nevadí, pokud použijete i u kořínků!), necháte 3 minuty působit a smyjete. Schválně jsem porovnávala účinek bez použití kondicionéru a po použití a skutečně jsou vlasy nadýchanější, když použijete kondicionér. Pocitově nejsou po samotném kondicionéru nijak hutnější ani objemnější, ale od kořínku jsou opravdu nadýchanější a krásně lesklé. Pro jemné vlasy (a speciálně ty hodně dlouhé) je tohle tedy opravdu skvělá záležitost!


Kerasilk Revitalize sérum 
Sérum patří do řady Revitalize a spolu se šamponem (a dalšími produkty z kolekce) by mělo pomoci obnovovat hustotu vlasů a bojovat s projevy stárnutí vlasové pokožky. Co mě velmi zaujalo je fakt, že by mělo zabraňovat i dědičnému vypadávání vlasů, omlazovat pokožku hlavy, posilovat kořínky a napomáhat pevnějšímu ukotvení vlasu ve vlasové pokožce. Tyto výsledky se mohou těžko zhodnotit po pár týdnech používání, i právě proto jsem testovala v podstatě víc než 3 měsíce, abych přinesla ty nejreálnější poznatky z testování. Na začátku zimy, kdy jsem začala testovat, mě kromě výše zmíněných problémů s vlasovou pokožkou trápilo i extrémní vypadávání vlasů. To začalo postupně ustávat cca 3 týdny až měsíc po pravidelném používání séra.


Sérum se nanáší na vlasovou pokožku na vlhké vlasy po umytí a jemně prsty vmasírovává. Spojíte tak příjemné s užitečným, a kromě aplikace séra si ještě dopřejete masáž :) Poté už vlasy upravíte, jak jste zvyklí. Mně se celkově velmi zlepšil stav vlasové pokožky i vlasů samotných po používání těchto produktů Kerasilk, tak je těžké hodnotit, zda právě konkrétně sérum mělo tak významný vliv na růst podrostů v místech, kde jsem myslela, že se již vlasy neobjeví. Nicméně jistě pozitivní vliv sérum mělo a rozhodně ho budu používat i nadále.

Kerasilk Repower Blow-Dry sprej na objem
Za svůj život už jsem vyzkoušela nespočet různých tužidel, objemových sprejů, pudrů, pěn, tak si myslím, že můžu velmi dobře zhodnotit a porovnat jejich účinky. Objemový sprej Blow-Dry z řady Repower je jeden z těch jemnějších objemových produktů. Neposkytne takový ten hutný objem jako třeba tužidla, ale dodá nadýchanost a neskutečný lesk. Často mám problém u objemových produktů, které je třeba aktivovat teplem (fénem), že po nich jsou vlasy sice husté a na dotyk objemné, ale zcela matné a bez lesku. To však není případ tohoto spreje. Nicméně zase se nedočkáte nekonečného objemu. Velkým pozitivem ale je, že sprej minimalizuje působení tepelné úpravy, chrání barvu a zanechává vlasy lesklé, pružné a hebké - bez slepení.



Jak jste tedy mohli vyčíst z recenzí jednotlivých produktů, nejvíce mě zaujaly právě první tři. Ty bych si rozhodně pořídila znovu. Sprej na objem není vůbec špatný, ale já asi očekávám od objemového přípravku malinko víc. Celkově se mi zlepšil stav vlasů i vlasové pokožky. Nemám najednou hřivu jako lev, to samozřejmě neříkám, ale vlasy tolik nevypadávají, jsou lesklejší a pevnější, rostou nové a hlavně se mi zklidnila vlasová pokožka, z čehož mám ohromnou radost.

Zaujaly vás produkty? K dostání jsou v salonech Goldwell. Poraďte se proto se svým kadeřníkem, který vám doporučí péči Goldwell přímo na míru vašim potřebám.

Co používáte na objem vlasů právě vy?

Krásný den,

Gábi
@beautygabu


Děkuji českému zastoupení Goldwell za poskytnutí produktů na testování v rámci barterové spolupráce.

Komentáře

Oblíbené příspěvky