Padání vlasů a jak s ním zatočit

Hezký den, 

už před nějakým časem jsem se vám svěřila, že mě po celý podzim trápilo enormní padání vlasů. Spousta lidí mě uklidňovala, že se jedná o běžný proces, něco, jako když zvířata obměňují srst na zimu :) Jenže tentokrát to byly opravdu chuchvalce za den a nové vlasy nikde. Zkoušela jsem různá séra, šampony, ale nic nezabíralo a já se jen děsila toho, že budu za chvíli plešatá. Potom jsem narazila ne e-shopu bezvavlasy.cz na ampulky Gestil Placenta, které měly opravdu výborné hodnocení a přijatelnou cenu. (219,-Kč)


Balení obsahuje 10 skleněných ampulek po 10 ml s výtažkem z placenty, přičemž při nadměrném padání se doporučuje použít přípravek 2x týdně. Ideální je nanést na vlasovou pokožku po umytí vlasů a chvíli masírovat, aby měla tekutina šanci dostatečně se vstřebat. Ampulky jsou, jak jsem již uvedla, skleněné, to by nebyl až takový problém, ale při odlamování špičky (které je ze začátku malinko nešikovné a člověk musí získat grif) se občas odštípnou malinké kousky sklíček a hrany jsou poměrně ostré.


Samotné sérum má velmi jemnou až nijakou vůni, nelepí a nijak nedráždí pokožku. Viděla jsem u některých recenzí názory, že se ženám začaly po použití více mastit vlasy. S tím nemohu souhlasit, nic takového jsem nezaznamenala.


Ale teď už k tomu, co jsem zaznamenala! Zhruba po 5. aplikaci, tedy cca 3 týdny od prvního použití, se mi začaly u linie vlasů a v koutech objevovat drobné podrosty, vlasy však padaly nadále. Po měsíci jsem přestala vyčesávat "štěňátka" a celkově se padání vlasů zpomalilo. Nutno říct, že jsem nebrala žádné vitamíny ani nepoužívala žádné jiné přípravky proti padání vlasů. Jediné, čím jsem vlasům lehce ulevila je, že jsem je o zhruba 10 cm zkrátila (měla jsem je už do půli zad). Teď, 2 měsíce od první aplikace, si už netahám každých 10 minut z culíku chomáče vlasů, při česání a umývání nevytahuji z hřebenu chuchvalce a raduji se z každého podrostu, který se objeví. Myslím, že si tuto kúru dopřeji každý podzim, abych předešla zděšení při pohledu na vypadané množství vlasů.


 Setkaly jste se někdy s nadměrným padáním vlasů? A co vám zabralo? 

Děkuji e-shopu bezvavlasy.cz, že jsem konečně mohla vyzkoušet něco, co skutečně funguje a nestojí majlant! A já jdu znovu objednávat a kúru si dám ještě jednou :)

Krásný den,

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Podobné placentové ampulky jsem zkoušela a bohužel bez výsledku. Už jsem toho zkoušela opravdu hodně a zabírá mi jen Milva, i když nemá úplně nejlepší složení...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky