Bourjois - Healthy Mix

Hezký den,

značku, o jejíchž produktech je dnešní recenze, zcela jistě nemusím představovat. Jedná se totiž o Bourjois, francouzskou dekorativní (ale vyjímečně i pečující) kosmetiku za skvělé ceny. Paradoxně je brána jako "drogerková", byť kvalitou je někde jinde. Zároveň je však cenově velmi dostupná, takže se nemusíte bát, že vaše peněženka po nákupu zapláče :)


Už pár týdnů testuji kousky z velmi dobře známé řady Healthy Mix, která je plná vitaminů a má za úkol rozjasnit naši pleť. Produktů se v řadě nachází pět a já vám je teď postupně představím i se svými dojmy z používání.

Podkladová báze HEALTHY MIX
Mám mastnější pleť a základním požadavkem u podkladové báze je pro mě zmatnění, vyplnění pórů a nerovností (jizviček apod.). Báze Healthy Mix mi přijde konzistencí spíš jako takový hydratační krém. Zmatní tak akorát, musím potvrdit, že je pleť po použití lehce projasněná, hebká, barevné sjednocení však nevidím. Báze moc příjemně voní, to mám ráda, nic extra intenzivního nebo obtěžujícího. Co nedodá okamžitým zmatněním, to vynahradí prodloužením výdrže make-upu. Mám vyzkoušeny různé kombinace s BB i make-upem, v různých teplotních podmínkách a vždy se mi prokázalo, že báze opravdu pomůže prodloužit výdrž a vzhled celého make-upu. Za necelé dvě stovky není nad čím přemýšlet.
Balení 20 ml, cena cca 200 Kč


Korektor HEALTHY MIX
Na své tmavé (opravdu tmavé) kruhy pod očima vyžaduji jen to nejvyšší krytí a projasnění. Upřímně, od korektoru Healthy Mix jsem moc neočekávala, je na můj vkus až moc řídký. Ovšem pozor! Při vklepávání (používám houbičku) se ani nehne a okamžitě splyne s pokožkou. Většinou mám právě zkušenost, že řidší korektory ulpí spíš na houbičce a moc toho nezakryjí. Tento malý zázrak však velmi příjemně překvapil. Nemusím ani dávat dvě vrstvy, jak je mi většinou zvykem. Mám nejsvětlejší odstín a vzala jsem ho cíleně i kvůli projasnění. Funguje opravdu výborně a ve svém věku (31) s počínajícím vrásněním kůže pod očima maximálně oceňuji i to, že vypadá velmi přirozeně a při důkladném zapudrování se ani neslévá do vrásek. Pěnový aplikátor je velmi pohodlný a nemám mu co vytknout. Jediné, co bych uvítala, je větší balení, protože s mou spotřebou bude za chvíli korektor prázdný :)
Balení 10 ml, cena cca 180 Kč



BB krém HEALTHY MIX
Nikdy jsem moc nebyla na BB krémy, měla jsem pocit, že mi s pletí nic neudělají, na zakrytí a sjednocení nestačí a ještě se po nich lesknu jak ...vy víte co :) Ale BB Healthy Mix mě přesvědčilo, že bych měla tomuto typu kosmetických kouzlítek dát šanci. Má paradoxně trošku hutnější konzistenci než make-up ze stejné řady a taky mi sedlo mnohem lépe. Řekla bych, že na BB má celkem solidní krytí. Já mám barevně nejednotnou pleť a BB opravdu hezky sjednotí odstín, dokonce překryje drobné nedokonalosti. Celkově však pleť vypadá hezky, svěže, bez jakéhokoli efektu masky. Já s mastnou pletí určitě musím přepudrovat, ideálně pudrem ze stejné řady, to je pak výsledek fakt dokonalý! Když použiju dohromady kombinaci báze, BB, korektor a pudr z Healthy Mix řady, tak mám na několik hodin vystaráno (já se opravdu lesknu kolikrát třeba už po hodině) a navíc BB ani celá řady neucpává a nezanáší póry, jako některé make-upy a kosmetika s obdobným krytím. Takže tohle BB rozhodně ano! Odstín Medium je ideální na lehce opálenou pleť a momentálně mi maximálně vyhovuje.
Balení 30 ml, cena cca 180 Kč



Make-up HEALTHY MIX
Make-up mi z celé řady paradoxně sedl nejméně, a to jsem myslela, že tomu bude přesně naopak. Ne že by byl špatný, ale na mou mastnou pleť podle mě není úplně vhodný. I po přepudrování pleť nevypadá tak svěže a sametově jako s BB a odolnost rozhodně taky není taková, jakou jsem čekala. Krytí je nicméně srovnatelné. Oproti BB má výhodu výběru z více odstínů. Můj 53 Beige clair je vhodný pro pleť s neutrálním podtónem, ne úplnou bledulku, ale teprve s počátečním opálením. Schválně mě zajímá, co na make-up říkáte vy?
Balení 30 ml, cena cca 250 Kč



Pudr HEALTHY MIX
Do tohoto pudru jsem se naprosto zamilovala! Je super jemný a zanechává neskutečně sametovou pleť. Je to opravdová třešnička na závěr každého líčení. Mám dojem, že lehce barví, takže jsem zvolila nejsvětlejší odstín. Zbytek líčení doladím vždycky konturováním, Balení je plastové a nepůsobí úplně luxusně, nicméně na funkčnost to nemá vliv. Navíc má dvě patra, v jednom samotný pudr a pod ním zrcátko a labutěnka, která se dá naprosto v pohodě použít na cestách. Oceňuji i větrání (otvory) pod labutěnkou, aby měla možnost dýchat a nezapařila se v případě, že ji použijete přes den častěji na přepudrování. Za mě jeden z nejlepších kompaktních pudrů vůbec!
Balení 11g, cena cca 200 Kč




Celá řada Healthy Mix mě velmi mile překvapila a minimálně BB a pudr pořídím znovu. Líbí se mi i design, který je poměrně jednoduchý a výrazným prvkem je červená, která spojuje všechny produkty a velmi snadno je odlišuje od ostatních značek.




Děkuji Bourjois a už teď se můžete těšit na další recenzi produktů této značky, protože začínám testovat další nálož novinek.

Co na řadu Healthy Mix říkáte vy? Už jste něco zkoušely? Který produkt vás zaujal nejvíce?

Přeji krásný den,
Gábi
@beautygabu

Komentáře

  1. Ahoj :) make-up pouzivam a som s nim spokojna. Omnoho viac dokonca ako s makeupom od Giorgio Armani luminous silk, ktory mi zalieza do porov uz po 2 hodinach a lesknem sa aj ked ho poriadne zapudrujem :( mam zmiesanu az mastnu plet. Ale ten BB urcite vyskusam bo nieco s lahkym krytim na leto sa urcite zide. Dakujem za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB je opravdu skvělé! Nepoužívám teď skoro nic jiného 👌

      Vymazat
  2. Tahle řada se mi moc líbí a zamlouvá, nejspíš vyzkouším ten pudr. :)
    Skvělý bog, přidávám se k pravidelným čtenářům! <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To mě nesmírně těší ❤ Pudr jsem vypotřebovala rychlostí blesku a hned nakoupila v akci tři další do zásoby 😁

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky