My White Secret - bělení zoubků bez peroxidu

Hezký den,

dnešní článek je věnován domácímu bělení zoubků. Dostala jsem možnost vyzkoušet značku My White Secret a byla jsem upřímně zvědavá na výsledky, kor po neúspěchu s pastami WhiteGlo.


Značka My White Secret je původem z Británie a nabízí efektivní a přitom bezpečné bělení zubů a péči o ústní dutinu pomocí přírodních produktů. Kosmetika je veganská a samozřejmostí je netestování na zvířatech. V portfoliu najdete pasty na zuby, zubní nitě a kartáčky, bělící pásky a pudry. Já jsem několik týdnů testovala denní a noční zubní pastu, bambusový kartáček a bělící pásky s aktivním uhlím. A jak testování dopadlo? Čtěte na následujících řádcích...

Bambusový zubní kartáček
Řešíte zubní kartáčky? Jejich velikost, hustotu štětin, materiál? Já dřív opravdu neřešila, spíš jsem vybírala kartáčky podle TV reklam, akcí v obchodě, barevnosti,... To mě naštěstí přešlo a už několik let používám co nejjednodušší kartáčky s jemnými, rovnými štětinami. Na zuby a dásně super, k životnímu prostředí už tolik ne. Nejsem žádný aktivista, ale snažím se alespoň minimalizovat odpad, třídit, používat vlastní nádoby, kelímky. Prostě drobné ekologické krůčky. K tomu třeba patří právě i výměna plastového kartáčku za bambusový.


Vezměte si, když máte každé tři měsíce vyměnit používaný kartáček za nový, kolik jich spotřebujete za rok, za deset, za život...to je odpadu, co? Nebudu tady moralizovat, ale myslím, že je fajn se nad tím alespoň zamyslet. Navíc, když bambusový kartáček vypadá opravdu stylově a čistí zoubky stejně efektně, ne-li lépe než kartáčky plastové. Já mám kvůli citlivým dásním ráda kartáčky s malou čistící plochou, takže tento mi maximálně vyhovuje. Navíc štětinky jsou jemné, neřežou, neškrábou, ale zároveň jsou dost silné na důkladné vyčištění. Stejně jako tělo samotného kartáčku vyrobeného z bambusu, i štětiny jsou v přírodě rozložitelné, neboť jsou vyrobeny z nylonu, který neobsahuje BPA. I ta krásná růžová barva je ekologicky šetrná.


Jedinou nevýhodu u bambusového kartáčku shledávám v menší odolnosti, takže už po relativně krátké době vypadá tělo kartáčku celkem "jetě", obzvlášť, pokud čistíte s černou zubní pastou :) Nicméně na účinnosti mu to nic neubírá, štětinky drží bez újmy jako běžné štětiny u klasického kartáčku. Mně kartáček maximálně vyhovuje, ale určitě je to o zvyku a nemyslím, že je pro každého. Za zkoušku ale rozhodně stojí.
Bambusový kartáček, cena 139 Kč, k dostání ZDE 

Denní a noční bělící zubní pasty
Hned na začátek bych ráda uvedla, že jsem stoprocentně nikdy neviděla hezčí design past na zuby. Jako opravdu, tohle roztomilé dvojbalení bych se nestyděla dát někomu jako dárek. Kombinace mentolové, bílé a černé spolu se zlatým písmem je maximálně povedená a efektní.


Co se účinků týče, tam jsem byla velmi mile překvapena už po prvních pár dnech. Schválně jsem nejdříve testovala zvlášť pasty a až po pár týdnech přidala bělící pásky, abych posoudila efekt bělení u každého zvlášť. Pasty hodnotím jako velmi dobré. Výborně chutnají, pění tak akorát, zanechávají svěží dech a rozhodně mají bělící účinek. Postupný, ale mají.


Denní pasta má bílý obal a krémovou barvu. Noční pasta má černý obal a díky obsaženému aktivnímu uhlí je opravdu černá. Umyvadlo to zaneřádí solidně, ale pokud nejste "prskací" typ, není to nic, s čím si troška vody neporadí :-) Po pravidelném používání past jsem zaznamenala postupné jemné zesvětlení zažloutlých míst po hektolitrech kávy. Maximálně oceňuji šetrné složení obou past a absenci peroxidu, který prokazatelně a nenávratně zeslabuje zubní sklovinu, takže produktům na zuby s jeho obsahem byste se rozhodně měli vyhnout. Ani po několika týdnech používání jsem nezaznamenala zvýšenou citlivost zubů nebo dásní, takže můžu směle doporučit.
Balení 2x 65 ml, cena 299 Kč, k dostání ZDE 

Bělící pásky na zuby s aktivním uhlím
Tohle byla moje první zkušenost s bělícím produktem tohoto typu, a proto prvni pokusy byly poněkud úsměvné. Ono použití samotné není nijak náročné, jen musíte přijít na určitý grif, jak pásky co nejsnadněji a nejrychleji připevnit, abyste si neposlintali celé tričko a pásky držely celou půlhodinu, jak je doporučeno.


Na testování jsem obdržela čtrnáctidenní balení, tedy s obsahem 14 jednotlivě zabalených gelových dvojpásků. Ty jsou přichyceny na průhledné fólii, ze které je postupně sloupnete a nanesete na vysušené zuby. Nejprve spodní řada, poté horní. Upřímně, zkuste si vysušit  zuby tak, abyste je měli alespoň několik vteřin opravdu suché. Já tedy okamžitě začala žgrindat jako Pavlovovi psi :-D Naštěstí pásky lepí dobře i na lehce vlhké zuby, takže v tom bych problém neviděla. Větší problém je najít si půlhodinu každý večer čtrnáct dní v kuse. Tedy takovou půlhodinu, po které už nejdete nic uzobávat, natož jíst, ale ideálně i takovou, aby vás nikdo neviděl. S černými páskami přes zuby si vás totiž snadno může někdo splést s vaším devadesátiletým já. Takže pokud jste ve vztahu ve fázi oťukávání, tuhle bělící kúru raději nepodstupujte. To samozřejmě berte s nadsázkou! :-)



Pojďme ale k samotným účinkům, z těch jsem totiž malinko v rozpacích. Na jednu stranu po očištění zbytků gelu ihned po půlhodinové kúře jsou zuby viditelné bělejší, dokonce jsou patrné vybělené flíčky nebo celé plochy, ale do rána je tento efekt pryč a jako by se žádné bělení nekonalo. Taky jsem po pár dnech používání zaznamenala malinko citlivější zuby, proto jsem si vždycky dala třeba den pauzu a vše bylo zase v normálu. Nedokážu si dost dobře představit intenzivní bělení v podobě 28-denni kúry.
Balení na 14 dní, cena 799 Kč, k dostání ZDE 

Nahoře před, dole po

Nicméně abych celkově zhodnotila testování, pásky už bych si nepořídila. Jsem na to moc velký lenoch, dodržovat večer co večer půlhodinu na bělení. A upřímně, ani ten efekt mi nepřišel z dlouhodobého hlediska natolik přesvědčivý. Pro okamžitě vybělení, pokud potřebujete třeba na nějakou společenskou událost nebo focení, mi ale přijdou pásky geniální. Z dlouhodobého hlediska jsem si oblíbila spíš duo denní a noční pasty, a to znovu určitě pořídím, protože i cena je velmi příznivá na to, jak dlouho pasty vydrží a jak viditelně bělí.

Děkuji My White Secret za možnost vyzkoušet zase něco nového! Jak na vás působí tyto bělící produkty? Zkoušeli jste něco od značky? Dejte mi vědět, těším se na vaše komentáře :-)

Krásný den,
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky