Clarins Everlasting Foundation+

Ahoj krásky,

teď by měly zbystřit speciálně všechny z vás, které jsou majitelkami smíšené, mastné nebo problematické pleti, a které hledají vhodný make-up. Recenze je totiž celá věnována make-upu přesně pro tyto typy pleti - Clarins Everlasting Foundation+, který mi na testování věnoval e-shop Elnino.cz. Kromě kosmetiky za skvělé ceny zde najdete i parfémy všech značek.


Já sama mám mastnou pleť, "zdobí" ji nedokonalosti v podobě jizviček a sem tam i nový pupínek. Když potřebuji dokonalý vzhled pleti na nějakou speciální událost, vždycky sáhnu po make-upech s vyšším krytím i výdrží, byť se takovým většinou během dne vyhýbám. Make-up Clarins Everlasting Foundation+ jsem chtěla už delší dobu zařadit do svého arzenálu, protože je hojně vychvalován českými i zahraničními bloggerkami, a i popis zní velmi lákavě.

Popis totiž slibuje lehkou texturu bez ucpaných pórů, dokonalé sjednocení i 18h výdrž, zmatnění díky obsaženému bambusovému pudru, ochranu proti UV záření (SPF15) a předčasnému stárnutí. Zároveň by měl hydratovat. To zní téměř jako sen, co myslíte? Teď jak je to doopravdy? Čtěte dál...


Než Vám prozradím, jak make-up uspěl, prohlédneme si ho ještě trošku zvenku. Produkt je standardně dodáván v originální červené krabičce. Samotná lahvička je z bytelného matného skla hranatého tvaru a součástí je praktická pumpička. S tou se velmi dobře pracuje a není problém ji zmáčknout jen na půl, když zrovna nechcete plnou dávku. Punc luxusu završuje víčko v matném zlatém provedení s originálně vyrytým "C" na jedné hraně. Mně se tento matný design líbí ze všeho nejvíc, vypadá to prostě minimalisticky a luxusně. Objem je 30 ml a myslím, že mi vydrží při mém občasném použití pekelně dlouho :)


Teď už k samotnému make-upu. V prvé řadě, opravdu krásně voní! Svěže, jemně, mně vůně připomíná okurky, máte to někdo taky tak?:) Má krémovou konzistenci, velmi snadno se zapracovává houbičkou i štětcem. Já si oblíbila víc aplikaci houbičku. Krycí schopnost je naprosto neskutečná! Zakryje a sjednotí v jedné vrstvě i mou pleť plnou nedokonalostí, jizviček a barevně nejednotnou. Poradí si hravě i s tmavými kruhy pod očima, posuďte sami z fotografií. To by asi ani nebylo nic tak zvláštního, takových make-upů je hodně, ovšem Clarins Everlasting Foundation+ vypadá na pleti neskutečně přirozeně. I se všemi výše zmíněnými vlastnostmi vám na pleti nevytvoří žádnou nevzhlednou vrstvu.


Řekla bych, že matující efekt je tak napůl. Já ho se svou mastnou pletí rozhodně musím ještě přepudrovat. Nejen kvůli zmatnění, ale i důkladnému zafixování, Co se odolnosti a výdrže týče, odolnost je opravdu skvělá, vydrží i rýmu a smrkání (poctivě otestováno) a i v namáhané oblasti nosu drží bez otěru. Výdrž určitě není 18h, alespoň na mastné pleti prostě ne. 6-8 hodin ale zvládne výborně. Ke konci dne se mi už kolem brady a na čele vytváří lehké mapky. I tak je to ale ve srovnání s make-upy, které jsem na svém obličeji vyzkoušela, víc než skvělý výsledek! Škála dostupných odstínů není úplně extra široká, ale myslím, že si každý má možnost vybrat plus mínus vyhovující odstín. Já zvolila v podstatě naslepo (přes e-shop) odstín 108 Sand, který mi naštěstí sedl naprosto skvěle. Pokud máte spíš neutrální podtón pleti a nejste úplná bledulka, sedne vám taky.

Nenalíčeno/make-up bez pudru                         Make-up + pudr/bronzer

Make-up zcela dostál své výborné pověsti a řadím se do zástupů jeho fanynek a věrných uživatelek. Navíc i cena na Elnino.cz je, musím říct, na tak kvalitní make-up opravdu dobrá.

Děkuji Elnino.cz za tak skvělý objev a nový přírůstek do mé rodiny TOP make-upů.

Jaký super krycí make-up jste si oblíbily vy? Dejte mi tip, co bych měla dále určitě vyzkoušet.

Hezký den a těším se na vaše komentáře!
Gábi
@beautygabu


Komentáře

Oblíbené příspěvky