Gabriella Salvete - vánoční NOVINKY

Těsně před Vánoci jsem obdržela krásný balíček s ještě krásnějšími novinkami dekorativní kosmetiky značky Gabriella Salvete (dále GS). Tu zcela určitě nemusím představovat a vsadím se, že doma každá najdete alespoň jeden kousek GS. Já mám moc ráda laky na nehty, tužky na oči a rtěnky. Ale všechny tyto dosavadní oblíbence zcela zastínil jeden dokonalý kousek z novinkového balíčku. Který? Čtěte dál...


Štětce
Kromě dekorativní kosmetiky, kterou vám hned představím, má GS i nové kosmetické štětce. V balíčku jsem našla ten na pudr, který jsem si shodou okolností na začátku prosince pořídila ještě spolu se sešikmeným štětcem na konturování a bronzer. Oba mě zaujaly hustotou a jemností štětin, a co si budeme, i velmi příznivou cenou (v akci 90 Kč). Používám je momentálně denně a jsem s nimi moc spokojena. Po umytí nevypadávají štětiny a drží tvar. Za tu cenu opravdu není nad čím přemýšlet!



Korektory
Začneme od korektorů, které jsem měla v balíčku hned dva. Jeden tekutý s aplikátorem, druhý krémový v kalíšku. Používám spíš tekuté korektory, takže i u testování jsem jako po prvním sáhla právě po tekutém korektoru.

Mám hodně tmavé kruhy pod očima, takže silné krytí je pro mě nutnost. Zároveň ale nechci zvýraznit vrásky ani sušší místa kolem očí. Tekutý korektor mám v odstínu 02 a asi bych teď v zimě snesla i světlejší. Každopádně krytí je střední, úplně dokonale, jak bych si představovala, se tmavé kruhy zakrýt nepodařilo, ale na drobné pupínky nebo flíčky je dostačující. Mile mě překvapila i výdrž, kterou jsem otestovala, když jsem si ze zvyku posledních "no makeup" dní začala šudlat oko a korektor se ani nehnul!


Tuhé/krémové korektory moc nepoužívám. Mám pocit, že mi zvýrazňují vše, co nechci (a kolikrát o tom ani předem nevím) a taky tak trošku berou práci make-upu :)  Stejně tak tomu bohužel bylo i u tohoto korektoru. Je ale potřeba vzít v potaz můj typ pleti (nedokonalosti, jizvičky po akné, tmavé kruhy pod očima, smíšená až mastná pleť,..). Hutný korektor prostě zvýrazňuje vše, tmavé kruhy sice zakryje (krytí je opravdu silné), ale zase zvýrazní vrásky a dokonce se mi objevilo pár šupinek pod očima, které běžně nemívám. Odstín 001 Light bych si dokázala představit klidně i světlejší, já nejsem sice úplná bledule, ale myslím, že pro slečny s opravdu světlou kůží by mohl být příliš tmavý.



Konturovací DUO
Konturování pomocí krémových produktů jsem zatím nikdy nezkoušela, vždy konturuji těmi pudrovými, ale je fakt, že jsem dlouho po něčem takovém pokukovala a tak mě tahle tyčinka DUO STICK hodně potěšila. Tmavší odstín je skvělý, hnědo-šedý, takže se nemusíte bát žádných oranžových fleků. Je příjemně krémový, řekla bych tak akorát, nic hutného ale ani nic, co by se smázlo po prvním přetření. Skvěle se roztírá štětcem i houbičkou a vytvoří opravdu krásný, přirozeně vykonturovaný vzhled. Na tvářích mám jizvičky po akné a měla jsem strach, že mi tyčinka tyhle nedokonalosti ještě více zvýrazní, ale je to opravdu naprosto bez problémů. Světlejší odstín lze použít jako highlighter, sice neobsahuje třpytky, ale krásně projasní. Za sebe tedy tyčinku rozhodně doporučuji, i třeba pro úplně začátečníky, kteří si chtějí potrénovat techniky konturování.




Rozjasňující pudr
Pokaždé, když je řeč o rozjasňovačích, ošívám se, že to není nic pro mě, právě z důvodu extrémního zvýraznění nedokonalostí, kterých mám plný obličej. Ovšem tohle je něco, co si zcela určitě nechám, protože pudr spolu se třpytkami je tak jemňounce namletý, že zanechává jen lehký rozjasněný efekt bez dramatického lesku blesku :) Pudr můžete nanášet jednotlivě podle zabarvení, nebo zkombinovat všechny tři odstíny najednou.




Tužka na obočí
Tužky jsem si oblíbila, používám je nejvíc v kombinaci s pudry, když zrovna nemám náladu na výraznější pomádu. Tato je, řekla bych, taková klasika. Přiložený kartáček je velmi praktický pro rozčísnutí obočí před i po úpravě. Tuha je zploštělá a vysouvá se otáčením. Přišla mi v odstínu 20, který bych ale volila spíš pro tmavě blond/světle hnědé vlasy. Na mě je příliš světlá pro samostatné použití, ale využiju ji na dokreslení chloupků obočí na vnitřní straně.



Lak na nehty
Miluju červené laky na nehty, i když jim paradoxně přes zimu dávám trošku vale a nechávám si je na jiná roční období. Tento je v opravdu krásném sytě červeném odstínu 114. Lak obsahuje zpevňovač, což uvítá každá žena s lámajícími se nehty. Pigmentace mě velmi překvapila na to, že je lak konzistencí spíš řidší. Klidně by stačila jen jedna vrstva, ale samozřejmě dvě vždycky vypadají tak nějak lépe :) Protože jediná doba, kdy si můžu nalakovat nehty, je večer, po finálním uspání dítěte, maximálně oceňuji extra rychlé schnutí laku, takže se nemusím bát vroubkování na nehtech způsobené otlačením peřin do laku přes noc! Co jsem koukala v drogerii na stojany, lak je v mnoha překrásných odstínech, takže určitě pořídím i nějaký nude na "francii" a některou z mnoha růžových.


Lesk na rty
Tento ultra lesklý lesk na rty by měl nést spíš označení lesklá rtěnka, protože ta pigmentace je mnohem víc, než jen lesk. Mám odstín 05, který je opravdu nádherný, růžovo-šedý. Nelze očekávat celodenní výdrž, ale konzistence je poměrně hutná, takže se po prvním napití ze rtů nesmázne. A ta vůně!



Matná rtěnka
Miluju matné rtěnky a tahle si mě naprosto získala. Je krémová, velmi sytě pigmentovaná, nelepí a nádherně voní. Nanese se v tenké vrstvě, nechá zaschnout a je to. Sice nevydrží celý den, nějakým záhadným způsobem se mi po pár hodinách začne obtiskávat, ale to nic nemění na tom, že je na rtech mega příjemná a hlavně vypadá naprosto dokonale. Odstín 102 Cherry Berry je navíc přesně můj odstín. Pokud jsou matné rtěnky váš šálek kávy, rozhodně byste si měly alespoň jeden krásný odstín pořídit.




Balzám na rty
Skvělá varianta pro ty, kteří chtějí mít hydratované, šťavnaté rty s jemným tónováním. Balzám je na rtech moc příjemný a dokonale je zvláčňuje. Jednoduše se vytlačí na aplikátor a nanese na rty. Odstín 02 který mám, je téměř neviditelný, ale pokud chcete výraznější efekt, balzám je k dostání i v tmavších variantách, například nádherná 03 Plum. Kdyby voněl stejně jako lesk a matná rtěnka, byl by bez chybičky :)



Paletka 16 Shades
To nejlepší jsem si samozřejmě nechala na konec. Pokud sledujete můj IG @beautygabu, určitě jste už zaregistrovaly, že jsem paletce naprosto propadla a přes svátky se nelíčila ničím jiným. Obsahuje matné i třpytivé stíny v kombinaci od základních tělových odstínů včetně nádherného hnědo-šedého na vystínování víčka až po dokonalé sytě pigmentované třpytivé stíny ve škále od stříbrné, zlaté a rose-gold až po lahvově zelenou a šedo-modrou. Třpytivé jsou konzistencí máslové a při nanášení na víčko vůbec neopadávají. Matné lehounce práší, ale není to nic šíleného. Za cenu do 200 Kč (v akcích lze sehnat i mnohem levněji) je to mimořádně povedený kousek, který by žádné kosmetické maniačce, ale i začátečnici, neměl chybět ve výbavě.



Závěrem musím říct, že novinky Gabriella Salvete jsou vážně povedené. Mám za to, že tahle značka šplhá kvalitou hodně nahoru, přesto stále za víc než přijatelné ceny. Tleskám a držím palce, ať i další novinky v řadě drží takto nastavený standard.


Ze srdce děkuji týmu GS za krásný balíček a možnost novinky otestovat!

Co vás nejvíc zaujalo a co jste si už stihly pořídit?

Těším se na vaše příspěvky a přeji krásný den!
Gábi

Komentáře

Oblíbené příspěvky