Bebutter - limitky čokoláda a kokos

Znáte značku Bebutter? Já si ji zamilovala kvůli úžasné, voňavé kosmetice s certifikací CPK a CPK  bio. Kromě ovesného krému si místo v mém kosmetickém arzenálu vybojovalo i grepové šlehané bambucké máslo, které je skvělé na pomerančovou kůži a podporuje činnost lymfatického systému. 

I když mám doma opravdu spoustu tělové kosmetiky, jsem tak trošku "kovářova kobyla" a nemažu pokožku celého těla tak pravidelně, jak bych měla. Proto maximálně ocením produkty, které hydratují a vyživují dlouhodobě, a mám tak jistotu, že mě druhý den po namazání nebude trápit nepříjemné pnutí a svědění kůže. 


Protože v Bebutter neusínají na vavřínech, vypustili na světlo světa dvě nové limitky přírodních šlehaných Bio bambuckých másel, a to čokoládu a kokos. Že nevíte, kterou byste chtěli zkusit první? Já taky nevěděla, ale naštěstí jsem se rozhodovat nemusela, protože mi přišly v krásném balíčku od Bebutter obě :) 

Šlehané Bio bambucké máslo ČOKOLÁDA
Čoko, jak této verzi másla familiárně říkám, mi po otevření okamžitě evokovala vůni horké čokolády a kdybych měla u sebe lžičku, možná i "zaryju" :) Není to ale jen vůně, co si zamilujete. Máslo je totiž opravdu extrémně příjemné, po dotyku s kůží okamžitě roztává a mění se na výživný olej. Doporučuji nanášet ideálně na ještě vlhkou kůži rozehřátou koupelí nebo horkou sprchou. Mažu se vždycky na noc, protože mi zůstává po nanesení malinko mastnější filtr, a taky zbožňuju tu čokoládovou vůni, která zůstává na pyžamu :) Máslo je opravdu extra výživné, pokožka je citelně hydratovaná ještě dva dny po namazání, takže ideální pro "mazací lenochy" jako jsem já! Kromě kůže celého těla (třeba na chodidla je to opravdu slast) můžete máslo použít i a obličej, případně jako výživný zábal na vlasy a vlasovou pokožku.

Složení: bio bambucké a kakaové máslo, makadamiový a mnadlový olej lisovaný za studena, kakaový extrakt, vitamín E
Cena: 199 Kč, balení 200 ml

Šlehané Bio bambucké máslo KOKOS
Myslela jsem si, že čokoláda bude jasný vítěz a kokos nemá šanci, ale opak je pravdou. Tohle máslo svou vůní připomínající tyčinku Bounty, mi totiž učarovalo ještě o stupínek víc. Kromě toho, že opravdu božsky voní, se na mé kůži mnohem lépe vstřebává než čoko verze. Po mastném filmu není ani památky (zřejmě díky absenci makadamiového oleje), ale hydratace a výživa je opět na jedničku. Zkuste máslo nanést před umytím vlasů do konečků a nechte chvíli působit. Uvidíte, jak se budou po umytí krásně lesknout! 

Složení: bio bambucké máslo, mandlový a meruňkový olej lisovaný za studena, bio kokosový extrakt, vitamín E
Cena: 199 Kč, balení 200 ml

Už jste zkoušeli některý ze skvostů značky Bebutter? Které máslo z nové limitované kolekce vás láká nejvíc?

Děkuji Bebutter za možnost tato úžasná voňavá másla vyzkoušet a podělit se s vámi o dojmy z testování.

Krásný den přeji,
Gábi

Komentáře

  1. Jsou dokonalé, já si o chlup víc zamilovala čokomáslo, ale to jen pro tu vůní, jsem čokoholik :-D Jinak jsou obě skvělá a luxusní, objednávala jsem je i rodině jako dárky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě normálně taky spíš čokoholik :D Ale tentokrát kokos zvítězil :)) Jak říkáš, obě jsou luxusní a taky jsem budu oboje dávat pod stromečkem :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky