La Roche-posay - Toleriane hydratační emulze

O značce La Roche-Posay se jistě nemusím rozepisovat, každý o ní alespoň někdy slyšel. Co ale ráda představím konkrétněji, je řada Toleriane. Ta byla vytvořena pro všechny typy intolerantní pleti a skládá se z programu o 3 krocích. Z důvodu omezení rizika alergií obsahují přípravky z této řady minimální počet ingrediencí. Je zcela bez obsahu parfému, konzervantů i alkoholu a má velmi dobré výsledky pro zklidnění poškozené nebo podrážděné pleti.


Z vlastní zkušenosti můžu říct, že správně pečovat o smíšenou pleť je opravdu kumšt! V létě souboj s přehnaným maštěním, v zimě pnutí a začervenání. Hydratační emulze Toleriane (Soothing protective skincare) byla vytvořena speciálně pro normální a smíšenou pleť se sklonem k alergiím. Já na alergie vyloženě netrpím, ale pleť mám citlivou s občasnými reakcemi na změnu prostředí i ročního období. Proto jsem kývla na nabídku krém vyzkoušet. 

Začala jsem testovat v létě, ale ještě, než začala tropická vedra. V těch jsem vynechala, protože jsem kromě hydratačních gelů a sér na pleti nic nesnesla. Při běžných teplotách jsem zkoušela nejdřív nanášet emulzi ráno. Je pravda, že i přes lehounkou konzistenci je krém pocitově mastnější. Sice se okamžitě vstřebá a zanechá pleť příjemně vláčnou, ale postupem času mastnotu neudrží a já musím pudrovat a pudrovat. Na denní použití se už na krém těším na podzim a v zimě, to si myslím, že bude ideální. Co se týče použití v noci, to je pro mě moc příjemné už teď, protože do rána je pleť krásně odpočatá a hydratovaná. Nanáším emulzi jako jeden z kroků večerní péče o pleť.


Emulze je zcela bez parfermace, a stejně jako všechny produkty této značky, obsahuje termální vodu z La Roche-Posay. Ta má, kromě jiných, i antioxidační účinky. Hydrataci zajišťuje obsažený glycerin a skvalan, o regeneraci a doplnění lipidů se pak stará máslo z karité. 

Celkově jde o skvělou péči, musím říct, že jsem zaznamenala hlavně rychlejší proces hojení drobných ranek po akné od doby, co emulzi používám. Kdo na pleti nesnese silně parfemované krémy s velkým množstvím obsažených ingrediencí, tomu rozhodně doporučuji emulzi vyzkoušet!

K dostání je ZDE za akční cenu! Děkuji Lékárna.cz za poskytnutí produktu k testování.
Co vy? Už jste zkoušeli některý přípravek z řady Toleriane? Jak vám vyhovoval?

Děkuji a přeji krásný den:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky