Weleda - čistící pěna a pleťové tonikum 2v1

Značka Weleda je jednou z největších stálic na trhu přírodní kosmetiky. Patří i mezi mé oblíbence, a právem! Když jsem zaregistrovala novinku Jemnou čistící pěnu, věděla jsem, že ji musím zkusit! Proto mě nesmírně potěšilo, když mi ji Weleda poslala na testování v balíčku spolu s mandlovou řadou. Kromě pěny jsem mohla vyzkoušet i Čistící tonikum 2v1 ze stejné "modré" řady pro normální a smíšenou pleť s obsahem vilínu virginského v BIO kvalitě. Vilín má zklidňující a zároveň pěstící účinky, osvěžuje pokožku a zároveň zjemňuje póry. Abych mohla opravdu pořádně zhodnotit účinky těchto produktů, jako vždy jsem je testovala déle než měsíc.


Jemná čistící pěna
Kosmetiku ve formě pěny mám moc ráda, přijde mi jemná a šetrná. Speciálně na tu mou mastnou, problematickou pleť nemůžu použít nic dráždivého. Přesto však potřebuji přípravek, který ji dokonale vyčistí, zbaví nečistot a zklidní případné zánětlivé procesy. Jemná čistící pěna Weleda splnila všechny mé požadavky víceméně do puntíku. Použití je víc než snadné. Balení obsahuje praktickou pumpičku, takže získáte přesně tolik přípravku, kolik je třeba (na obličej stačí stlačit 2x). Pokud byste pěnu chtěly použít i na odlíčení očního make-upu, tak na to rychle zapomeňte, protože v očích  pekelně štípe. Jinak ale opravdu pěkně čistí, zanechá pleť svěží a jemnou. Nedostavil se ani pocit vysušení, na který mě pár uživatelek upozorňovalo. Navíc má celá řada, včetně pěny, opravdu příjemnou svěží vůni díky obsažené esenci z levandule, citronu a pomeranče. Zkrátka moc povedený přípravek, který se stal součástí mého každodenního rituálu péče o pleť. 
Balení 150 ml, doporučená cena 299,-Kč


Čistící tonikum 2v1 
Pokud hledáte přípravek na odlíčení make-upu, tonizaci nebo jen osvěžení normální či smíšené pleti (já mám mastnou a funguje taky skvěle), pak je pro vás tato jemná emulze mléčné konzistence to pravé. Od doby, kdy jsem si přečetla něco více o účincích micelárních vod na pokožku, se už těmto produktům spíše vyhýbám, nebo je používám opravdu výjimečně. (Proč? To se dozvíte např. ZDE nebo ZDE.)  Právě proto je vhodné používat při každodenní péči o pleť produkty neobsahující micely, jako třeba tuto pleťovou emulzi. Obsahuje mýdlo z olivového oleje, vilín virginský a citrónový éterický olej, díky nimž je tonikum ideální pro hloubkové čištění pleti, ale i odstranění make-upu (NE očního make-upu, na ten lze použít např. mandlový olej). Vůně je opravdu silná, citrusová, stačí nanést pár kapek na tamponek a krouživými pohyby vyčistit pleť. Po prvních pár použitích mi přišla pleť lehce lepkavá, než jsem zjistila, že je doporučeno přípravek ještě spláchnout čistou vodou. To mi přišlo malinko nekomfortní a paradoxně, jak si pleť  na tonikum zvykla, lepkavý pocit úplně vymizel, proto jsem už potom dále nesmývala a užívala si okamžitě zjemněnou a sametovou pleť. Když si najdete svůj postup použití, který vám sedne, stane se pro vás tonikum parťákem v boji za krásnou a čistou pleť. 
Balení 100 ml, doporučená cena 329,-Kč


Děkuji Weleda za možnost vyzkoušet tyto skvělé produkty!

A co vy? Máte s nimi zkušenost? Jak vám vyhovují? Krásný den a děkuji za váš čas!

Komentáře

Oblíbené příspěvky