NIVEA - Tělová pěna Hýčkající malina a Osvěžující okurka

Změna počasí a venkovní teploty v mém případě dost ovlivňuje i výběr používané kosmetiky. Z hutné zimní péče přecházím spíš na lehčí, nemastné a rychle vstřebatelné produkty.

Když jsem poprvé zaregistrovala novinku Nivea, tělové pěny, okamžitě mě zaujala! Navíc ty kombinace vůní, to je prostě bomba! Vybrat si můžete hýčkající pěnu s divokou malinou a bílým čajem nebo osvěžující okurku s čajem Matcha.


Alespoň jednu pěnu jsem musela vyzkoušet ještě ten den, kdy dorazil tmavě modrý balíček. Po sprše jsem natěšeně začala štěrchat s lahvičkou pomalovanou zralými malinami, nastavila ruku, zmáčkla aplikátor a...šššš prázdný vzduch :D No nic, málo štěrchám! Druhý pokus už byl o dost lepší a na dlani se mi objevila nadýchaná voňavá pěna podobná té na holení. Konzistence je hutná, šlehačková, při kontaktu s teplou kůží ihned roztává a snadno se roztírá. Pozor na vystříknuté množství! Na pokrytí ruky stačí množství velikosti většího vlašského ořechu (pěna navíc na dlani ještě nabyde). Já jsem napoprvé samozřejmě nešetřila a potom jsem roztírala, kde jsem mohla :D Pokud to nepřeženete s množstvím jako já, pěna se snadno roztírá i vstřebává. Zanechá pleť hebkou, hydratovanou a jemně provoněnou.


Vůně je opravdu jemná! Kdo se obával, stejně jako já, drastické vtíravé vůně, ten bude velmi mile překvapen. Není cítit žádná chemie, ani v případě okurkové verze. Jemně provoněná zůstane pokožka i do druhého dne (mazala jsem na noc). Hydratace je citelná, momentálně stačí natřít klidně každý druhý den. Navíc jsem si přes víkend trošku připekla dekolt a nedráždivá konzistence pěny je pro takový případ opravdu ideální ;) 

Mým favoritem z těchto dvou verzí je okurka s čajem Matcha. Paradoxně mi vůně spíš evokuje můj milovaný jasmín, proto zelená lahvička vyhrála. Každopádně obě kombinace vůní jsou opravdu moc povedené a pěna bude rozhodně mým společníkem na horké letní dny, kdy kůže potřebuje hydratovat, ale zároveň nesnesu lepkavý pocit po použití tělového mléka.


Děkuji Nivea za možnost tyto skvělé pěny otestovat a podělit se s Vámi o první dojmy!

Zkusili jste už tělovou pěnu Nivea? Která vůně u Vás vyhrála? Dejte mi vědět do komentáře ;) 

Komentáře

  1. No, abych řekla pravdu , tak mě tenhle trend pěnových produktů neskutečně láká,ale vždy když jsem v drogerce, zapomenu je přihodit do košíku :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky