NUXE - DD Crème Prodigieuse

Na luxusní přírodní kosmetiku francouzské značky Nuxe jsem se zaměřila teprve nedávno, když jsem k objednávce na e-shopu dostala vzorky krémů. Mezi nimi byl i DD Crème Prodigieuse ve dvou odstínech Light a Medium. Po otevření mi oba odstíny přišly celkem tmavé tak jsem byla zvědavá, jak budou vypadat na tváří po zapracování.


Nejprve jsem zkusila oba odstíny na ruce a rozhodla se pro použití odstínu light. Musím říct, že s DD krémem se moc příjemně pracuje. Je akorát tekutý a překvapivě poměrně slušně kryje, přitom ale netvoří efekt masky. Určený je pro všechny typy pleti. Já mám spíše mastnější pleť a určitě je potřeba krém zafixovat pudrem. Bez toho bych házela na kolemjdoucí prasátka :)) 

Popis krému slibuje hydrataci, vyživení a revitalizaci pleti v jednom. S tím musím souhlasit. Navíc opravdu krásně voní po bylinkách, to je pro mě velké plus. Celkově bych DD krém doporučila.

Pokud nechcete rovnou kupovat plnohodnotné balení a chcete tento nebo jiný krém od Nuxe nejdřív vyzkoušet, můžete si zakoupit až 6 vybraných vzorků pouze za cenu poštovného ZDE. Nebo si zajděte do některé z mnoha poboček lékárny Dr.Max, která nabízí dermatologickou poradnu, kde Vám vzorky vybraných krémů rádi poskytnou zdarma! ;)

Máte vyzkoušený Nuxe DD Créme? Jak Vám vyhovuje? Co na něj říkáte? Těším se na komentáře!

Komentáře

Oblíbené příspěvky