Šťavnaté tvářenky pro svěží vzhled

Hezký den,

v dnešním článku se zaměřím na produkty z dekorativní kosmetiky, které patří mezi mé nejoblíbenější a také velmi pravděpodobně, hned po rtěnkách, mezi ty nejzastoupenější v mé sbírce - tvářenky. Protože v jednom z posledních testování zaměřeném na obočí nedopadla značka MAC příliš dobře, rozhodla jsem se dát jí šanci v testování tvářenek, které jsem zvolila právě jen od této populární kanadské značky dekorativní kosmetiky. Vybrala jsem na e-shopu Elnino 3 různé typy tvářenek MAC v krásných, šťavnatých odstínech a v tomto článku je podrobím testování. Třeba budete mít po jeho přečtení jasno, která  z tvářenek bude vhodná právě pro Vás a Váš typ pleti.



MAC Mineralize Blush
Tato tvářenka, jak už název sám napovídá, obsahuje zapečené minerály, má pudrovou, lehkou, ale neprášivou konzistenci a velmi snadno se nanáší. MAC Mineralize Blush je matná, ale díky složení s minerály má lehounce rozjasňující efekt, což působí velmi šťavnatým a svěžím dojmem. Vřele ji doporučuji i mastnější pleti, která nesnese moc "glowy" produktů s vysokým leskem, ale tohle je to pravé, jemné. 



Dá se velmi snadno vrstvit, ale řekla bych, že pro svou poměrně intenzivní pigmentaci úplně postačí jedna lehká vrstva pro dokonale svěží vzhled, nanejvýš dvě. Tvářenka je k dostání ve spoustě krásných barev. Já vybrala Happy-Go-Rosy, což je středně růžový odstín, který běžně ve svém líčení vyhledávám. 




MAC Powder Blush
Čistě pudrová tvářenka s matným efektem bez rozjasnění, ale doplněna o Vitamín E a se složením neucpávajícím póry, to je MAC Powder Blush. Ta je za mě o něco prášivější než Mineralize Blush, takže doporučuji před aplikací na tváře štětec lehce oklepnout. Je velmi pigmentovaná, takže s ní opravdu opatrně, nanášet lehkou rukou a případně vrstvit (což ale za mě vůbec není třeba). 



Škála dostupných odstínů je velmi široká, a byť se barvy mohou v balení zdát velmi výrazné, výsledný efekt na tváři je přirozený a krásný. Já vybrala jasně růžovo korálový odstín Fleur Power. Za mě je Powder Blush moje nejoblíbenější tvářenka z testovaného tria z toho důvodu, že je na tváři neskutečně odolná, a to i na mastné pleti, na které mají jiné produkty v průběhu dne tendenci putovat a rozmazávat se. Skvělá volba úplně pro všechny!




MAC Glow Play Blush
Tato tvářenka má jako jediná z testovaných konzistenci spíše krémovou, tedy abych byla přesná krémovo-pudrovou. Textura je měkká, nadýchaná, s lehkým jasem. Mně se s Glow Play Blush nepracuje zdaleka tak snadno, jako s dvěma výše zmíněnými tvářenkami. Moc si nerozumí s pudrovým podkladem (který já jako majitelka mastné pleti mám vždy), nanášení štětcem je lehce rozpačité, ale v mém případě určitě použitelnější. Prstem už je to horší, neboť velmi cuckovatí při kontaktu s pudrem na tváři. 



Rozhodně ji ale můžu doporučit pro normální či sušší pleť, na kterou přilne prsty úplně úžasně, lehce tvář rozjasní a zvýrazní lícní kosti. Oblíbila jsem si ji tedy spíš pro nanášení na oční víčka, krásně rozsvítí pohled a stejně tak ji občas naťupkám na rty, v tom je krémová textura zase naopak výhodou. Odstín Cheer Up, který jsem vybrala, je svěží broskvově-růžová barva s lehce rozjasňujícím nádechem.




Závěrem bych ráda podotkla, že všechy tři tvářenky jsou neskutečně pigmentované, a tak se s nimi musí zacházet opatrněji, než na co jsem zvyklá u jiných značek. Taky je ale třeba brát v potas výdrž, která je velmi vysoká. U mě si značka MAC rozhodně zlepšila pověst a zcela vynahradila špatné dojmy z testování produktu na obočí. Tvářenky mohu s klidným svědomím zcela stoprocentně doporučit, ať už vyberete kteroukoli!



Co vy a MAC tvářenky? Jaká je vaše nejoblíbenější tvářenka vůbec?

Těším se na vaše komentáře pod článkem.

Krásný den,
Gábi
@beautygabu





Komentáře

Oblíbené příspěvky