Magnetické řasy Ardell

Láká vás trend umělých řas? Já se přiznám, že je využívám málokdy, a když už, tak spíš ty přirozenější. Magnetické řasy mě ale zaujaly hned, jakmile vstoupily na trh. Nejvíc mě samozřejmě lákala snadnost aplikace. Ovšem, ta je pouze relativní, jak jsem zjistila hned po první snaze nasazení na oči.


Balení samotné obsahuje 2x spodní řasy, 2x horní řasy a aplikátor. Cena je 399,-Kč. Můj prvotní dojem byl, že nasazení bude extrémně jednoduché. Ovšem chyba lávky :) Přiznám se, že jsem bojovala s aplikací opravdu dlouho, ale jakmile jsem získala ten správný grif, bylo to už relativně snadné. Určitě ale doporučuji, stejně jako u nalepovacích řas, nejdřívě naměřit délku řas přiložením k oku a přebytečnou délku odstříhnout.


Magnetické řasy Ardell, které mám z e-shopu Elnino, jsou velmi výrazné, dlouhé, husté, vyrobené z lidských vlasů a vhodné spíš na speciální příležitosti. Baví mě, že není třeba použít pro aplikaci lepidlo a řasy tak můžete kdykolik nandat, případně zase sundat. Použití je opakované bez úmorného čištění lepidla z pásku řas. Jsou jednoduše připravené pro použití znovu ihned po sundání. Díky absenci lepidla se řasy méně opotřebovávají a vydrží tak mnohem déle, než řasy klasické.


Pokud překonáte prvotní komplikace s nasazením a získáte správný grif, budou magnetické řasy Ardell pro vás to pravé. Já se rozhodně kouknu po dalších, trošku jemnějších, které budou vypadat přirozeněji. A vy mrkněte na e-shop Elnino, kde je řas (nejen magnetických) k dostání velká spousta.


Komentáře

Oblíbené příspěvky