Magnetická čistící maska Payot

Hezký den,

maskujete rádi? Já moc! Snažím se proto minimálně 2-3x do týdne zařadit masku do rutinní péče o pleť. Vždy vybírám takovou podle aktuálního stavu pleti, ale vesměs kombinuji nejdříve čistící typ a poté hydratační/zklidňující, aby pleť dostala vše, co potřebuje. Protože mám mastnější pleť, velmi ráda vybírám masky jílového typu nebo masky, které čistí opravdu do hloubky. Mezi takové patří i magnetické masky, které jsem už delší dobu měla na wishlistu. Na Elnino.cz jsem objevila masku Payot Uni Skin Masque Magnétique, která vypadala podle popisu velmi dobře, a tak jsem neváhala ji vyzkoušet.


Maska má krásné, jednoduché balení. Ke skleněné dóze je přiložen i magnetický trojúhelník, s jehož pomocí pak masku odstraňujete z obličeje. V podstatě se jedná o krémovou pastu grafitové barvy, kterou nanesete na pleť jako klasickou masku. Necháte působit 5-10 minut (já nechávám i déle), poté zabalíte magnet do papírového ubrousku a v těsné blízkosti tváře jej posouváte po celé ploše obličeje, dokud "neposbíráte" veškeré zbytky masky z pleti.


Díky technologii s magnetitem se spolu s maskou vytahují z pórů i nečistoty. Odstraňování jde velmi snadno a pokud snad zůstanou na pleti drobné zbytky masky, jednoduše je smyjete čistícím gelem nebo pleťovou vodou.


Rozhodně musím potvrdit, že je pleť po použití neskutečně heboučká a vláčná. Maska sama o sobě je totiž i dost výživná díky obsaženému bambuckému máslu, takže spolu s čistící funkcí má i tu pečující. Pokud tak pokukujete po magnetické masce, nebo chcete jednoduše vyzkoušet něco trošku jiného, masku vám mohu doporučit všema deseti.
Balení 80g, cena 583 Kč, k dostání ZDE 


Děkuji Elnino.cz za poskytnutí produktu k testování.

Přeji krásný den a užijte si maskování :)

Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky