Přírodní laky na nehty Zoya, tělové třpytky a dokonalé řasy Ardell z RajNehtu.cz

Hezký den, 

už je to pár měsíců, co jsem dostala možnost vyzkoušet některé z mnoha značek dostupných na eshopu RajNehtu.cz. Z obrovské nabídky potřeb (nejen pro dokonalé nehty) jsem si vybrala laky Zoya, ozdobné třpytky Stardust, které se dají použít na celé tělo a nalepovací řasy Ardell. Jak dopadlo testování jednotlivých produktů se podívejte v tomto článku.

Laky Zoya
Pokud hovoříme o lacích značky Zoya, rozhodně patří mezi to lepší, co můžete svým nehtům dopřát. Na trhu je neskutečně široká škála všech možných odstínů, ale i efektů a "finišů". Vybírat můžete od nude přes pastely, až po syté barevné nebo neonové. Celý přehled jednotlívých kolekcí najdete ZDE. Pravdou je, že laky jsou o něco málo dražší, než běžně dostupné laky třeba v drogerii. Ovšem, nutno podotknout, že laky Zoya jsou téměř dvakrát tak větší, než běžná balení laků a kvalitou jsou taky někde trošku jinde. Navíc jsou označeny jako přírodní, netoxické, veganské.


Když jsem si měla pro sebe vybrat odstíny, byla jsem opravdu v koncích, protože je jeden hezčí než druhý. Zkuste si na IG zadáte hashtag #zoyanails , uvidíte odstíny v akci přímo na nehtech a třeba vám to výběr usnadní (nebo taky naopak a budete chtít všechny). Každopádně já jsem nakonec po delších úvahách vzala nádherný šalvějový odstín Bevin a třpytivý antracitový se zlatavými odlesky Yuna. Tyhle dva se dají krásně kombinovat, ale poslouží samozřejmě i samostatně.


Co se samotné uživatelské recenze týče, velkým plusem je skvělé krytí už v první vrstvě. Já jsem však zvyklá vždy dávat vrstvy minimálně dvě. Mám to tak ráda i kvůli určitě plasticitě, nehet potom vypadá lépe. Výdrž laku samotného je 5-7 dní úplně v pohodě (v závislosti na namáhání nehtů), pokud ji chcete ještě prodloužit, použijte průhledný lak jako základ i poslední vrstvu (tzv. base & top coat) nebo na závěr naneste oblíbený lak/sprej urychlující schnutí.


Obrovským plusem je také absence jakýchkoli toxických látek ve složení. Jediné mínus, které laky mají, je štěteček, tzv. Z-Classic, ten je běžně součástí každého laku Zoya. Mně vyhovují ploché šiřší štětečky se zastřižením do kulata, kdežto tento je poměrně tenoučký a zastřižen do rovna. Je to ale o zvyku a zase se s tenčím štětečkem dá lépe zdobit, případně skvěle poslouží na francouzskou manikúru. Protože nejsem jediná, která "brblala" nad velikostí štětečku, vyslyšela Zoya volání svých uživatelek a nově je k dostání široký vějířovitý šteteček, tzv. Z-Wide pro usnadnění aplikace. Stojí 39,-Kč a k dostání je ZDE. Za mě by bylo určitě fajn, kdyby byl Z-Wide dou budoucna automaticky součástí všech laků Zoya, ale i tato varianta je fajn pro ty, které už některé laky vlastní.

Zdroj: https://www.rajnehtu.cz/zoya-pece-o-nehty/zoya-z-wide-brush/

Celkově rozhodně laky Zoya doporučuji, hlavně pro skvělou výdrž, obrovský výběr odstínů, velké balení a netoxické složení (tzv. 5/10-free/vegan friendly).
Balení 15 ml, cena 270,-Kč, k dostání ZDE

Vodělodolné třpytky STARDUST
Libůstka v podobě ozdobných glitrů a třpytek mě lákala už delší dobu. Na e-shopu RajNehtu.cz je seženete pod názvem STARDUST v 9 různých odstínech. Já jsem původně chtěla růžové Odyssey, ale bohužel v té době nebyly skladem, proto jsem nakonec vybrala oranžovo-zelené Space Cadet. Balení obsahuje dózičku se samotnými třpytkami, lepidlo (podkladový gel) a štěteček.


Aplikace je velmi jednoduchá, na vybrané místo (obličej, vlasy, tělo) naneste podkladový gel, který funguje jako lepidlo (samozřejmě při zdobení nehtů je postup malinko jiný) a pomocí štětečku postupně přikládejte třpytky, chvíli vyčkejte, dokud gel zcela nezaschne. Pro jistotu se můžou třpytky přešplíchnout lakem na vlasy, ale určitě ne třeba v oblasti očí.


Musím říct, že i bez přelakování drží třpytky výborně, na očích mi zůstaly do odlíčení. Mimochodem to je nejsnazší pomocí odličovacích ubrousků nebo větších tamponů, použít lze i odličovací olej. Za mě jsou třpytky opravdu krásným zpestřením líčení nebo ozdobou na tělo pro zvláštní příležitosti, třeba letní festivaly, plesy apod.

Balení 15g + 5g, cena 390,-Kč, k dostání ZDE

Nalepovací řasy Ardell
Značka Ardell patří mezi ty, jež jsou jedny z nejznámějších a nejvyhledávanějších co se umělých řas týče. Mají kvalitní zpracování, nespočet druhů a velmi příznivé ceny. Protože mám své řasy poměrně pěkné a dlouhé, umělé řasy nijak extra nepotřebuji. Ale přeci jen na významější události nebo výraznější líčení se občas hodí zvýraznit pohled sexy řasami.


Ty, které jsem si vybrala já, jsou ale velmi přirozené a snadno je tak využijí majitelky slabších řas i pro každodenní nošení, aniž by se bály nepřirozeného vzhledu.


Zvolila jsem ultra lehké přírodní řasy č.156, které nejen že dokonale splynou s vašimi řasami, ale hlavně díky extra tenkému pásku nejsou na oku téměř vidět. Posuďte samy...


Lepidlo není součástí balení, ale já mám stejně vždycky raději své vlastní, které kupuji zvlášť.
Balení 2ks řas, cena 139,-Kč, k dostání ZDE

Co říkáte? Který z testovaných kousků vás zaujal nejvíce? A máte s nimi případně už zkušenost? Podělte se o ni.

Děkuji e-shopu RajNehtu.cz za poskytnutí produktů na testování.


Krásný den,

Vaše Gábi
@beautygabu


Komentáře

  1. Ten výběr laků byl i u mě oříšek, jsem to furt proklikávala tam a zpátky, no děs, ale nakonec jsem vybrala skvěle 😃

    **Shelf Of Beauty blog**Shelf of Beauty IG **

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky