Podzimní essentials z Elnino

Hezký den,

v dnešním článku bych vám ráda představila pár kousků, které jsem měla možnost vyzkoušet v rámci spolupráce s Elnino.cz. Zda obstály a které stojí za to pořídit? To se dozvíte na následujících řádcích.

Lacoste Pour Femme Elixir
Typicky podzimní, hřejivá a sexy, chypre vůně, tak bych nazvala dámskou novinku pro rok 2019 Pour Femme Elixir značky Lacoste. Sexy je i flakon, jehož tělo je tvořeno temně fialovým sklem v kombinaci se zlatým víčkem a nápisy. K dostání je ve více velikostech, já mám 50ml a je výborně skladná, není problém přihodit do kabelky na večer. Hodně se v poslední době skloňuje výdrž parfémových vod Lacoste, ale já si stěžovat nemůžu. Je pravda, že oproti některým parfémům z mého arzenálu je vůně malinko slabší po celodenním nošení, ale třeba ve vlasech a na oblečení se drží i několik dní.


Pokud byste se rozhodovali jen na základě popisu, zda vůni pořídit, oslovit by vás mohl hlavně jasmín, mandarinka a ambra s vetiverem. Celková kompozice je však, dle mého, vybrána opravdu skvěle a výsledkem je nevtíravá, přesto však velmi okouzlující vůně ideální do chladnějších dní, a hlavně za skvělou cenu!
Balení 50ml/90ml, cena 598,-Kč/834,-Kč, k dostání ZDE 

Physicians Formula Butter Bronzer
Dlouho, předlouho jsem odolávala vábení této "vyhajpované" značky hypoalergenní dekorativní kosmetiky Physicians Formula, původem z USA. První vlna zájmu po příchodu do ČR mě zcela minula, ale ikonický Butter Bronzer byl natolik lákavý, že jsem nakonec stejně podlehla.


Na výběr je z vícero odstínů, od nejsvětlějšího Light, přes Sunkissed, až po Deep Bronzer. Protože jsem začínala testovat ještě v létě, kdy jsem měla malinko jinou barvu než teď, zvolila jsem právě odstín Deep Bronzer. Ten mě zaujal i v recenzích od zahraničních blogerek. Trefila jsem se výborně a na léto je tmavší odstín opravdu skvělý. Teď na podzim, potažmo v zimě, se určitě taky dá použít, jen doporučuji mít lehčí ruku, ať konturování příliš nekontrastuje se světlejším krkem a dekoltem.


Maximálně oceňuji to, že bronzer ani v nejtmavším odstínu nejde do oranžova (mám neutrální podtón pleti, takže mně v podstatě téměř žádný bronzer nejde do oranžova). Konzistence bronzeru je až máslová, nepráší a velmi dobře se vrství bez flekatění nebo nehezkých přechodů. Velkým plusem je určitě i nealergenní složení, které by mělo sednout i té nejcitlivější pleti. Tento bronzer určitě stojí za to vyzkoušet!
Balení 11 g, cena 439,-Kč, k dostání ZDE 

Maybelline Vivid Matte
Matné rtěnky patří mezi mé nejoblíbenější a poslední dobou nejpoužívanější. Maybelline nabízí spoustu kvalitních matných rtěnek, jistě nemusím představovat rtěnky z rodiny Super Stay, ať už tekutou Matte Ink nebo v tužce Ink Crayon.



Nějak mě ale zcela minuly tekuté rtěnky Vivid Matte, a dost možná vím, proč tomu tak bude. Tyhle rtěnky se totiž tváří (a ostatně to mají i v názvu) jako matné, ovšem matné nejsou ani zdaleka. Jsou hodně krémové s lesklým finišem.


Ovšem velkým plusem je velmi vysoká pigmentace, takže pokryjí rty krémovou barvou už v první vrstvě. Nemůžu však říct, že by byly extra odolné, navíc mají tendenci se rozpíjet a rozmazávat. Tohle se tedy, až na krásné odstíny, Maybelline příliš nepodařilo.
Balení 8 ml, cena 62-125,-Kč, k dostání ZDE 

Collistar Volume Unico
Tak tohle je bez okolků miláček! Volume Unico není moje první řasenka značky Collistar. Dlouhou dobu jsem používala její objemovou sestru Shock a nedala jsem na ni dopustit. Volume Unico není o nic horší, ba bych ji možná označila za povedenější.


Vytváří krásný objem už v první vrstvě, a to bez slepení či žmolkování. Poměrně rychle zasychá, takže pokud chcete vrstvit, doporučuji neotálet, potom už s ní nic nehne. Velkou výhodou je to, že přes den neopadává, nežmolkovatí, neobtiskává se, zkrátka drží na místě. Odličuji dvoufázovým odličovačem, micelární voda s ní měla malinko problém.


Pokud tak hledáte řasenku, která sice nestojí stovku, ale taky ne litr, navíc dlouho vydrží a je opravdu kvalitní a navíc má luxusní balení, pak rozhodně pořiďte Collistar Volume Unico!
Balení 13 ml, cena 312,-Kč, k dostání ZDE 

Jak se Vám produkty líbí? Který zaujal nejvíc? A máte snad už některý doma? Dejte mi vědět, budu se těšit na Vaše komentáře.

Děkuji Elnino.cz za poskytnutí produktů na testování a vy nezapomeňte, že Elnino.cz má nově otevřenou prodejnu v centru Prahy! Zajděte se tam podívat, protože tam nejen nakoupíte všemožnou kosmetiku za super ceny, ale hlavně to tam krásně voní a vypadá! :)

Hezký den,

Gábi
@beautygabu




Komentáře

Oblíbené příspěvky