Dárky pro gentlemany (nejen ty vousaté)

Hezký den,

Vánoce se nezadržitelně blíží a s nimi i veškeré radosti v podobě pohádek, cukroví, domácí pohody v kruhu rodinném, ale i starostí v podobě obstarávání dárků. Já nevím jak pro vás, ale pro mě je vždycky ten největší oříšek pánské osazenstvo rodiny. Poměrně mi to v posledních letech usnadnil můj partner, který propadl kouzlu plnovousu, a jeden takový si pečlivě pěstuje.

Co tedy pořídit vousáčům i holobrádkům, a proč už jsou dávno pasé rozpaky z obdarování muže kosmetikou?

Přiznejme si to, dámy, která z nás by chtěla mít doma muže, který o sebe nepečuje, nebo nám snad nevoní. Mnoho výzkumů potvrdilo, že právě vůně může být to, co rozhodne, jestli se nám náš protějšek zalíbí, nebo navždy zapadne do kolonky "ne". Jasně, i zde platí, všeho s mírou...muž, který vám každé ráno blokuje koupelnu a jeho kosmetická polička uzurpuje tu vaši, je taky extrém, který běžně ženy nevyhledávají. Nicméně dám vám pár tipů na báječné dárky, které zaručí spokojenost na všech stranách.


Pro VOUSÁČE
Pokud je příjemce vašeho dárku vousáč, případně knírač, není nic jednoduššího, než mu vybrat kosmetiku, nebo rovnou některou z dárkových sad z obchodu pro všechny stylové muže Gentleman Store. Ten má jak svůj e-shop, kde můžete vše pohodlně nakoupit z domova, nebo kamennou prodejnu v Praze. Já pravidelně každy rok pořizuji olejíčky na vousy, ty totiž, při správném výběru, poslouží i jako jemný parfém a hlavně pečují o chloubu vašeho muže/obdarovaného a zaručí lesklé a pevné vousy. Stejně tak ale pečují o pleť, která je pod vousy mnohdy namáhaná víc, než by si kdo pomyslel. Pořádná péče v podobě oleje tak zároveň předchází svědění kůže a důkladně ji hydratuje.


Tento rok jsem vsadila na českou značku Beviro, kterou vytvořili tři šikovní pánové původně jako bylinnou kosmetiku pro muže s kožními problémy. Aktuálně v jejím portfóliu najdete pečující oleje, balzámy, kolínské a dárkové sady, to vše v tolik oblíbeném retro designu. Vybrala jsem olej na plnovous Honkatonk Vanilla s vůní vanilky, tonkových bobů a Palo Santo (balení 30 ml, cena 419 Kč). K dostání jsou ale ještě dvě další varianty - Bergamia Wood (cedr, borovice, bergamot) a Cinnamon Season (grep, skořice, santalové dřevo).

Pro KNÍRAČE
Kromě olejíčků rozhodně každý zarostlý muž upotřebí vosk na knír, který udrží neposlušné chloupky ve tvaru a směru, který si sám určí. Vosky jsou k dostání v ruzných variantách - kelímkových, nebo rovnou v tubách podobných balzámu na rty (ani se mě neptejte, kolikrát už jsem si takovou tubičku spletla se skutečným balzámem na rty :) )


Pro VŠECHNY
Dárkových sad je na výběr neskutečné množství - od těch nejmenších, roztomilých plechových se základními potřebami podle zaměření krabičky - např. Pro údržbu plnovousu (tu jsem pořídila já), Pro vymydlené vousy, Pro novopečeného tatínka nebo Pro víkendového výletníka, přes univerzální sady na plnovous či na holení, až po ty nejluxusnější sady s výběrem toho nej.


Myslím, že velkou pozornost si zaslouží i značka Below The Belt Grooming, která velmi vtipně cílí na péči o tzv. mužské podpalubí. Pasé jsou dětské pudry pro zachování suchosti a klasické deodoranty pro zachování svěžesti. Teď můžete svému muži dopřát speciální kosmetiku zaměřenou na péči o tu druhou chloubu (když nepočítám vousy :) ), a to za super cenu a ve třech různých vůních a jedné neparfemované variantě - Fresh, Cool a Active.

Zdroj: www.gentlemanstore.cz

Co říkáte? Já myslím, že je určitě z čeho vybírat. A pokud byste snad z široké nabídky pánské kosmetiky nevybraly, Gentleman Store nabízí i stylové doplňky (peněženky, klíčenky, batohy, tašky, kravaty, motýlky,...), boty, košile a mnoho dalšího!

Pořizujete mužskému osazenstvu v rodině kosmetiku? Dejte mi vědět Vaše tipy na dárky pro muže, ať se můžeme vzájemně inspirovat :)

Děkuji a přeji krásný den,

Vaše Gábi
@beautygabu

Komentáře

Oblíbené příspěvky